Lakoilla ei saavuteta mitään hyvää.
Viime vuoden poliittiset eli demarilakot olivat mahalasku, niillä ei saavutettu mitään.
Seuraava sopimusehdotus on aina edellistä huonompi, jos työnantajaa vahingoitetaan jotenkin prosessin aikana. Lakoilla vahingoittaminen, kiristys ja uhkailu eivät ole neuvottelua. Panttivankitilanteessa ei koskaan anneta periksi. Se on sääntö numero yksi. Lakko on ammattiliiton aiheuttama panttivankitilanne.
Mitä vuoden lakon jälkeen olisi jäljellä? Lopputili ja savuavat rauniot?
Minä yhtenä SSAB:n omistajana olen sitä mieltä, että työnantajalle vittuilu saa jo riittää. Suljetaan Raahen tehdas.
Mitä vuoden lakon jälkeen olisi jäljellä?
4
281
Vastaukset
- Anonyymi
Juurikin noin se on. Jos lakko loppuu, niin seuraavana putoaa pekkaspäivät pois. Ei ole mitään saavutettuja etuja. Ne ovat satua.
- Anonyymi
loppuu? jatkuu! Jos lakko jatkuu, niin putoaa pekkaspäivät, ainakin puolet niistä.
- Anonyymi
Läpä läpä taas. Entäs 100 vuoden lakon jälkeen, mitä sitten olisi jäljellä, ja mitä sekunnin lakko vaikuttaisi?
- Anonyymi
Siis Suomen homma perseestä.kyllä rahaa löytyy Ukrainaan aina ja muihin tämmöisiin.kurjistetaan suomalaisten elämä ihan paskaksi kyllä edustajat yms pärjäävät kun heillä kaikki edut.kapina ja kansannousu heti pystyyn.ei nämä purrat ja orvot ja muut tajua mitään elämästä.miksi vittu äänestää yleensä.olette perseennuolijoita ja uskotte sokeasti mitä nämä sanovat ja heti kumarratte heille.loppu saatava tälle ja pantava edustajat ym ruotuun nyhverö kansaa olette kansanedustajien ym taksi ym etuudet pois ja avustajat pois kansanedustajia tarvii vain sata ja ylimääräiset pois eikä sopeutumiseläkettä kellekään näille pelleille.mitä pöllömpi olet ja puhut puuta heinää niin sitä enempi saat kannatusta ja faneja hyvä Suomi perkele
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287