Ravintola peuran plörö

Anonyymi-ap

Onko kukaan käynyt syömässä lähiaikoina? Aikamoisen vatsapöpön sain. Onko sattumaa vai olikohan ruuassa jotain? Muilla vastaavia kokemuksia? Ravintola ei vastannut.

17

434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoja kokemuksia kuukauden takaa, huomasin että tarjoilija näpytteli kassaa ja korjasi hiuksiaan vaihtamatta kumihanskoja, mielestäni epähygieenistä. Toki mitä tämän tasoiselta paikalta voikaan odottaa.

• Anonyymi

Paikka on nykyään mielestäni huonompi. Karaoken laatu on huonontunut ja asiakaspalvelun taso. Harvoin näkee hymyilevaa kasvoa tiskin toisella puolella.

• Anonyymi

Mun mielestä hyvä paikka silloin kun tahtoo vetää lärvit,en syö silloin mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä hyvä paikka silloin kun tahtoo vetää lärvit,en syö silloin mitään.

Joo ei varmaan kannata jos tulee paskatauti

• Anonyymi

Nyt kyl oot erehtynyt paikassa.

• Anonyymi

Hyviä ruokia ei mitään vatsapöpöjä tullu joka viikonloppu oon syöny siellä. Mukava henkilökunta toisin kuin viimevuoden puolella .

• Anonyymi

Taitaa BMI:iisi olla valitettavan suurinumero, jos joka viikonloppu nautit rasvakeitin antimista.

• Anonyymi

Taidat olla syönyt kotonasi Salen alesta ostettuja vanhoja paskoja ja siitä mennyt masu kuralle.

• Anonyymi

Myydäänkö salessa paskaa? Tarvitsisin lannoitteksi.

• Anonyymi

Täällä paikassa ei ainakaan toteudu vaitiolovelvollisuus, tietääkö joku paikkaa mihin ilmoittaa tälläisistä? Avi?

• Anonyymi

Ei ny baarissa mikään vaitiolo velvollisuus ole .
        Voi hyvänen aika

• Anonyymi

Tikka oli Tikka. Tikka takaisin. Tosin Tikka ei voi olla Tikka ilman vanhoja Tikan kantapeikkoja ja suurin osa niistä kasvaa horsmaa

• Anonyymi

Ne on menneitä ne. Oli aikoja ne. Tikka ja Kapon baari. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on menneitä ne. Oli aikoja ne. Tikka ja Kapon baari. :)

Samalla lailla nykyjuopot kuolee alle 50 vuotiaina ,mieti sitä jos haikailet menneitä juopporetkuja miten itsesi käy .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla lailla nykyjuopot kuolee alle 50 vuotiaina ,mieti sitä jos haikailet menneitä juopporetkuja miten itsesi käy .

Onko siellä nykyään pupiruusuja jotka lähtee mukaan yhtä helposti kuin Tikkapupin aikaan ne pari ruusua jotka kuului vakikalustoon.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ainakin uuden Farmarimallisen E 220 mersun hinta mennyt paikalliseen ja sitten tuli stoppi kun ei kiitosta saanut sijoituksestaan paikallisen yrityksen hengissäpitämiseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5210
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1504
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1447
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      205
      1414
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1025
    Aihe