Voi kuinka hassulta hän näyttikään, kun

Anonyymi-ap

Tehdäänkö kiva keskustelu muistellen tapahtuneita hassuja asioita?

14

315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ikinä unohda sitä kuinka hassun hauskalta Jarmo näytti kun hänen pyllystään pilkisti kynttilä

• Anonyymi

Olinmukana niissä kemuissa Jarmo oli hyvin nautinollisen ja raukeen näköinen kun se makas lattialla ja pienen pieni pätkä kynttilää näky pepareijästä.

• Anonyymi

modee tunnustaa olleensa mukana tekemässä seksuaalista väkivaltaa n ytrytkylä toimia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

modee tunnustaa olleensa mukana tekemässä seksuaalista väkivaltaa n ytrytkylä toimia

Kaikki tämän hauskan tapahtuman nähneet olivat etuoikeutettuja eli parasta A-ryhmää.

• Anonyymi

Minusta hän vaikutti hyvin alistetulta, häväistyltä, nöyryytetyltä ja hyväksikäytetyltä maatessaan täysin alastomana oman olohuoneensa lattialla kynttilä pepareiässä nauravan nuorisojoukon keskellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jarmohan ihan itte vaati kynttilää ahteriinsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jarmohan ihan itte vaati kynttilää ahteriinsa

Lapsukaiset joutuivat vastentahtoisesti työntämään kynttilän ko. herraan.

• Anonyymi

Huvittuneena mietin että miltähän se näytti kun roistot kalautti sitä pesäpallomailalla päähän niin että taju lähti.

• Anonyymi

Välillä oli toisinpäin. Kivigrillillä kun jampelta irtosi kuti jonottajien vaatteille jonottajat olivat hiukkasen hölmön näköisiä.

• Anonyymi

mode toistelee sadatta krerttaa hourujaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mode toistelee sadatta krerttaa hourujaa

mutta onneksi tapahtumat ovat niin hauskoja että niitä kelpaisi toistella miljoonia kertoja.

• Anonyymi

krillin asiakkaat oli yltä päältä permassa

• Anonyymi

En voi unohtaa sitä näkyä kun jarmo makasi alastomana parjasen kylppärin lattialla silmät väärin päin päässä.

• Anonyymi

Oli se melekonen näky kun mies toikkaroitti muna pystyssä vaittisen huonekaluliikkeen katolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe