Niin, jotkuthan ovat ihan naurettavasti ja säälittävyyteen johtavan perkelemäisesti sanoneet, että "yhteiskunta on välttämättömyys".
SIIS VOHOHOHOHOHOHOHOIIIIIIIIIIII kurja !!!!
blää blää blää
ihmettelen ihan kauhiasti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mikä perkelleen välttämättömyys se oli kivikaudenkaan ihmiselle, no ei mikään.
Onkos ihan sähköjohdot ja sähkölaskutkin välttämättömyys ???!!!???
- Ei. Joku keksinyt vaikka vain rahastukseksi ja kyykytyksen aiheeksi senkin !!
ilman semmosiakin on ihmiset joskus elelleet.
Ja itse asiassa mielestäni rikostenkin rangaistuksia voitaisiin lieventää, koska täällä päässä ei niin välttämättömästi ja yksioikoisesti luoteta sellaiseenkaan primitiiviseen vihamieliseen ajatukseen että rikoksen tekijä on paha. Itse asiassa monet tapetutkin ovat itse olleet kusipäitä.
Joten siksipä osittain näistä syistä ja varsinkin eurooppalaisten todistettua olevansa vain tekopyhiä idiootteja, voisi olla ihan kohtuullista että euroopan maissa ihmisen taposta selviäisi vain makselemalla, ja laittaa hänet syyllisen sitten vaikka linnaan jos ei näytä makselemisesta selviävän.
Jotkut sanoneet: "yhteiskunta on välttämättömyys"
Anonyymi-ap
0
151
Luetuimmat keskustelut
- 3082431
- 271534
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2771462Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i152957- 47946
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa257817Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤238747- 56600
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46521- 38508