kuun lopulla tilillä on 50 eur.
Itte teen niin että
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hyvä tavoite niin ei tarvitse vinkua että on ilman rahaa seuraavaan
tukipäivään asti.
Itsekin pidän minimitavoitteena, että tilillä on juuri ennen maksupäivää
vielä kuukauden nettoa vastaava määrä niin aina on pelivaraa mukavasti
varsinkin kun ei koskaan pelaa pelejä.
Ihmisellä pitää olla sekä lyhyen ajan että pitkän ajan tavoitteita niin
ei ajelehdi kuten joku ajopuu virran mukana.- Anonyymi
Pöljä,ne on talletuksia! Tilin täytyy olla tyhjä.
- Anonyymi
Savon tupauuno paukuttelee henkseleitä isoa mahaansa vasten tyytyväisenä
- Anonyymi
Nostan rahaa säästöön ja pystyn säästää 150 euroa joka kuukausi. Minulla on vain vuokra ja netti laskut. Olen 14 kuukauden aikana saanut 1400 euroa säästöön. Maksoin tuossa venepaikan 250 euroa joten siihen meni rahaa ja ostin vielä venetarvikkeita 50 eurolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978