kuun lopulla tilillä on 50 eur.
Itte teen niin että
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hyvä tavoite niin ei tarvitse vinkua että on ilman rahaa seuraavaan
tukipäivään asti.
Itsekin pidän minimitavoitteena, että tilillä on juuri ennen maksupäivää
vielä kuukauden nettoa vastaava määrä niin aina on pelivaraa mukavasti
varsinkin kun ei koskaan pelaa pelejä.
Ihmisellä pitää olla sekä lyhyen ajan että pitkän ajan tavoitteita niin
ei ajelehdi kuten joku ajopuu virran mukana.- Anonyymi
Pöljä,ne on talletuksia! Tilin täytyy olla tyhjä.
- Anonyymi
Savon tupauuno paukuttelee henkseleitä isoa mahaansa vasten tyytyväisenä
- Anonyymi
Nostan rahaa säästöön ja pystyn säästää 150 euroa joka kuukausi. Minulla on vain vuokra ja netti laskut. Olen 14 kuukauden aikana saanut 1400 euroa säästöön. Maksoin tuossa venepaikan 250 euroa joten siihen meni rahaa ja ostin vielä venetarvikkeita 50 eurolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2952591Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482511- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181360
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691050
- 701000