PAM tuo julma kärjestä uhkaa lakolla. Kuka sitten soittelee minulle jatkossa
Puhelinmyyjät uhkaa lakolla
22
260
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa itse soittaa julkiseen terveyden huoltoon. Ne soittaa sitten sinulle takaisi tunnin kuluttua tai päivän päästä tai viimeistään viikon päästä?
- Anonyymi
Eiköhän oikeistohallitus leikkaa tuonkin palvelun pois.
- Anonyymi
Ne soittaa kun olette haudassa ja lähettää suuren lasken perään.
- Anonyymi
Aivan mahtavaa. Loppuvat ne päivittäiset vitun +35840925 alkuiset puhelut
Et ole tainnut kuulla telemarkkinointikiellon antamisesta? Se on kolme vuotta voimassa. Ei ole yksikään puhelinmyyjä soitellut.
- Anonyymi
Ylpeä_Natoniilo kirjoitti:
Et ole tainnut kuulla telemarkkinointikiellon antamisesta? Se on kolme vuotta voimassa. Ei ole yksikään puhelinmyyjä soitellut.
Joskus aikoinaan otin minäkin tuon palvelun. Puhelinmyyjiin sillä ei ollut mitään vaikutusta, tai jos oli, niin hyvin minimaalinen. En uusinut.
- Anonyymi
Jipii kerrankin kunnon lakko ! Olisivat vaikka vuoden lakossa , alkuunsa.
- Anonyymi
Heinoa. Eipä tarvitse vastata nyt sitten häirikkösoittoihin.
- Anonyymi
Tää on jo julmaa pilaa 😭😭😭😭
- Anonyymi
Tule apuun Ursula?
-Heh-- Anonyymi
Tule apuun anja!
- Anonyymi
Enpäs ole koskaan törmännyt liittoon kuuluvaan telemarkkinoijaan. Kai sellaisiakin sitten on.
- Anonyymi
Parkkipirkot menee seuraavana lakkoon.
- Anonyymi
Sitten ulosottomiehet.
- Anonyymi
Huitasen kyllä luurilla jos minua tulevat uhkailemaan!
- Anonyymi
Kannatan ajatusta.
- Anonyymi
Tämä lakko tuntuu eniten yrityksissä, hienoa!
- Anonyymi
Puhelinmyyjät ovat alinta kastia maailmassa. Koko ammatin voi lopettaa. Kyllä jokainen osaa itse tilata juttunsa ilman heidän vainoamistaan.
Minä voin soittaa. Jos haluat voin puhelinmyyjän tavoin kaupitella vaikkapa vanhoja vaatteitani hävyttömän korkeilla hinnoilla ja jankuttaa miksi juuri sinun pitäisi ostaa niitä.
Onko sinua koskaan pelottanut illan tullen jos ei ole ollut ketään kelle soittaa?- Anonyymi
Ei ole koskaan pelottanut mihinkään aikaan vuorokaudesta.
- Anonyymi
Lisää demari-marxilaisten lakkoja, niin pääsemme eroon puhelinmyyjistä ja ruokakaupoissa riittää ruokaa.
- Anonyymi
On kyllä outoa että tämä ammattiryhmä on ylipäätään enää olemassa.
Ei tässäkään ketjussa ole kuin kielteistä palautetta kyseisiä häiriköitä kohtaan.
En myös voi sietää näiden soittoja ja näyttää aika moni olevan samalla kannalla.
Mistä noille palkkaa saadaan maksettua jos ei niiltä osteta mitään, vai tuleeko se taas tukena verorahoista?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847