Joka olin sairas,vaan teit minut sairaaksi,koska olit AINA niin epävarma kaikesta. Sinulle ei sitten voinut (minä ainakaan) puhuakaan mitään.
Et luottanut,mikä EI ollut minun vika.
Niinkuin mikään sinussa ei ole minun vika.
Ole omien ihmisten kanssa,pitäkää varkaat ja puolisot,liittonne ja mitä ikinä omistattekaan,enhän olisi kuulunut sinne muutenkaan.
Minut vain häpäistiin perhepiirissänne ja sinä pidit hauskaa kustannuksellani.
Sori,mutta ollaan eri kastia. Eihän teille kellekkään riittänytkään edes mikään.
Minä alan voimaan jo paremmin ,ja Luulempa ettet ole paljon tunteistasi muuttunut vaikka kuinka (ja Tämä on viimeinen kerta ) kun jo sanoin. Sinun pitäisi keskittyä enemmän ihmiseen ,johon tutustut. Mutta taitaa jo olla liian myöhäistä. Kaikesta päätellen. Itseäpä olet rietasyellut elämälläsi. Ja pitäkää minun puolesta koko Vasemmistoliitolle ihan mitä Suomea myöten. Minä en ole koskaan siihen kuulunut,enkä kuulu.
Et tunne minua laisinkaan,niin ole hylkimättä vieraitten ihmisten elämään. Olet tainnut olla aina sairas. Tämä ei ole minun vika ollenkaan. Hyvästi.
Se en ollut koskaan minä
Anonyymi-ap
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877