Näin uskon

Anonyymi-ap

Täällä joku on kirjoittanut että kaataminen ei ole Jumalasta se on totta. Jos joku ihminen alkaa väkisten omalla voimallaan työntämään tai kaatamaan ihmistä mutta Jumalasta tuleva voima on ihan eri asia.

Pyhä Henki voi koskettaa ihmistä monella eri tavalla joten Herraa ei voida laittaa tiettyihin raameihin. Kun esim Jeesus parantaa ihmisestä erilaisia sairauksia ovatpa ne henkisiä tai fyysisiä hän voi tuntea jotain suurtakin kyllä pieni ihminen voi Jumalan vaikutuksesta vaikka horjahtaa tai jopa kaatuakkin jollain tavalla.
Joillekin käy niin etteivät tunne mitään erityisempää se on aina niin miten Herra sen tarkoittaa. Ihminen ei voi rajoittaa sitä mitä Pyhä Henki tekee.

7

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan ihminen kinastella mistä tahansa vaikka lipputangon nupista.

Muttei Jumala siitä silti muuksi muutu.

• Anonyymi

"minä kuulin hänen sanainsa äänen; ja kuullessani hänen sanainsa äänen minä vaivuin horroksiin kasvoilleni, kasvot maata vasten".

• Anonyymi

"me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä"
      " minä istuin jäykistyneenä heidän keskuudessaan seitsemän päivää".

• Mummut kannattaa kaataa niin rahojen kerruu on helepompata.💶☠️👍

• Anonyymi

Ylivainion tiedetään saaneen kaatajanvoimansa käytyään Australian matkalla Aboriginaalien luona syventävissä opinnoissa.

• Anonyymi

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi.

Espanjassa Niilon puoskarointi sai tylyn lopun. Paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana.

• Anonyymi

Aloittaja ei ole kaatamisen puolesta puhuja. Aloituksessa ei ole mistään kaatamisesta kyse.
      Miettikääpä mitkä voimat Jumalalla on hän nosti vedet Egyptiläisten nähden yms joten ihminenkö voi laittaa Jumalan johonkin laatikkoon että siellä pysyt eikä voimasi ole koskaan näkyvä. Oletko niitä ihmisiä että ajattelet että hänen läsnäolonsa ei saa näkyä? Kun hänen voimansa menee ihmiseen harva seisoo liikkumatta paikoillaan.
      Ette te taida ymmärtää miten suuri voima Jeesuksessa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      177
      3588
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2660
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2496
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2351
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2016
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      304
      1914
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1431
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1383
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1357
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1265
    Aihe