Room 8:7: "sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan."
Room 8:8: "Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset."
1Kor 3:3: "olettehan vielä lihallisia. Sillä kun keskuudessanne on kateutta ja riitaa, ettekö silloin ole lihallisia ja vaella ihmisten tavoin?"
Vaikka me vaellammekin lihassa eli synnissä
37
237
Vastaukset
Liha puhuu.🥩
- Anonyymi
Ne on niitä seurakunnan rikkaviljaa jotka eivät halua parannusta tehdä.
Tyhmiä neitsyitä.- Anonyymi
Neitsyt vastaa kukkoa.
- Anonyymi
Armovarkaita ja korvasyyhyä janoavia.
- Anonyymi
"Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne."
Sitten avataan elämä kirja, koskee eläviä ja kuolleita eli kaikkia.
"Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää." - Anonyymi
"Ja jos vaellat minun teitäni säädösteni ja määräysteni mukaisesti, niin kuin isäsi Daavid vaelsi, minä annan sinulle pitkän iän."
- Anonyymi
Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.
Tarkoitus pyhittää keinot.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. - Anonyymi
Luopumus eli Sanan ilmoituksen hylkääminen ja Sanan halpana pitäminen alkoi heti apostolien ja alkuseurakunnan vanhinten kuoltua.
Sanan opetuksista luopumista seurasivat valheet. Sana varoittaa: sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, Kaksi tekijää: valhe ja valheen lisäksi väkevä eksytys. Valheet ovat niin ilmiselviä, että tarvitaan lisäksi väkevä eksytys, jotta valheisiin uskottaisiin. - Anonyymi
Jokainen järkevä ihminen käsittää mitä sieluja vapauttavaa henkeä helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni levittivät.
- Anonyymi
Ne taisi olla niitä lihan miehiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne taisi olla niitä lihan miehiä?
Syntinen liha + helluntailaisuuden henki.
Muuta evästä ei tarvita.
👹 👻🪱 👺 - Anonyymi
Venäjän trolli taas kylvää eripuraa valheillaan.
- Anonyymi
Luulin aina olevani pelastettu, kun olen aivan armosta autuas ja vanhurskautettu, mutta... Ei! Olen lihallinen, siis tulen palamaan helvetissä! Nyt ei ole enää toivoa, koska olen jo pilalla enkä voi uudistua.
- Anonyymi
Ap.t.10:
34. Pietari alkoi puhua ja sanoi: "Nyt minä todella käsitän, ettei Jumala katso henkilöön
5. Moos. 10:17; Gal. 2:6; Ef. 6:9
35. vaan että jokaisessa kansassa se, joka pelkää häntä ja tekee sitä, mikä on oikein, on hänelle mieleinen.
Jes. 56:6-7; Ap. t. 15:9; Room. 10:12
36. Hän lähetti sanan Israelin lapsille julistaen evankeliumia rauhasta, joka tulee Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen, joka on kaikkien13 Herra.
Ef. 2:14; Kol. 1:20{Tai: "kaiken".}
- Anonyymi
Eikös joissakin suunnissa ole uskossa uudistumisoppi ?
Silloin ei taida olla uudestisyntynyt.
Riittääkö puhujan perässä toistettu syntisen rukous jossa laitetaan valmiit sanat suuhun ? - Anonyymi
"Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;"
Lihassa ei asu mitään hyvää.
TAHTOA ON MUTTA EI VOIMAA parannuksen tekoon.- Anonyymi
"Lihassa ei asu mitään hyvää."
...ja Jumala katseli kaikkea luomaansa, ja näki, että se oli hyvä.
- Anonyymi
>>> "jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen."
- Anonyymi
Uskon kuuliaisuus ei tule laittomuudesta joka on syntiä.
Room 16:27: "Jumalan, ainoan viisaan, olkoon kunnia Jeesuksen Kristuksen kautta, aina ja iankaikkisesti. Amen."- Anonyymi
"mutta joka nyt on julkisaatettu ja profeetallisten kirjoitusten kautta iankaikkisen Jumalan käskystä tiettäväksi tehty kaikille kansoille USKON KUULIAISUUDEN aikaansaamiseksi,"
- Anonyymi
Uskonveljet laittavat parastaan.
Antaa niin hienon kuvan uskosta, että varmaankin alkavat ateistit tekemään parannusta hyvistä töistään ja tulemaan saman pahan äärelle toisilleen ärhentelemään Raamatun sanalla ja muutoinkin. - Anonyymi
Siinä on mallia kun veivikoneella luetaan raamattua !
Varokaa olkapään kipeytymistä, vaihtakaa miestä ja kättä aika usein. - Anonyymi
Paavali ei koskaan pyytänyt anteeksi ja katunut Stefanoksen murhaa eikä omia valheitaan, vaan yritti puolustella niitä.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Paavalissa oli Saatanan enkeli, eikä hän mahtanut sille yhtään mitään.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.- Anonyymi
Demonia ei otettu pois Paavalista rukouksista huolimatta. Se ei saanut "nousulupaa"...depart from me...(2.Kor.12:8)
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demonia ei otettu pois Paavalista rukouksista huolimatta. Se ei saanut "nousulupaa"...depart from me...(2.Kor.12:8)
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.Ei mikään mykkä henki, vaan paholaisen viestinnän erikoisasiantuntija, oli Paavalin matkakumppani koko lopun elämän ajan.
"The messenger of Satan"
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään mykkä henki, vaan paholaisen viestinnän erikoisasiantuntija, oli Paavalin matkakumppani koko lopun elämän ajan.
"The messenger of Satan"
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Lopeta tuo pacanpuhe ja vääristely !
Mene ulos ja tee jotain josta ei tule raippoja takapuoleen lopputilillä.
- Anonyymi
Gal. 3:
11. On selvää, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain avulla, sillä vanhurskas elää uskosta.
Hab. 2:4; Room. 1:17; Gal. 2:16; Hepr. 10:38
12. Mutta laki käskyineen ei perustu uskoon, vaan: "Joka niitä noudattaa, elää niistä."
3. Moos. 18:5; Hes. 20:11; Room. 10:5
13. Kristus lunasti meidät vapaiksi lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän puolestamme, sillä on kirjoitettu: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu."
5. Moos. 21:23; Room. 8:3; 2. Kor. 5:21
14. Näin Abrahamin siunaus tulee pakanoiden osaksi Kristuksessa Jeesuksessa, jotta me uskon kautta saisimme luvatun Hengen.
Jes. 32:15; Jes. 44:3- Anonyymi
Paavali keksi lihateorian. Ei ottanut itse vastuuta omista synneistään, vaan syytti niistä vanhoja aatameita ja lihoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali keksi lihateorian. Ei ottanut itse vastuuta omista synneistään, vaan syytti niistä vanhoja aatameita ja lihoja.
Paavali oli valheveikko.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastettu syyttää synneistään perisyntiä.
- Anonyymi
Nnnnnoh... kuulepas ny… mää tossa aamutuimaan kömmin ylös sängystä, ja ensimmäinen ajatus päässä oli, että LIHAA! Siis ei mitään pientä leikkeleenpalasta tai kevyttä siipalehöttöä, vaan kunnon, tuhtia, rasvasta, mehukasta LIHAA!
No siitähän se sitte lähti – lihallisuudessa vaeltaminen! Mää lähin harhaileen kauppahallille niinku joku vanhan ajan soturi, joka ettii pyhää grilliuhria. Astun sisään, ja heti kuule leijailee sieraimiin semmonen tuoksu, että meinasin polvistuu jo ovella. Savumakkaraa, veripalttua, paistettua possua, ja voi hyvänen aika, se tirisevän pekonin aromi…
Mää kävelin kojusta kojulle niinku syntiin langennut, joka ei ees yritä päästä pois. Katse kiersi makkaroita ku vaeltava saalistaja, käsi hapuili savukinkkua ku aarretta, ja suussa vesi valu nii että lattia meinas kastuu.
No sitte silmiin osuu se – SUURIN ja KAUNEIN pihvi, mitä mää oon koskaan nähny! Siinä se lepäsi tiskillä, punanen, mehevä, ku taivaan lahja maan päällä. Myyjä katteli mua vähän pelokkaana, ku taisin siinä hetken vaan seisoo hiljaa ja hengittää raskaasti.
– "Paljoks painaa?" mää murisin ku metsäkarhu.
– "Kilosen verran…" myyjä vastas, ja nykäsi pihviä varovasti.
– "Se on mun. Kaikki."
Maksoin, revin paperin pois jo melkein siinä tiskillä, ja lähin kotiin grillin ääreen, lihallisuudessa vaeltamisen täydellisessä hurmoksessa.
Ja ku se pihvi tirisi siinä pannulla, tiesin – tää päivä oli alkanu oikein. - Anonyymi
Perisynti se onkin kaikkien syntien äiti.
Mutta ei hätää, se saadaan kyllä kumottua eikä tarvitse nokka Raamatussa koko ajan olla ihmettelemässä että ompas täällä nyt näin kirjoitettu, voi hyvä ihme.
Jos perisyntiä ei olisi, niin silloin vasta hukka perisi.- Anonyymi
Hes.18:
19. Te kysytte: 'Miksi pojan ei tarvitse kantaa isän syyllisyyttä?' Kun poika on toiminut oikeuden ja vanhurskauden mukaan, noudattanut kaikkia minun säädöksiäni ja tehnyt niiden mukaan, hän totisesti saa elää.
20. Mutta sen, joka tekee syntiä, on kuoltava. Poika ei kanna isän syyllisyyttä eikä isä pojan syyllisyyttä. Vanhurskas saa vanhurskautensa mukaan, jumalaton jumalattomuutensa mukaan. - Anonyymi
Perisyntiä ei ole olemassakaan.
Se on katolinen harha, joka on kopioitunut entisen katolisen munkin, Lutherin, mukana luterilaiseen "???" .
- Anonyymi
Eihän luterilaiset saisi kirkkoonsa jäseniä, jos ei peloteltaisi perisynnillä. Jumalattomiin tämä tepsii.
- Anonyymi
Aloituksen otsikko jo menee penkin alle.
Ei ole tullut ymmärrystä raamattuun viidensadan vuoden kirkkopänttäyksen voimallakaan. - Anonyymi
Noudatatko kaikkia lain määräyksiä?
Hes.18:
19. Te kysytte: 'Miksi pojan ei tarvitse kantaa isän syyllisyyttä?' Kun poika on toiminut oikeuden ja vanhurskauden mukaan, noudattanut KAIKKKIA minun säädöksiäni JA TEHNYT NIIDEN MUKAAN hän totisesti saa elää.
Valit. 5:7
Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773513
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262630Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542486- 1462341
- 672006
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3001896- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211373Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381347Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161255