Pahamaineinen Valtionvarasministerihän nyt Suomessa on nimeltään Riikka.
Osaako joku vastata.
Vapaamuurarit ja satanistivalta käyttää piiloviestejä mediassa.
Kun tietää piiloviestien käytön mediassa niin eilen Riikka Suikkari TV:ssä oliko viesti?
8
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ja YLEä vastustaa persut... aika outopersuilua tuokin koska YLE on ainoa TV kanava joka edes jotenkin tiedottaa asia-ohjelmia ja maamme asioita.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Riikka_Suikkari- Anonyymi
outoja on persujen maailmat...
- Anonyymi
Schmidt...?
- Anonyymi
onkohan tuokin niitä joiden alkuperäistä sukunimeä ei kukaan tiedä...
- Anonyymi
Sun foliopipossa on vuoto. Tuki se heti!
- Anonyymi
Persulla meni taas hermot.
- Anonyymi
Tää on mulle viesti, että kaikki muumit ei oo laaksossa. Ei mikään piiloviesti edes.
- Anonyymi
olihan tuosta mm Musk natsi heil tervehdys tutkimuksessa oikein lehdessä luki että nämä uusnatsistit eli satanistit viestittää niitä piiloviestejään vertauskuviaan toisilleen esim mediassa- ja selittävät sitten että mitään sellaista ei ole olemassakaan. Mutta he itse kyllä ymmärtävät nuo viestit.
Suomessahan persunatsit nykyään valehtelee että natsejakaan ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821