Söjin maksallisuuslaatikkua

Anonyymi-ap

Nälällisyys saavutti minujani armollisesi heti vetejotuksen alusta lähtijen. Keittijöön kävelemällä suuntiminen tapahtui tavallisen yllyttävästi, vaikka jalat tuntuivatkin hetken ajan kuin vierotetuilta tahtimuksestaan.

Käsillisesti tarttimen jääkaapin oven kahvaan, jonka kylmeys värisyttäjyytti sormenpäällisiäni hetkellisyydessä. Oven avautuessa silmilläni tavoitin laatikollisuuden kylmällistä maksallisuuslaatikkua, joka siinä odotuksellisesti lepäili muovisen kansollisuuden alla.

Haarukallisesti tarttimen maksumaisiin palasiin ja työnnellisesti kuljettelin ne suuhullisuuteen, jossa hampaat ryhtyivät pureskelemallisuuteen ilman lämmöllistä mukavallisuutta. Suutuntujallisesti koettelin ruuallisuuden totuutta, kylmällisesti, maksallisena, laatikollisessa muodossaan.

Totuudella tykitys jatkuu: syömisellisyys tapahtui ilman lämmittävyttä, ilman sulallisuuden pehmeyttä, ja juuri siinä olikin ruuallisen kokemusperäisyyden armollisuus. Lopullisuudessa haarukka laski lautaselle viimeisten palallisten siirtyessä nielulliseen kohtalollisuuteensa.

Nälällisyys on mennyttä. Maksallisuus on saapunut vatsalliseen olomuodollisuuteensa.

Ihahahaahahahahhaaaaa! Hirnahjin onnistuneesti siinä vielä, koska täytyyhän ilonallisuus jakaa, eikös vaan?

Selva Quirk

10

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten jonkun ihmisen elämä voi pyöriä niin täysin oman napansa ja syömistensä ympärillä, että täytyy raportoida niistä uskonnollisella palstalla. Ketä kiinnostaa?

Nää on varmaan niitä "syökäämme ja juokaamme, sillä huomenna me kuolemme -pullamössökristittyjä", jotka kuvittelevat "pääsevänsä tempaukseen", mutta saattaakin tulla painorajoitus syöpöille vastaan.

• Anonyymi

Sairastatko ns. Downin syndroomaa, eli kuten ennen sanottiin: MONGOLOIDISMIA? Oletko MONGO?

• Anonyymi

Ls epäilee meidän olevan yksi ja sama nikki.hälläväliä. mä oon irtisanoutunut siivoustyöstä jota tein arkena tunninpari per päivä.
      Isäni täyttää tämän vuoden puolella 80v,ja äiti ensi vuonna 75v.
      Hänellä on oireita niin hän on alkanut pelätä kuolemaa ...sovittiin että minä muutan ilmaiseksi sinne asumaan,jotta saadaan dementoitunut isäni yhdessä hoidettua ym.siivoilen ja autan siellä.
      Lähihoitaja olen ns.oikealta ammatiltani.tosin erikoistuin mielenterveyspuoleen.
      Tein paljon eri laitoksissa töitä kuten sairaala, ja mut laitettiin aina saattohoitotyöhön.
      Mikä oli rankkaa. Ei sitä tiedä mihin kaikkeen neg.vielä joudun.
      Minulla on yläkerta yksityistilaa,enkä saa kutsua"juoppoja kylään"..ja sopiihan tuo mulle.
      Jätän tän asunnon jossa olen asunut 20vuotta. Mutta olen onnellinen. Uusi alku.
      Tiedän jo mikä kaikki pos.mua odottaa, olen ihan innoissani! Rahaa nyt ainakin..

• Anonyymi

Tuskinpa LS sitä oikeasti epäilee. Kunhan vain huomionhakuisuudessaan yrittää provosoida teitä keskustelemaan hänestä. No... joka tapauksessa siunausta sinulle tähän "uuteen alkuun".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa LS sitä oikeasti epäilee. Kunhan vain huomionhakuisuudessaan yrittää provosoida teitä keskustelemaan hänestä. No... joka tapauksessa siunausta sinulle tähän "uuteen alkuun".

Tai sitten itse pyörität rulettiasi provosoidaksesi ja vielä itse käyt peukuttamassa omaa kirjoitustasi.

Voit ab ihan omana itsenäsi minulle kirjoittaa, toki nimimerkillä se käy, mutta ilman turhia leikkimisiä.

Lightning

• Anonyymi

Kiusallahan se sen sanoo. Noloa on ajatellakaan että mies on kuin nainen tai nainen on kuin mies, jota LS yrittää saada mielikuvaa ihmisille kummastakin sairasmielistä kuvaa, jotta yllytäisi jumalatomia heitä nälvimään.

• Anonyymi

Darja voi syödä sianruokaa ihan rauhassa.

• Anonyymi

No johan on nerokas aloitus ja täydellisesti tämän palstan älylliseen tasoon sopiva.

• Anonyymi

Mitä "vetejotuksen" tarkoittaa? Muuten ymmärsin ap:n omakehittämää murretta/kieltä aivan ok, mutta tämä yksi sana jäi tarkoitukseltaan hämäräksi. Google-kääntäjästäkään ei taida nyt olla hyötyä.

• Anonyymi

Joo, ei aukea mullekaan vetejotuksen sana. Google löytää haulla vain tämän viestiketjun.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      177
      3618
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2670
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2506
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2351
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      2026
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      309
      1927
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1431
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      21
      1393
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1357
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1265
    Aihe