Perunkrjoitus/perinnönjako
Toivottavasti kukaan ei mene samaan ansaan kuin me mentiin kun teetettiin isän kuoleman jälkeen tarvittavat toimet Lammin säästöpankissa. Vastuuntunnoton pankki esimiestä myöden, puolusteli vaan työntekijäänsä huonosta ja ala-arvoisesta tekemisestä. Heidän sivuillaankin tietysti vaan kehutaan hyvästä ja nopeasta palvelusta.
Muutenkin oli surullista aikaa niin eivät arvostaneet meidän surua yhtään.
Kaikki muut ihmettelivät touhua ja kun kerto jollekin niin tuli tunne että eihän tämä voi olla edes totta.
Perunkirjoitus kesti ja kesti, piti kysellä perään ja aina löyty selityksiä. Niin ala-arvoiset paperit ettei kehtaa kenellekään näyttää. Mun ja veljen nimet muuttui kesken kaiken mutta ei haittaa mitä papereissa lukee. Isän ja äidin sosiaaliturvatunnuksen loppuosatkin muuttui samaksi. Äiti kuoli 2016 , mutta papereissa lukee että hän kuolee 2026, ei haitannut ja eihän jakoa olisi voinut tehdäkään vielä kun äiti "elää" vieläkin. Kaikki väärin.
Jako olisi varmaan vieläkin tekemättä jos toinen veli ei olisi laittanut hieman pahaa viestiä, selityksenä kiire, mutta kiire loppu ja aikaa löyty heti viestin jälkeen.
Meille tuli paljon kuluja isän asunnostakin kun jakoa ei saatu tehtyä ajoissa.
Eivät olleet tehneet mitään väärin eivätkä olleet velvollisia korvauksiin, ei kun saatiinhan me lahjakortteja ja päästiin elokuviin, kiitos siitä että saatiin viettää yhteistä aikaa.
Kaikkea en edes muista mitä tapahtu. Mutta väittävät että ovat ammattitaitoisia, no asiasta voidaan olla montaa mieltä. Tekijä ei edes muistanut mitä oli sovittu että tekee.
Kuultiin myös ulkopuolisilta että ei ollut ainut kerta ja että on ennenkin tullut sanomista. Toivottavasti tollanen loppuu joskus.
Lammin säästöpankki
Anonyymi-ap
1
88
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeusasiamies varmaan olisi oikea valitusosoite. Kyllä pankissa varmaan ollaan yritetty tehdä asioita mutta ammattitaitoa ei kai ollut ja sähläyskin viittaisi siihen.
En tiedä kannattaako kenenkään yleensäkään pyytää pankista perunkirjoitusta.
Kannattaa hakea vaikka netistä perunkirjoittajaa. Kysellä hinnat valmiiksi ja itse toimia siinä missä voi. Esim. hankkia virkatodistukset jne. itse perunkirjoittajalle. Tai ainakin kysyä, että mitä voi itse tehdä asioiden eteen jotta palvelun hinta olisi edullisempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1384044
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212260Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971869Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3821485- 371445
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263221333Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1571236- 2491229
- 2691099
- 761091