Minä olen menettänyt täysin luottoni USA:aan. Kyllä siletä pitää päällikkö vaihtua jos alan kantaani muuttamaan. Kyllä jämtti on niin, ja se pysyy.
Luotatteko vielä USA laiseen turvaan?
19
243
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä Bidein aikaan USA tuki demokratioita,nyt Trumpi USA on diktatuurien puolella!Käsittämätön muutos,,eikö tuo pitäisi olla jo perustuslaissakin määritelty.
- Anonyymi
Pitää muistaa, että Trump on vain neljä vuotta vallassa. Jos hän sekoilee tuolla tavalla, niin seuraava presidentti on taas demokraatti.
- Anonyymi
Kyllä me suomalaiset luotamme. Luotatteko te tiltut Venäjäänne joka on häviämässä? Mitens se kolmen päivän sota etenee? Meneekö vielä kuin monta vuotta? HOHO
- Anonyymi
Pitäiskö Suomen erota nyt Natosta, kun ei USAn voi enään luottaa?
- Anonyymi
Ei tietenkään. Ei olla eroamassa.
- Anonyymi
Ei kukaan ole niin tyhmä että vielä uskoo USA tukeen täällä pohjolassa.
Ei meidän tarvitse odottaa usan sotilaita tänne taistelemaan suomen puolesta jos tarvitaan - Anonyymi
Kyllä nyt meidän usko ja luottamus vaan vahvistuu että USA on meidän turvamme iankaikkisesti AAMEN!!!!!!!
- Anonyymi
En luota. Pelkkiä kiristäjiä ja ylimielisiä paskoja kaikki jencit.
- Anonyymi
Sun Jäteläjä-Venäjäsi onkin 100% kusettaja ja looseri 🇷🇺👎
- Anonyymi
Muut ei luota USA kun suomen ministerit.
- Anonyymi
Ainoastaan meidän poliitikot luottavat USA, mutta suomen kansa ei luota.
- Anonyymi
Te 0,01% tiltu vähemmistö ette luota
- Anonyymi
Luotan.Sdp:hän haluaa suomen tukeutuvan Kiinaan kuten Tuppurainen sanoi
- Anonyymi
Ei trumppi ole vallassa tuolla tyylillä edes vaalikautta joten USA palautuu tolkun valtioksi kun siellä valta tulee vaihtumaan trumpin sekoilujen jälkeen .
- Anonyymi
Pitääkö liittyä Natoon, pitääkö erota, pitääkö liittoutua USAn kanssa, hylkääkö se liiton, pitääkö panna välit poikki Venäjän kanssa ja koittaa hankkiutua sotaan sen kanssa vai pitäisikö kuitenkin pistää Suur-Suomi hanke taas jäihin?
Nuo on vähän liian isoja päätöksiä tehtäväksi aina neljän vuoden välein.
Kun USAn presidenttikausi olisi pitempi niin meidän hännystelijöiden elämä olisi helpompaa.- Anonyymi
Tiltun pikkuinen pää on hyvin hämmentynyt ja hän on hyvää riistaa kremlin puutarhatontun propagandakoneistolle joka imee tiltun vajavaisen älyn kuiviin
- Anonyymi
Seuratkaa Anoa.
- Anonyymi
SE ELÄÄ KUOLEMAN SEASSA JO
- Anonyymi
Itse luotan Naton yli 30 läntiseen liittolaiseen mutta se että sijaitsemme täällä skandeissa olen alusta lähtien laittanut suurimman luottoni oman alueemme puolustukseen eli pohjoismaisiin yhteistyösopimuksiin meillä on yhdessä mahtavat ylivoimaiset ilmavoimat modernit merivoimat sekä nykyaikaiset loistavat armeijat huippukalustolla .
Myös JEFF nopean toiminnan joukoille annan luottoni koska se tulee olemaan se ensimmäinen nyrkki joka tulee pohjoismaiden rinnalle pohjoismaiden ulkopuoliselta alueelta ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885