Valkoihoiset kuskit

Anonyymi-ap

Kertokaa mitä teille on tapahtunut Asemanaukiolla taksiuudistuksen jälkeen.

Aloitan itse.

Autoani on kiilattu, estetty poistumasta asiakkaan ollessa kyydissä, autoni päälle on räitty, minulle on huudeltu, näytetty keskaria, autoni on piiritetty siten että asiakkaan on mahdotonta astua autoon sisälle, minua on etuiltu jonossa.

Olisi paljon muutakin, mutta aloitetaan tuosta.

14

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nämä kävelevät ylitsesi ellet raportoi asiaa eteenpäin.
      Nämä eivät osaa käyttäytyä
      on turha uskoa että puhe riittää.

• Anonyymi

Ole tyytyväinen ettei sinua ole vielä raiskattu.

• Anonyymi

Taitaa olla aika olematon vaikutus raportoinnilla . "äiti äiti, pojat kiusaa"
        Toisaalta jos sitten sivallat ugalabugalaa avokämmenellä, saat syytteen pahoinpitelystä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Neppikset on parempia silti.

• Anonyymi

Teet rikosilmoituksen ymmärtääkseni kenelläkään ei ole oikeutta estää ketään harjoittamasta ammattiaan/työtään itte ottasin poliisilta selvää että minkä rangaistuksen saan jos kun hoidan ongelman pois päiväjärjestyksestä pesismailalla ihan omin käsin kun onnistu päättäjät kusemaan tuokin kuinka moni asiakas on rullattu kuinka moni nainen on kyydin päätteeksi raiskattu ja mitä muita ongelmia veronkiertoa pimeitä takseja ny on aina jossain määrin ollu mu ei todellakaan niin paljon kui nykyisellään ja jäivät ennen helpommin kiinni

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Kuvaa tilanteen ja autot ja rikosilmoitus. Jos kukaan ei tee, ei kunaan tiedä. Kyllä se itsestä lähtee kaikki muutokset.

• Anonyymi

Ei ne ymmärrä kuin nyrkkiä ja pesäpallomailaa.

• Anonyymi

Pelataanko Afrikassa myös pesäpalloa?

• Anonyymi

Tee valitus Boltin tarkulle, Kunta Kintelle.

• Anonyymi

Kantasuomalaiset kohdistaneet vuosien saatossa liikaa raakaa väkivaltaa työtään tekeviin kuljettajiin. Tulisi löytää keinoja estää raakalaisten pääsy taksiin asiakkaaksi tekeytyen:
      Taksikuskisurmien synkkä suomalaishistoria: Nuoresta kuljettajasta löytyi 38 luodinreikää
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009023112.html

• Anonyymi
    • Anonyymi

”Valkoihoiset kuskit”….
      Mitä ihmettä valkoiset ne**erit vielä tekevät taksikuskeina?
      Johan teillä on ollut monta vuotta aikaa v:n 2018 taksiuudistuksen jälkeen hakeutua muihin hommiin tai eläkkeelle.
      Nyt kaikki kalpeanaamat äkkiä pois taksin ratista mamujen leipää syömästä!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      281
      11153
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      6990
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5663
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5048
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3889
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3504
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3452
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2975
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2894
    Aihe