Olen käynyt pienessä srk:ssa 5-10 vuotta pk seutu kukaan ei ole ikinä tervehtinyt tai sanout mitään. Ruokakasseja on tuputettu, en edes tarvitse.
Olen täysin sinut asian kanssa haluan käydä katsomassa vain jumalanpalvelusta. Ärsyttävintä on kun tullaan tuomaan virsikirjaa ja sanotaan onko ensimmäinen kerta? Antaisivat olla rauhassa.
Kukaan ei Terevhdi tai puhu mitään.
60
361
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Jumala kuulee sinua kotonakin.
- Anonyymi
Hyvä on käydä
- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
Hyvä on käydä sahdin loppuun ettei tule masu pipi.🍺🤮
Mitä jos lopettaisit pelleilysi ja kertoisit isällesi Jeesuksesta saisi kärsimisensä jälkeen pelastua.
- Anonyymi
Pieni seurakunta ei tiedä miten olla kun on ihmisiä joille ei mikään kelpaa.
Jos kysyt jitaun, olet tuputtaja jos et kysy olet ylpeä ja surkes.
Pysy kotonasi.- Anonyymi
NO en juu jää kotiin, kuhan pakkaset loppuu ajelen fillarilla seuraavalle rakennukselle. Aika huono hygienia oli yhdellä sisarella todella likaista laukkua kanteli. Jutut loppu siihen.
- Anonyymi
Olen kokenut samaa. Mutta Jeesus on kanssani. Olen saanut evankelioida Afrikkaa, nähdä monenlaisia ihmeitä. Minua ei pidätä mikään. Omistan kuitenkin elävän uskon.
- Anonyymi
helluntailaisten usko ei ole oikeata kristinuskoa, vaan harhaoppeihin uskomista
Anonyymi kirjoitti:
helluntailaisten usko ei ole oikeata kristinuskoa, vaan harhaoppeihin uskomista
Matti Luhter Rules OK.🇩🇪👍
- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
Matti Luhter Rules OK.🇩🇪👍
Oletko sanonut isällesi ikinä että Jeesus rakastaa häntä?
HELL srkssa ei ole virsikirjoja. Vitsikirjoja ehkä?🤡
- Anonyymi
helluntailaiset eivät tee ristinmerkkiä, koska eivät ole oikeita kristittyjä
- Anonyymi
Et ole elävässä uskossa.
- Anonyymi
Se miten puhut paljastaa..
- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
Haista paska.💩🖕
Ei taida auttaa tuollainen.
Anonyymi kirjoitti:
helluntailaiset eivät tee ristinmerkkiä, koska eivät ole oikeita kristittyjä
En muista, kerrottiinko raamatussa, että opetuslapset tekivät ristinmerkkejä. Mielestäni katolinen kirkko toi sen tradition. En ole kylläkään luterilaisessa kirkossa nähnyt kenenkään tekevän ristimerkkiä.
- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
Haista paska.💩🖕
Miksi sinä uskovainen ihminen annat saatanan heitellä sua miten sattuu? Missä on voimasi?
- Anonyymi
Monkki kirjoitti:
En muista, kerrottiinko raamatussa, että opetuslapset tekivät ristinmerkkejä. Mielestäni katolinen kirkko toi sen tradition. En ole kylläkään luterilaisessa kirkossa nähnyt kenenkään tekevän ristimerkkiä.
Ristinmerkki tarkoittaa Kolmiyhteisen Juman tunnustamista. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Helluntailaisuus on pelkkää henkiin uskomista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ristinmerkki tarkoittaa Kolmiyhteisen Juman tunnustamista. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Helluntailaisuus on pelkkää henkiin uskomista.Parhamin perustama ja Olsenin tänne Suomeen tuoma helluntailiike on okkultistinen henkiliike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus on pelkkää henkiin uskomista.Itse olen jo kauan (vuosikymmeniä) tehnyt ristinmerkin tietyissä tilanteissa, sekä kirkossa että yksin ollessani. Teen sen ortodoksien tapaan, vasemmalta oikealle ja samalla kumarrun hiukan.
Itse koen sen kuin sen hetkellisenä, myös Lihan alistamisena Hengen tahdon ja voiman alle. Lihahan ei muutoin pyhity ja elää omaa, Hengen ulkopuolista elämäänsä.
Luterilainen ristinmerkki tehdään Katolisen kirkon tapaan oikealta vasemmalle.
Olen aikoinaan, ulkomailla ja toisessa kulttuurissa asuessani löytänyt katolisista kirkoista kuin turvapaikan, paikan, joissa kunnioitetaan Jeesusta. Suomessa asuessani on Katolinen kirkko jäänyt vieraammaksi, mutta ortodoksisista kirkoista olen löytänyt sellaista pyhyyttä, jota ei välttämättä aina koe edes luterilaisessa kirkossa, joskin olen kylläkin uskoltani lähinnä "wanhalutherilainen" (en enää kirkon jäsen). - Anonyymi
Et ole uskovainen joten älä väitä olevasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus on pelkkää henkiin uskomista.Tekikö Jeesus ristin merkkejä kädellään?
Anonyymi kirjoitti:
Et ole uskovainen joten älä väitä olevasi.
Mitäpä sekundajutskulle muuta kuuluu?☠️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhamin perustama ja Olsenin tänne Suomeen tuoma helluntailiike on okkultistinen henkiliike.
On lapsella kova huomiontarve.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä uskovainen ihminen annat saatanan heitellä sua miten sattuu? Missä on voimasi?
Voimani on Perkeleessä. Hihii!👹🔥
- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
Voimani on Perkeleessä. Hihii!👹🔥
Niin näyttää olevan vaikka se on voimaton Jeesuksen edessä.
- Anonyymi
joku veisuukirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen jo kauan (vuosikymmeniä) tehnyt ristinmerkin tietyissä tilanteissa, sekä kirkossa että yksin ollessani. Teen sen ortodoksien tapaan, vasemmalta oikealle ja samalla kumarrun hiukan.
Itse koen sen kuin sen hetkellisenä, myös Lihan alistamisena Hengen tahdon ja voiman alle. Lihahan ei muutoin pyhity ja elää omaa, Hengen ulkopuolista elämäänsä.
Olen aikoinaan, ulkomailla ja toisessa kulttuurissa asuessani löytänyt katolisista kirkoista kuin turvapaikan, paikan, joissa kunnioitetaan Jeesusta. Suomessa asuessani on Katolinen kirkko jäänyt vieraammaksi, mutta ortodoksisista kirkoista olen löytänyt sellaista pyhyyttä, jota ei välttämättä aina koe edes luterilaisessa kirkossa, joskin olen kylläkin uskoltani lähinnä "wanhalutherilainen" (en enää kirkon jäsen).Rukoustapoja monia miksei myös viittoma.
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus on pelkkää henkiin uskomista.Missä sinä näet tehtävän ristimerkkiä ? Minä en ole nähnyt kuin joissain sarjoissa, mitkä on filmattu Etelä-Euroopassa, siis katolisissa maissa. Joku voi tehdä ristinmerkin, vaikka ei välitä Jumalasta yhtään.
Onko mielestäsi ristinmerkki ainoa merkki, millä ihminen tunnustaa kolmiyhteisen Jumalan ?
Minä uskon Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen. Minä uskon siihen, että Jumala on kolmiyhteinen Jumala.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen jo kauan (vuosikymmeniä) tehnyt ristinmerkin tietyissä tilanteissa, sekä kirkossa että yksin ollessani. Teen sen ortodoksien tapaan, vasemmalta oikealle ja samalla kumarrun hiukan.
Olen aikoinaan, ulkomailla ja toisessa kulttuurissa asuessani löytänyt katolisista kirkoista kuin turvapaikan, paikan, joissa kunnioitetaan Jeesusta. Suomessa asuessani on Katolinen kirkko jäänyt vieraammaksi, mutta ortodoksisista kirkoista olen löytänyt sellaista pyhyyttä, jota ei välttämättä aina koe edes luterilaisessa kirkossa, joskin olen kylläkin uskoltani lähinnä "wanhalutherilainen" (en enää kirkon jäsen).Ei ihmisen muuttamiseen mitään sormmimerkkejä tarvita. Se miten sormillasi sohit vaikuta yhtään mitään Jumalan Pyhä Henki tekee ihmisessä muutoksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekikö Jeesus ristin merkkejä kädellään?
Voiko tyhmempää kysymystä olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko tyhmempää kysymystä olla?
Onko yhtä tyhmiä kun sun hokemat täällä?
Kun hän ei tehnyt tuskin odottaa että ihmisetkään tekevät ja raamatussa olisi maininta jos niin pitäisi tehdä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko yhtä tyhmiä kun sun hokemat täällä?
Kun hän ei tehnyt tuskin odottaa että ihmisetkään tekevät ja raamatussa olisi maininta jos niin pitäisi tehdä.Ei vieläkään asia valkene...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vieläkään asia valkene...
Ei valkene ei sulle.
Anonyymi kirjoitti:
Niin näyttää olevan vaikka se on voimaton Jeesuksen edessä.
😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹👍
- Anonyymi
Jospa avaisit itse suusi ja tutustuisit seurakuntasi ihmisiin.
- Anonyymi
Saatat yllättyä positiivisesti kun niin teet.
- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
Turhaa.☠️
Vastaus oli aloittajalle.
- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
Turhaa.☠️
Mutsis on! 😝
- Anonyymi
Moaukko kirjoitti:
Son delannu jo.☠️
Evankelioitko sitä menikö taivaaseen?
- Anonyymi
Aika heikko on Suomessa uskovien tila 2% se on aika vähän.
- Anonyymi
-60 luvulla koulussa helluntalainen opettaja liikuntatunnilla vei kävelylle. Menimme helluntalaisten talon seinää koskettamaan. Olin lapsi ja ihmettelin miksi seinää piti kaikkien koskettaa, sitten kouluun takaisin käveltiin.
- Anonyymi
Todella omituista.
Ellei kyseessä ollut kuin tietyn matkamäärän mittaaminen, samoin kuin uima-altaassa, jossa piti koskettaa altaan reunaa, ennenkuin kääntyi. - Anonyymi
Opettaja oli helluntailainen?
Olikohan tuossa jokin helluntailais-okkultistinen tarkoitus yrittää tehdä teistä helluntailaisia? Koskettamalla seinää, helluntailaisuus ikäänkuin "tarttui" ja jäi salassa vaikuttamaan, niin, että teistä tulisi myöhemmin puljun maksavia jäseniä?
Kyseessä oli rikollinen toiminta, tänä päivänä tuota opettajaa voisi syyttää pahoinpitelystä. - Anonyymi
Jos tuo olisi tapahtunut 2000-luvulla, niin epäilisin vahvasti opettajan lukeneen jostain helluntaisrk:n esitteestä, että tervetuloa sivuillemme 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaja oli helluntailainen?
Olikohan tuossa jokin helluntailais-okkultistinen tarkoitus yrittää tehdä teistä helluntailaisia? Koskettamalla seinää, helluntailaisuus ikäänkuin "tarttui" ja jäi salassa vaikuttamaan, niin, että teistä tulisi myöhemmin puljun maksavia jäseniä?
Kyseessä oli rikollinen toiminta, tänä päivänä tuota opettajaa voisi syyttää pahoinpitelystä.Voi tyhmää lorua ja niin tutulla aksentilla !
Milloin alkaa järki tulla nutturaan hah.
- Anonyymi
Helluntailaiset ovat omissa porukoissaan hurmostilassa kovia puhumaan. Sellaista "puhumista" kutsutaan kielilläpuhumiseksi.
- Anonyymi
Naiset eivät saa puhua mitään, ei edes hurmoskielillä.
1. Kor. 14:34
Teidän vaimonne pitää seurakunnissa ääneti oleman; sillä ei heille ole sallittu puhua, vaan että he ovat alamaiset, niinkuin myös laki sanoo.
- Anonyymi
Eikö kukaan huomannut aloituksessa pahaa ristiriitaisuutta ?
1) " kukaan ei ole ikinä tervehtinyt tai sanout mitään ".
Ja sitten:
2) " Ärsyttävintä on kun tullaan tuomaan virsikirjaa ja sanotaan onko ensimmäinen kerta? "
Siis kukaan ei ole sanonut mitään, mutta on ärsyttävää, kun joku tulee tekemään tuttavuutta kysymällä, että oletko täällä ensimmäistä kertaa !
Voi hyvää päivää sentään !- Anonyymi
Kyllä jos kerran vuoteen kysytään eka kerta? Vaikka on käynyt sata kertaa. Ei joku maalari ole kovin hyvä ihmisten tuntija. Ootko joku raksa.
- Anonyymi
Pitääkö asiakkaan muuttua asiakaspalvelun asiantuntijaksi? Mikset itse puhu? Asiakas on asiakas.
- Anonyymi
Ovatko käyttäneet sua seksuaalisesti hyväkseen tai painostaneet bsmd tai ryhmäseksiin ?
- Anonyymi
Se on kokonaan luterilaisten hallussa, himokset ja laivarietastelut, lue joskus lehtiä !
- Anonyymi
Ainuttakaam asiallista viestiä ei sakastista ulos pullahda kaikki on samaa valetta ja roskaa helluntaisitäjatätä!
noin tyhmäksi on kansa tullut kirkkonsa varjossa, eivät kykene parempaan, säälittävä kansa.
Ei ole pelkoa ylöstempauksesta lauteet odottaa ellei meno muutu.- Anonyymi
Lehdestä luin että huumeet on räjähtäneet helsingissä, jopa alakoululapset käyttää !
Luulis kirkolla olevan muutakin trkemistä kuin jyrsiä helluntaita päättömästi ja 99 pros ilman oikeutusta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666