EU:n johtajat lymyilevät pitkin maailmaa kun heitä kaivattaisiin johtamaan kriisiä..!

Ursula von der Leyen pyörii Karibialla.
Kaja Kallas on Etelä-Afrikassa.
Molemmat akat kertovat höpöttelevänsä siellä euoroppalaisista arvoista ja Ukrainan tilanteesta.
Kohdemaita tuskin voisi nuo vähempää kiinnostaa.

Ymmärrän että ovat turhautuneita koska on tullut ilmi kuinka turhia he ovatkaan.
Trump ei ole heitä maininnut sanallakaan eikä koko EU:ta.

Tosipaikan tullen näyttääkin siltä että koko järjestöltä puuttuvat kaikki hampaat.

12

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hampaiden lisäksi puuttuu henkilö joka lyö nyrkin pöytään. Nyt Eurooppa tarvitsee vahvan johtajan ei noita pyryharakoita jotka juoksevat päättömänä mihin sattuu.

• Äläs nyt.

Parlamentissa on 740 edustajaa ja ties montako tuhatta avustajaa.
        Viimeisin saavutuksensa mitä minä muistan ovat muovipullojen napanuorat.

Nyt valaat säilyttävät henkensä ja koko Maapallo pelastuu... DD

• ViktorAtaman kirjoitti:

Äläs nyt.

Parlamentissa on 740 edustajaa ja ties montako tuhatta avustajaa.
        Viimeisin saavutuksensa mitä minä muistan ovat muovipullojen napanuorat.

Nyt valaat säilyttävät henkensä ja koko Maapallo pelastuu... DD

Muisti- tai lyöntivihre...?
        Edustajia onkin vain 720...D

• Anonyymi

Odotetaanpas miten Amerikka on Euroopassa polvillaan kun Kiina päättää että Taiwan kuuluu heille.

Ja ei sekään päivä mahdoton ole jossa Putin kertoo että Alaska kuuluu Venäjälle.

• Anonyymi

Toitotat joka päivä että Yhdysvallat tulee rukoilemaan Euroopan maita apuun Kiinan sotaansa.
        Voi jumalauta!

• Anonyymi

Kommenttisi ilmaisee huolta siitä, että EU:n johtajat eivät ole paikalla johtamassa kriisitilanteessa, vaan matkustavat ulkomailla keskustelemassa eurooppalaisista arvoista ja Ukrainan tilanteesta. On kuitenkin tärkeää huomioida, että EU:n johtajien kansainväliset vierailut ovat olennainen osa diplomatiaa ja kansainvälistä yhteistyötä, erityisesti nykyisessä geopoliittisessa tilanteessa.

Esimerkiksi komission puheenjohtaja Ursula von der Leyen osallistui helmikuussa 2025 Münchenin turvallisuuskonferenssiin, jossa hän korosti Ukrainan tukemisen tärkeyttä ja ilmoitti uusista aloitteista Euroopan puolustuksen vahvistamiseksi. Tällaiset tapahtumat tarjoavat foorumin keskustella ja vahvistaa kansainvälistä yhteistyötä kriisien ratkaisemiseksi.

Lisäksi EU-johtajat kokoontuivat helmikuun alussa 2025 epäviralliseen tapaamiseen Brysselissä keskustelemaan Euroopan puolustuksen vahvistamisesta Venäjän Ukrainaa vastaan käymän sodan ja muiden turvallisuushaasteiden valossa. Tämä osoittaa, että EU:n johtajat ovat aktiivisesti mukana käsittelemässä ajankohtaisia kriisejä ja pyrkivät vahvistamaan unionin yhteistä puolustuskykyä.

On myös syytä huomioida, että EU:n ja Etelä-Afrikan huippukokous on suunniteltu pidettäväksi maaliskuussa 2025. Tällaiset tapaamiset ovat tärkeitä EU:n ja muiden maiden välisten suhteiden kehittämiseksi ja yhteisten haasteiden, kuten ilmastonmuutoksen ja turvallisuuskysymysten, käsittelemiseksi.

On totta, että Donald Trump ei ole tunnetusti suuri EU:n fani, ja hänen paluunsa politiikkaan voi tarkoittaa EU-suhteiden heikentymistä. Kuitenkin, vaikka hän ei mainitse EU:ta, se ei automaattisesti tee siitä merkityksetöntä – Yhdysvallat ja EU on edelleen taloudellisesti ja sotilaallisestikin sidoksissa monin eri tavoin toisiinsa.

Kritiikki siitä, että EU on hampaaton kriisitilanteissa, on osittain perusteltua, sillä EU:n päätöksenteko on usein hidasta ja vaatii jäsenmaiden yhteisymmärrystä.
      Toisaalta EU on ollut keskeinen toimija Ukrainan tukemisessa, sekä sotilaallisesti että taloudellisesti, vaikka se ei toimi samalla tavalla kuin yksittäinen valtio, kuten Yhdysvallat.

• Anonyymi

Mitä muuta nuo tyhjäpäät tekevät kuin lihottavat omaa lompsaansa? Eivät mitään muuta.

• Anonyymi

Pelkkiä eliitin ja pankkien etuja nuo vain ajavat, eivät tavallisen kansan.

• Anonyymi

Iltalehti kertoi tänään että EU on aikeissa lähettää erittäin vahvan viestin!!!!

Siinä ei kerrottu mikä se viesti olisi, kelle se lähetetään ja milloin?

Jotain Ukrainastako?

• Anonyymi

Eurooppa tarvitsee vahvan, autoritäärisen johtajan. Sellaisen jolla on yhtä suuret toimivaltuudet kuin Trumpilla. Sellainen johtaja olisi tasavertainen neuvottelukumppani Trumpin ja Putinin kanssa. Käytännössä kyse olisi Euroopan liittovaltion presidentistä. EU nykymuodossaan on tullut tiensä päähän. Riitaisan 27 maan kanssa ei voi neuvotella kun ei heillä ole johtajaa.

• Anonyymi

Trump tosin pelailee vain golfia, Elon on johdossa.

• Anonyymi

Euroopan parlamenttikin kuuluu Meden maineeseen, koska ruotsalaiset olivat joutuneet perustamaan oman EU:n. EU-aika kuulosti heidän mielestä jotenkin hienolta syyltä saada kaikki kannattamaan apinoiden keskitysleirejä Suomessa. Miksi he keksivät Meden maineen? Ainoa selitys on Meden maine ja se, että hän oli kuuluisa tehtyään Nordean pankkiiriperheestä apinadiagnoosia. EU on oikeasti Nordean pankkiiriperheen johtama rahajärjestelmä, jonka lakkauttamisesta he olivat päättäneet 20 vuotta sitten. Meden maine tuo heille rohkeutta.

Dahkgren oli päättänyt, että Nordean rahoitukseen perustuva rahoitussysteemi ja yritysjohtaminen pitää saada loppumaan, koska hän oli löytänyt Eeva-vaimoni. Dahlgren oli alkanut kulkemaan Eevan perässä ja jossain vaiheessa tunkeutunut perheemme kotiin ja jäänyt sinne asumaan. Dahlgren ei ollut saanut Eevaa isketyksi, koska Eeva ei ollut huomannut suhteen alkamista.

Minä ja Eeva olimme puhuneet Nordeasta ja johtamistamme yrityksistä ja Dahlgren halusi vain saada ne jutut loppumaan. Hän halusi saada minulta vinkkejä siitä, miten hän pystyisi iskemään Eeva-vaimoni ja hän halusi päästä minun kanssa puhumaan sen takia. Olen Eevalle sanonut monta kertaa siitä, että Dahlgren haluaisi puhua minun kanssa siitä Eeva-vaimoni iskemisestä. Miten se voisi onnistua?

Minä tulen jotenkin niin hyvin juttuun Eeva-vaimoni kanssa. Dahlgren oli huomannut sen. Sen takia kukaan ei yleensä näe meitä missään kahdestaan, koska Dahlgrenin vaino pahenee siitä. Eeva ei voinut sitäkään ymmärtää.

Dahkgren oli alkanut johtamaan globalisaatioon sen, etteivät suomalaiset saa enää olla pankkiireita ja johtaa yrityksiä. Minun ja Eevan piti saada puhuminen loppumaan, että Dahlgren saisi kysyttyä niitä Eeva-vaimoni iskuvinkkejä minulta. Eeva-vaimoni oli Dahlgrenin mukaan yksinäinen sinkkunainen ja minä tulin niin hyvin juttuun sellaisen yksinäisen sinkun kanssa. Hän oli jotenkin huomannut sen. Minä ja Eevan lapset kannatamme ydinsotaa tämän syyn takia.

Osa jengistä elää täysin aivottomassa kunnossa ja Nordeakin piti lopettaa maailman ykköspankin asemasta huolimatta. Siihen olisi mennyt 100 vuotta, jos olisin elänyt rikkaana. Koska länsimainen pankkijärjestelmä ja siihen perustuva länsimainen kulttuuri oli niin huolellisesti suunniteltu. Vihersiirtymän kanssa siihen meni vain 20 vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      175
      1550
    2. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1235
    3. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      13
      1211
    4. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      51
      1101
    5. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1074
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      972
    7. Onko enää rakkaudentunteita

Minua kohtaan?
      Ikävä
      51
      752
    8. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      252
      737
    9. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      33
      730
    10. Haluatko sä enää

Mun kans mitään? ❤️ on ikävä
      Ikävä
      37
      712
    Aihe