Ruovesi valot päällä

Anonyymi-ap

Taitaa olla Ruovesi aika pihalla...
Hallituksen puheenjohtaja ei tiedä mitään ja johtajuus kadoksissa.
Kunnanjohtajan pitäisi ryhdistäytyä ja olla johtaja kunnassa.
Alamäki sen kun kiihtyy ja pankki a lukio jos sulkemassa oviaan.
Jo menneitä ei viitsi edes maineita
Tarttisko tehdä jotain?
Nyt kyllä ollaan ihan hukassa ja Tarjanteen kunta odottaa nurkan takana.
Olisiko hyviä ehdotuksia?

8

2279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä, mutta sen tiedän että paneelin juontaja Posio parasta mitä Ruovedellä olla voi. Ps. Onkohan kellään käynyt mielessä, että mikä taho yrittäisi estää polttoaineen jakelun.. hmm... tietty jos joku ajaisi sukunsa puolesta jotain muuta energiamuotoa kylään innokkaasti, niin kannattaisi tehdä se ainakin niin isolla lahjonnalla, ettei mitään ikäviä jälkiä jättäisi jälkeensä "tutkimusretkellänsä". Voi olla että on isoja uutisia tiedossa Ruovedellä vielä ennen kevättä ja kesää, kun eihän tämä kylä ole voinut itsestään kuihtua kaikilla osa-alueilla, vaan kyllä tarvitsee taustalla olla joku suurempi vaikuttaja. Tässä kylässä on isot tilat isäntineen "lahjoneet"/sanelleet kunnan päättäjille sävelet aivan liian kauan ja siihen tulee stoppi nyt!

    • Anonyymi

      Minkähänlainen vaikutus nyt käytävillä vaaleilla on Ruoveden tilanteeseen. Vai onko mitään. Ennakkoon ainakin äänestettiin vilkkaasti.

    • Anonyymi

      Älä nyt, kunnanjohtaja tekee kaikkensa että Ruoveden matkailu vetää. Tai ainakin yhden yrityksen bisnes. Myötähäpeä kun katsoo ko.frman somea, siellä kunnan päämies poseeraa, taitaa olla enempikin kahvia juotu.

      • Anonyymi

        Taitanee olla kuitenkin paikkakunnalle lottovoitto tuo Vinha. Jos kyseiset herrat eivät olisi tulleet paikkakunnalle olisi rakennus todennäköisesti tyhjänä tällä hetkellä tai vastaavasti pienemmän mittaluokan käytössä. Mielestäni Ruovesi ui todella syvissä vesissä muutama vuosi sitten,mutta nyt kylällä on positiivista pöhinää.
        Vinha tekee omanlaisia tapahtumia jotka eivät välttämättä kaikkiin paikkakuntalaisiin iske,mutta ihmeesti tuolla väkeä kuitenkin riittää. Omistajista ollaan kiinnostuneita lehdissä ja he osaavat luoda hyviä artikkeleita.
        Valitettavasti ilman tuota kauppaa niin keskusta olisi aika autio kesäisin. Ymmärrän täysin kunnanjohtajan heittäytymisen tässä asiassa. Käykää joskus oman kylänne ulkopuolella niin voitte katsoa asioita eri perspektiivistä.
        -Kesäasukas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitanee olla kuitenkin paikkakunnalle lottovoitto tuo Vinha. Jos kyseiset herrat eivät olisi tulleet paikkakunnalle olisi rakennus todennäköisesti tyhjänä tällä hetkellä tai vastaavasti pienemmän mittaluokan käytössä. Mielestäni Ruovesi ui todella syvissä vesissä muutama vuosi sitten,mutta nyt kylällä on positiivista pöhinää.
        Vinha tekee omanlaisia tapahtumia jotka eivät välttämättä kaikkiin paikkakuntalaisiin iske,mutta ihmeesti tuolla väkeä kuitenkin riittää. Omistajista ollaan kiinnostuneita lehdissä ja he osaavat luoda hyviä artikkeleita.
        Valitettavasti ilman tuota kauppaa niin keskusta olisi aika autio kesäisin. Ymmärrän täysin kunnanjohtajan heittäytymisen tässä asiassa. Käykää joskus oman kylänne ulkopuolella niin voitte katsoa asioita eri perspektiivistä.
        -Kesäasukas

        Kunnanjohtaja puhui jätkänkämpällä kuntalaisista asiakkaina, eiköhän se ole niin, että kunnanjohtaja on kuntalaisilla töissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnanjohtaja puhui jätkänkämpällä kuntalaisista asiakkaina, eiköhän se ole niin, että kunnanjohtaja on kuntalaisilla töissä!

        Joskus se kuntalaisen rooli hämärtyy. Taitaa kunnalla kaikki työntekijät olla asiakaspalvelu ammatissa ja edustaa töissä kuntaa eli tuolloin voisi ajatella kuntalaisten olevan heidän asiakkaita.
        Ajatella jos kunnanjohtaja puheesta mieleesi jäi ainoastaan tuo ja nyt mietittyäsi kirjoitat tuohtumistasi tänne.
        Edelleen kannattaisi käydä rajojen ulkopuolella.
        -kesäasukas


    • Anonyymi

      Taitaa johtaja ottanu muutakin kun kahvia ,kun niin sohvallakin pitää levätä välillä kuvattavana.

    • Anonyymi00009

      Ruateveten salaseurat titteleineen ja kravattiporukka. Aika moni lähtee " metsästämään". Vaimo reppanat ei tiedä missä ukot pyörii. Jämäri, Kolho. Siellä saa Ukrainan tytöt sitä ihteään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe