Pikku summia vuoden sisällä ja sitten uuden vuoden nostan voittoja ulos alle tonnin verovabasti jos tarvi. Niin saa tehdä pikku summia ja ei saa myös pumma soskusta ja on pienempi kulu valtiolle.
Itse ainakin sijoittan työttömänä
43
221
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Verovaapasti***
- AnonyymiUUSI
Sauva voi katketa mäen mutkassa, laskettelusauva.
- AnonyymiUUSI
Tonni ei ole verovapausraja voitolle, vaan esim. osakkeita saa verovapaasti myydä tonnilla. Eli jos myyt 900 eurolla, veroa ei mene voitosta. Jos myyt 1100 eurolla vero menee voitosta, vaikka voittoa olisi vaan euro. Ja sama juttua kääntäen tappioiden verovähennysoikeuden kanssa.
- AnonyymiUUSI
Sillein minä ymmärsinkin että kai niistä enää tarvitse maksaa veroja minkä on sisään laittanut.
- AnonyymiUUSI
Mihinkä työtön mukamas voi sijoittaa kun sitä rahaa ei ole niin koittas edes jos sais ylipäätänsä 1000eur sivuun.
- AnonyymiUUSI
Tämä oli odotettu vastaus, katkeruutta kun et itse pysty samaan.
Joillain on talous hallussa, eikä tuhlaa rahaa heti kun se tulee. Jotkut osaa tuon rahan käytön pienistäkin summista. Minä kuulun myös heihin jotka osaa säästää.
Sun katkeruus on niin paha, että provoot joka ikinen päivä täällä, oli aihe mikä tahansa, kunhan huudatat, se on sun oikeutesi tietysti, mutta luulisi jo sun väsyvän moiseen touhuun.
JOKAINEN TIETÄÄ OMAT ASIAT PAREMMIN KUIN SINÄ KENENKÄÄN. Tonnista voi säästää jo hyvin, kauppaan ei tarvi mennä joka päivä, ei tarvi ostaa kaikkea mitä haluaa. JOS SINÄ OSTAT OSTAMISEN VUOKSI, SE ON SINUN OMA HÄPEÄ. Älä ruikuta täällä tositen elämää, se on jokaisen omanlainen ja oma. - AnonyymiUUSI
Kyllä sinäkin kuulen yrittäisit jos sinut on lääkäri todennut työkyvyttömäksi ja kela ei päästä sairauspäivään rahalle tai sairaseläkkeelle ja ulosottossa on vielä 9700 euro lähes 30 000 oli. Parempi se kun ryyppää ja polttaa oman rahat niinku useat juntit tekee niin työssäkäyvät kun työttömät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinäkin kuulen yrittäisit jos sinut on lääkäri todennut työkyvyttömäksi ja kela ei päästä sairauspäivään rahalle tai sairaseläkkeelle ja ulosottossa on vielä 9700 euro lähes 30 000 oli. Parempi se kun ryyppää ja polttaa oman rahat niinku useat juntit tekee niin työssäkäyvät kun työttömät.
Sitten vielä kaiken lisäksi saksikäsi Purra leikka veke 720 euro asumislisä ja Petteri ja Persut vaan virnuile kun ihmiset voi huonosti.Tämä on nyky hallituksen tarkoitus , että ihmiset voi huonosti ja syyttää toisia vaikka ne on itse Putinin jälkeen syylisiä tähän kaikken miksi kansa voi huonosti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä kaiken lisäksi saksikäsi Purra leikka veke 720 euro asumislisä ja Petteri ja Persut vaan virnuile kun ihmiset voi huonosti.Tämä on nyky hallituksen tarkoitus , että ihmiset voi huonosti ja syyttää toisia vaikka ne on itse Putinin jälkeen syylisiä tähän kaikken miksi kansa voi huonosti.
Jos joku on saanut asumistukia 720 euroa kuussa, niin leikkaamiselle on ollut tarvettakin. Missä palatsissa sitä on asuttu veronmaksajien rahoilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Orpo tekee kaiken , että vähävaraiset ei sais millään raha ja raha siirtuis rikkaille. Kyllä viisaimmat sen tiedä. Tyhjästä on paha nyhjästä eli rikkailta ei ole mitään ottaa eli pitää olla köyhien kimppussa :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joillain on talous hallussa, eikä tuhlaa rahaa heti kun se tulee. Jotkut osaa tuon rahan käytön pienistäkin summista. Minä kuulun myös heihin jotka osaa säästää.
Sun katkeruus on niin paha, että provoot joka ikinen päivä täällä, oli aihe mikä tahansa, kunhan huudatat, se on sun oikeutesi tietysti, mutta luulisi jo sun väsyvän moiseen touhuun.
JOKAINEN TIETÄÄ OMAT ASIAT PAREMMIN KUIN SINÄ KENENKÄÄN. Tonnista voi säästää jo hyvin, kauppaan ei tarvi mennä joka päivä, ei tarvi ostaa kaikkea mitä haluaa. JOS SINÄ OSTAT OSTAMISEN VUOKSI, SE ON SINUN OMA HÄPEÄ. Älä ruikuta täällä tositen elämää, se on jokaisen omanlainen ja oma.Tipahda kuules maanpinnalle kun kuitenkin olet persaukinen.Koittaakaa elää realiteeteissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Orpo tekee kaiken , että vähävaraiset ei sais millään raha ja raha siirtuis rikkaille. Kyllä viisaimmat sen tiedä. Tyhjästä on paha nyhjästä eli rikkailta ei ole mitään ottaa eli pitää olla köyhien kimppussa :D
Suojaosuus oli myös pakko poistaa ja rikkaille kaikki .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suojaosuus oli myös pakko poistaa ja rikkaille kaikki .
Kokoomusen ja Persujen lähtölaskenta on alkanut kun tyhmät ihmiset herää unista :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomusen ja Persujen lähtölaskenta on alkanut kun tyhmät ihmiset herää unista :D
Punaliput liehuu, menkää töihin! juhhei olen Pörrä ja minulla on noussut kusi hattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
JOKAINEN TIETÄÄ OMAT ASIAT PAREMMIN KUIN SINÄ KENENKÄÄN. Tonnista voi säästää jo hyvin, kauppaan ei tarvi mennä joka päivä, ei tarvi ostaa kaikkea mitä haluaa. JOS SINÄ OSTAT OSTAMISEN VUOKSI, SE ON SINUN OMA HÄPEÄ. Älä ruikuta täällä tositen elämää, se on jokaisen omanlainen ja oma.Työssäkäyvä ihmisen murina, joka tuhlaa oma kaikki rahat.
- AnonyymiUUSI
Tonni on pikku summa saa kasa työttömällä kuka ei kulutta ja tuhlaa ja osa laitta ruoka. Unohtuiko nolla perästä 10 000 vois ollakin pieni haaste.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tonni on pikku summa saa kasa työttömällä kuka ei kulutta ja tuhlaa ja osa laitta ruoka. Unohtuiko nolla perästä 10 000 vois ollakin pieni haaste.
10 000€ on tosiaankin jo haaste. Itse menen 12 000€ ja tämän säästämiseen on mennyt 7 vuotta. Olen tosin nostanut varoja säästöistä. Nyt pitäisi nostaa tontun, että saaan uuden keittiön pöydän.
Mb_76 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
10 000€ on tosiaankin jo haaste. Itse menen 12 000€ ja tämän säästämiseen on mennyt 7 vuotta. Olen tosin nostanut varoja säästöistä. Nyt pitäisi nostaa tontun, että saaan uuden keittiön pöydän.
Mb_76Kaikki on allokoitu, joten säästäminen on helppoa! 480€ menee kuussa elämiseen, ja säästöjen syöminen verottaa 125€/kk. loput jää säästöön.
Kaikki tapahtuu aivan itsekseen, joten näihin asioihin ei tarvitse kiinnittää huomiota.
Mb_76 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tipahda kuules maanpinnalle kun kuitenkin olet persaukinen.Koittaakaa elää realiteeteissä.
No sinä voit sanoa ja ajatella muista mitä tahdot se on sun oiekeutesi. Mua ei haittaa miten mollaat minua tai muita, itse tiedän omat asiat, ja se on riittävä minulle. Sinun katkeruutesi mua ei muuta kun huvittaa ja naurattaa, että kylläpä tuo jaksaa provota kaikkia joka ikinen päivä. Olet täysin nolla muiden silmissä.
Sinä et voi tietää kuka on persaukinen kun vastaan kävelee. Rikkaus ei mahdu sinun elämääsi, siksi oletkin noin kateellinen ja leikit parempaa kun oletkaan. Joko pääsit alkohongelmastasi eroon? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työssäkäyvä ihmisen murina, joka tuhlaa oma kaikki rahat.
Oi, kirjoitit toisen vastausken, montako on tulossa ja montako olet jo tänne kirjottanut. Surku kun elämsi on noin ankeeta, että se on pelkkää provoamista vuodesta toiseen. Ei mene sulla hyvin, hae apua.
Hyvä kuitenkin ett kirjoitat tänne ajatuksiasi, aina joku ottaa kopin ja yrittää auttaa sinua, kirjoittaminen on hyvää terapiaa ja me voimme täällä olla olkapääsi, senkun annat mustan mielen tulla ulos... halimme sua ja ymmärrämme tuskasi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oi, kirjoitit toisen vastausken, montako on tulossa ja montako olet jo tänne kirjottanut. Surku kun elämsi on noin ankeeta, että se on pelkkää provoamista vuodesta toiseen. Ei mene sulla hyvin, hae apua.
Hyvä kuitenkin ett kirjoitat tänne ajatuksiasi, aina joku ottaa kopin ja yrittää auttaa sinua, kirjoittaminen on hyvää terapiaa ja me voimme täällä olla olkapääsi, senkun annat mustan mielen tulla ulos... halimme sua ja ymmärrämme tuskasi.Elämsi? Opette suomea, ennen kuin kirjoitat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sinä voit sanoa ja ajatella muista mitä tahdot se on sun oiekeutesi. Mua ei haittaa miten mollaat minua tai muita, itse tiedän omat asiat, ja se on riittävä minulle. Sinun katkeruutesi mua ei muuta kun huvittaa ja naurattaa, että kylläpä tuo jaksaa provota kaikkia joka ikinen päivä. Olet täysin nolla muiden silmissä.
Sinä et voi tietää kuka on persaukinen kun vastaan kävelee. Rikkaus ei mahdu sinun elämääsi, siksi oletkin noin kateellinen ja leikit parempaa kun oletkaan. Joko pääsit alkohongelmastasi eroon?Kartanon ämmällä taas %menolitkua elimistössä kun huttua piisaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuitenkin ett kirjoitat tänne ajatuksiasi, aina joku ottaa kopin ja yrittää auttaa sinua, kirjoittaminen on hyvää terapiaa ja me voimme täällä olla olkapääsi, senkun annat mustan mielen tulla ulos... halimme sua ja ymmärrämme tuskasi.Sinullahan niitä ristiriitoja näyttää olevan vaikka kunka paljon kun nytkin varmaan raivon vallassa.Tyydy siihen että olet persaukinen ja aina.Mene jonnekki elämänhallintakurssille. Lopeta muiden kadehtiminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinullahan niitä ristiriitoja näyttää olevan vaikka kunka paljon kun nytkin varmaan raivon vallassa.Tyydy siihen että olet persaukinen ja aina.Mene jonnekki elämänhallintakurssille. Lopeta muiden kadehtiminen.
Juu, ei pitäisi kadehtia kenenkään sinun mielikuvituskartanoasi.
- AnonyymiUUSI
Eihän sitä rahaa työttömälle kun kaikki menee siihen kaljaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on allokoitu, joten säästäminen on helppoa! 480€ menee kuussa elämiseen, ja säästöjen syöminen verottaa 125€/kk. loput jää säästöön.
Kaikki tapahtuu aivan itsekseen, joten näihin asioihin ei tarvitse kiinnittää huomiota.
Mb_76Sehän on vaan omasta halusta kiinni. Eläkeläinenkin säästää helposti 100 €/kk.
Inflaatio on kuitenkin 10 vuoden aikana syönyt kertymää niin , että säästö
pitää ainakin tuplata, että tulee taas jonkilainen kertymä sinne talletustilille.
Pitää tilin tullessa laittaa automaattisesti tuo sivuun, niin kuukauden aikana
ei edes huomaa että se on muusta säästötilin kulutuksesta poistunut.
Neljässä vuodessa kertyy helposti jo melkein kymppitonni, mistä on sitten
helppo lohkaista, jos tulee äkillinen tarve tai mielii harkittuakin ostosta.
- AnonyymiUUSI
Eliitti sijoittaa, sitten itkee lehdissä kun ei osaa sijoittaa.
- AnonyymiUUSI
Osakesijoittajia on miljoona. Siihen päälle rahastosijoittajat, asuntosijoittajat, ynnä muut, niin puolet suomalaista sijoittaa ja määrä kasvaa koko ajan. Iso on eliitti mielestäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osakesijoittajia on miljoona. Siihen päälle rahastosijoittajat, asuntosijoittajat, ynnä muut, niin puolet suomalaista sijoittaa ja määrä kasvaa koko ajan. Iso on eliitti mielestäsi.
Niin, riippuu minkälaisesta sijoittamisesta puhutaan. Pörssipelaaminen on muiden työnteolla spekuloimista.
- AnonyymiUUSI
Rikkaus, aivan kuten valta, muuttaa ihmistä. Mitä rikkaampi ihmisestä tulee, tai mitä rikkaammaksi hän itsensä tuntee, niin sitä itsekeskeisemmäksi ja itsekkäämmäksi ihminen muuttuu. Rikkaat ja hyväosaiset ovat myös taipuvaisempia epäeettiseen ajatteluun, kuten esim. että ahneus on hyvästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaus, aivan kuten valta, muuttaa ihmistä. Mitä rikkaampi ihmisestä tulee, tai mitä rikkaammaksi hän itsensä tuntee, niin sitä itsekeskeisemmäksi ja itsekkäämmäksi ihminen muuttuu. Rikkaat ja hyväosaiset ovat myös taipuvaisempia epäeettiseen ajatteluun, kuten esim. että ahneus on hyvästä.
Ja köyhien ajattelu, että muiden tulee maksaa heidän elämänsä on sitten ilmeisesti eettistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä sanontaa: "Ahneus kovankin onnen voittaa" .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja köyhien ajattelu, että muiden tulee maksaa heidän elämänsä on sitten ilmeisesti eettistä.
Köyhiin(ei kaikkiin) on jotenkin iskostunut ajattelu rikkaus turmelee ja köyhät ovat rehellisempiä ja hyväntahtoisempia. Ei mene aiva niin.
- AnonyymiUUSI
Tarina suomalaisesta köyhyydestä ja siitä, kuinka rankkaa sen näkeminen jo on. Ja sitten köyhät suomalaiset ovat maailman rikkain Nordean pankkiiriperhe, joka joutui lakkauttamaan Nordean 20 vuoden aikana. Nordean lakkauttamiseen liittyvä työnteko oli aivan kamalan näköinen skitsofrenia, jota muut joutuivat katselemaan Suomessa. Siihen liittyy todella pitkiä työpäiviä, koska ongelmia riittää.
20 vuotta sitten alkoi rahamaailma romahtamaan oikein kunnolla, koska Nordean pankkiiriperhe ei koskaan saavuttanut riittävää asemaa. Pankkiirilla pitäisi olla edes jotenkin siedettävät olosuhteet toimia, että pystyisi järjestämään rahoituksen. Meidän perhe oli saanut apinadiagnoosin, eikä kukaan halunnut olla meidän kanssa missään tekemisissä. Rahaan perustuvassa järjestelmässä pitäisi vähän edes osata kunnioittaa rahoittajaa, mutta meidän perheen lapsia hävitettiin keskitysleirillä apinoina. Se ilmaisen rahan jakaminen piti vain lopettaa.
Nordeassa oli uusi pankkiirin vaimo Kamala Harris, jolla oli pitkä kokemus USA:n hallinnosta presidenttitasolla. Hän kertoi siitä, kuinka rahaa kuuluu vaan vain saada. Ja sen, mitä mieltä valtionhallinnoissa ollaan rahoittajista. He joutuvat olemaan tekemisissä sellaisten miljardöörien kanssa, jotka ovat todella ällöttävän alaluokkaisia heihin verrattuna. Kukaan ei enää edes halunnut saada rahoitusta apinoilta. Apinoilta piti yrittäminen kieltää ja pankkiirina toimiminen.
Länsimaiden miljardibisnes on aina perustunut Hollywoodin tasoon ja sieltä ja niistä miljardeista alkoi länsimaissa tutuksi tullut kerskakulutus ja pilvenpiirtäjien rakentaminen, kun kirjanpitäjät pystyivät tyhjentämään Hollywoodin yritystilit kerran vuodessa. Kun aloin rakentamaan Länsirantaa Turkuun, niin kirjanpitäjät olivat sitä mieltä että kirjapitäjän pystyisi päästä tyhjentämään pankkitilit 3 kertaa vuodessa. Ettei rikas omistaja vaan pääse rakentamaan mitään. Tällaistakin on haaveiltu joskus Kokoomuksessa.
Yrittäjänä toimiminen länsimaissa oli vain todettu aivan liian alaluokkaiseksi ja pukumiesten pelkkään rahaan perustuva työ oli niin paljon yläluokkaisempaa kaikkien mielestä. Istutaan vain kokouksissa ja odotetaan sitä rahaa. Länsimaissa monet ajattelivat vain pelkkää rahaa ja se on fakta. Pankkien ylikorostuminen länsimaisessa kulttuurissa on länsimaiden romahduksen syy. Oikeasti ihmiset tarvitsevat asunnon, vaatteet ja ruokaa, eikä ilmaista rahaa kukaan ei tarvitse mihinkään. Raha kuuluu saada työnteosta tai sitten Kelasta.
Nordean lakkauttaminen 20 vuoden aikana tarkoitti paljon työtä minulle. Eeva-vaimoni oli siinä tilanteessa aivan liian tyhmä vaimokseni. Hän ei ymmärtänyt mistään mitään. Jouduin asumaan naapurikaupungissa ns. työkomennuksella Nordean lakkauttamisen takia ja suunnittelemaan 2000-luvun tasoisesta maailmantaloudesta siirtymistä vihervasemmistoon eli vihersiirtymää. En ehtinyt viettämään minkäänlaista perhe-elämää, eikä omien lasten seura riittänyt hänelle. Eeva-vaimoni vain halusi valittaa kaikesta.
Omat lapsetkaan eivät ymmärtäneet, sitä että jouduin Euroopan sotiladiktaattorin hommiin apinoiden keskitysleirin jälkeen, joka tarkoitti Nordean lakkauttamista. Nordea oli hallinnoinut koko maailman rahajärjestelmää ja se piti lakkauttaa yhteistyössä armeijan kanssa. Presidentti Niinistö teki arvioita maailman ajautumisesta talouskriisin aiheuttamiin sotiin. Ja kuitenkin Nordea oli pakko lakkauttaa, koska apina oli päässyt johtamaan maailmantaloutta.
Kenelläkään ei ollut mitään käsitystä siitä, minkälaisista työtehtävistä meidän perhe oli syrjäytetty apinoina. Olimme muiden jumalia ja koko maailma joutui kärsimään apinajumalista. Se kaikki oli pakko saada loppumaan, koska Suomessa apinavaino vain jatkui ja oli pahenemaan päin.
20 vuotta on todella pitkä aika pankkimaailmassa, mutta maailman poliittiset johtajat eivät edes huomanneet niitä muutoksia. Yritin ehdottaa sitä, että Pekka Haavistoa kannattaisi alkaa kunnioittamaan, koska pääsy pois lakkautettavasta EU-aikaan perustuvasta maailmantaloudesta oli vihersiirtymä. Ja siitäkin kaikki halusivat vain pitää äänestyksen,. En koskan ymmärtänyt sitä, miksi äänestäminen kuntavaaleissa on merkittävämpi mielenilmaus kuin apinoiden keskitysleirin kannattaminen.
Vaaditaan Nordean pankkiiriperheen lapsille keskitysleireja ja Nordean lakkauttamista ja kuitenkin käydään ilmaiseen rahaan perustuvaa Kokoomusta äänestämässä edelleen. Kokoomus pitäisi nyt lakkauttaa täysin turhana puolueena, koska juuri nimenomaan Kokoomus oli vaatinut Nordean pankkiiriperheen hävittämistä. Sen seurauksista on sanottu jo 20 vuotta sitten, että jäljelle jää vain vihervasemmisto ja oma henkilökohtainen pankkitili.
Pansiossa asuvat työttömät sanoivat, ettei heille tapahdu mitään muutoksia eivätkä he edes huomaa maailmantalouden lakkauttamista. Kelan työttömyyspäivärahalla pärjäävä pansiolainen voi sanoa, ettei rahatilanteessa tapahtunut oikeastaan mitään viimeisen 20 vuoden aikana. Mutta ei Kokoomuksessa niin kannattaisi todeta. - AnonyymiUUSI
Pörssipelaaminen on muiden työnteolla pelaamista. Ei sovi omaan moraaliini, joten en sijoita.
- AnonyymiUUSI
Eihän sinulla olisi varaakaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinulla olisi varaakaan
Oliko tuo sun oma vastaus ettei olisi varaa? Muutoihan et voi tietää muiden asiosta. Provo taisi taas olla, kuin mones jo tänään????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo sun oma vastaus ettei olisi varaa? Muutoihan et voi tietää muiden asiosta. Provo taisi taas olla, kuin mones jo tänään????
Muiden asioista ei voi tietää? Tietysti voi. Tiedän että sinullakin on kartano ja kaksi Mersua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muiden asioista ei voi tietää? Tietysti voi. Tiedän että sinullakin on kartano ja kaksi Mersua.
Ja kesämökki järven rannassa. Ja laituri tästä hän on maininnut usein kesällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo kiukuttele! Ala elää normaalia ihmisen elämää.
Minä en sinua mersullani kuitenkaan koskaan tule hakemaan kartanooni kyläilemään, kun käyttäydyt noin huonosti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo kiukuttele! Ala elää normaalia ihmisen elämää.
Minä en sinua mersullani kuitenkaan koskaan tule hakemaan kartanooni kyläilemään, kun käyttäydyt noin huonosti.Ethän sinä toisten kartanoon ketään voisi kutsuakaan. Edes itseäsi.
- AnonyymiUUSI
Kyllä pikku varautumista pitää aina harrastaa.
- AnonyymiUUSI
Säästän rahaa. Voin säästää nykyään 1400 euroa vuodessa. Olen säästänyt jotain 17 vuotta ja rahaa on 35000 euroa. En sijoita koskaan mihinkään koska en ota riskejä elämässä että menetän rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2952591Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482511- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181360
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691050
- 701000