Milloin tapaamme seuraavan kerran?
Vastaukset 26
- Anonyymi
Sama tilanne. Tuntuu siltä, että pitäisi keskustella ja tavata. Päästä pois täältä kirjoittelemasta.
- Anonyymi
Keskiviikkona viimeistään. Niin minä toivon.
- Anonyymi
💟💟
- Anonyymi
Maanantaina näen hänet miehen.
- Anonyymi
Tapaammeko postinumeroalueella 90..0?
- Anonyymi
Kyllä illalla,
- Anonyymi
Maanantaiaamuna nähdään.
- Anonyymi
Missä ja mihin aikaan nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja mihin aikaan nähdään?
Töissä nähdään aamuvarhain. Ei taida vielä olla valoisaa siihen aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä nähdään aamuvarhain. Ei taida vielä olla valoisaa siihen aikaan.
Töissä vai matkalla töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä vai matkalla töihin?
Kuljetaan parkkikselta työmaalle yhdessä, joten voi kai sanoa sekä että.
- Anonyymi
Niin nähdään. Käynkö kupposella?
- Anonyymi
Miltä minä näytän?
- Anonyymi
Etsi lähin peili ja katso.
- Anonyymi
Näytän apinalle. Oletko samaa mieltä?
- Anonyymi
Sinä myös ihana M nainen ajatuksissani jatkuvasti, toivottavasti pian taas nähdään
- Anonyymi
Voi kun tämä olisi minulle sinulta rakkaalta josta en ole kuullut kohta 1,5 vuoteen 🥺❤️.
T: Mn
- Anonyymi
Kerro joku tunniste minusta. T. Mies #54#. Osuiko?
- Anonyymi
Aika lähelle taitaa olla ja jos nimesi alkaa vielä P- kirjaimella (?). Pari reissua tehtiin yhdessä. Onko muistikuvaa että minne? Ihanaa intohimoa ja tunteen paloa. Yhäkin haluan sinuun kiinni.
- Anonyymi
Osallistutko ma-aamuna palaveriin? Voin lähettää sinulle Teams-kutsun, kun sinä olet ilmeisesti toisessa toimipisteessä huomenna.
- Anonyymi
😡😡😡😡
- Anonyymi
Pyörit kyllä minun päässä nyt 😇
- Anonyymi
Pörräät maksumuurin takana. Näen.
- Anonyymi
Ehkä tänään ?
- Anonyymi
Fugessa nähdään taas joskus uudestaan
- Anonyymi
Siellä Lahden talvipäivillä, Jade
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135855En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 45468
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119442Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22407