Trump muutti jälleen mieltään: "Venäjä hyökkäsi"

Anonyymi-ap

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump myönsi Fox Newsin haastattelussa, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Asiasta kertoo uutistoimisto Reuters.

– Venäjä hyökkäsi, mutta heidän [Ukrainan] ei olisi pitänyt antaa hänen hyökätä, Trump sanoi.

Vain muutamaa päivää aiemmin Trump syytti Ukrainan aloittaneen sodan.

Fox Newsin radiokanavan haastattelussa Trump sanoi myös, ettei Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ole tärkeässä roolissa tulevien rauhanneuvottelujen suhteen. Syyksi Trump esitti, että Zelenskyi oli tehnyt neuvotteluiden suhteen ”niin huonoa työtä”.

Yhdysvallat ei kutsunut Zelenskyiä tai Ukrainan edustajia mukaan Venäjän kanssa käymiinsä neuvotteluihin Saudi-Arabian Riadissa.

4

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuuliko eri suunnasta kuin edellisenä päivänä? Vaikuttaa hieman epästabiililta tämä Yhdysvaltain poppamies.

• Anonyymi

Trumputin. Muutkin ovat keksineet tuon sanan (jo ainakin vuonna 2018), mutta itse keksin sen vasta tänään...

• Anonyymi

Älä nyt, mistä saat tuollaisen käsityksen?
        Tässähän vain lännen sotilaallisesti voimakkaimman maan johtaja muuttaa ulkopoliittisia lausuntojaan joka päivä.

• Anonyymi

Kun vanhus ei enään pysty kunnolla panemaan nii kiusaa maita ja ihmisiä maailman ympäri :(

Stormy D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3137
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      52
      2694
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2580
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2114
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1888
    6. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      77
      1845
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1509
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      25
      1338
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1032
    Aihe