Yhdysvaltain presidentti Donald Trump myönsi Fox Newsin haastattelussa, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Asiasta kertoo uutistoimisto Reuters.
– Venäjä hyökkäsi, mutta heidän [Ukrainan] ei olisi pitänyt antaa hänen hyökätä, Trump sanoi.
Vain muutamaa päivää aiemmin Trump syytti Ukrainan aloittaneen sodan.
Fox Newsin radiokanavan haastattelussa Trump sanoi myös, ettei Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ole tärkeässä roolissa tulevien rauhanneuvottelujen suhteen. Syyksi Trump esitti, että Zelenskyi oli tehnyt neuvotteluiden suhteen ”niin huonoa työtä”.
Yhdysvallat ei kutsunut Zelenskyiä tai Ukrainan edustajia mukaan Venäjän kanssa käymiinsä neuvotteluihin Saudi-Arabian Riadissa.
Trump muutti jälleen mieltään: "Venäjä hyökkäsi"
Anonyymi-ap
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Tuuliko eri suunnasta kuin edellisenä päivänä? Vaikuttaa hieman epästabiililta tämä Yhdysvaltain poppamies.
- Anonyymi
Trumputin. Muutkin ovat keksineet tuon sanan (jo ainakin vuonna 2018), mutta itse keksin sen vasta tänään...
- Anonyymi
Älä nyt, mistä saat tuollaisen käsityksen?
Tässähän vain lännen sotilaallisesti voimakkaimman maan johtaja muuttaa ulkopoliittisia lausuntojaan joka päivä.
- Anonyymi
Kun vanhus ei enään pysty kunnolla panemaan nii kiusaa maita ja ihmisiä maailman ympäri :(
Stormy D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834