Muistoja eduskunnasta vuodelta 2014.

Anonyymi-ap

Äänessä Markus Mustajärvi, Timo Soini, Pertti Salolainen ja pääministeri Alexander Stubb.
Varsinkin Stubbin vastaus Salolaiselle oli kirkas, Edustaja Salolainen kertoi, että kriisi lähti liikkeelle siitä, että Ukrainan presidentti ei halunnut allekirjoittaa assosisaatiosopimusta EU, n kanssa. Pääministeri Stubb vastaa, että Itä-ukrainassa on vahva venäläisvähemmistö ja taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia jne.
https://www.youtube.com/watch?v=0_lPxq6DEvg
Timo Soini myös kysyy hyvän kysymyksen, mutta paras kommentti on Markus Mustajärveltä.
Näin se totuus on unohtunut 10 vuodessa ja painettu maton alle mikä tuolloin oli päivänselvää.

6

325

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistaakohan kaverit enää mitä puhuivat, onhan se eduskunnan pöytäkirjoissa (jos ei ole poistettu sieltä) tietyistä syistä. Eisunkaan he kaikki valehdelleet tuossa? Asia oli arkipäivän todellisuutta. Nyt jos puhuisi saman totuuden olisi valehtelija ja salaliittoteoreetikko.

• Anonyymi

Stubb sanoi tuossa että Itä-ukrainassa asuu merkittävä venäläisvähemmistö, no juuri sitähän Ukraina ei sietänyt vaan alkoi sabotoimaan venäläisväestöä aseellisesti. Eli Donbassin ja Luhanskin asukkaita, eli kyllä Ukraina aloitti sopan ja Venäläiset hyökkäsivät aluellee kun niillä paloi pinna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stubb sanoi tuossa että Itä-ukrainassa asuu merkittävä venäläisvähemmistö, no juuri sitähän Ukraina ei sietänyt vaan alkoi sabotoimaan venäläisväestöä aseellisesti. Eli Donbassin ja Luhanskin asukkaita, eli kyllä Ukraina aloitti sopan ja Venäläiset hyökkäsivät aluellee kun niillä paloi pinna.

Maailma muuttu eskoseni, tai mielipiteet.

• Anonyymi00006
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma muuttu eskoseni, tai mielipiteet.

Yksi pysyy: Maahanmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta. T:Alex

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Yksi pysyy: Maahanmuutto on rikkaus. Ei mulla muuta. T:Alex

joo persut tuo aina eniten maahanmuuttoa, taaskin 300 000 halpatyömamua ulkomalita suomeen...

• Anonyymi00005

Politikoilla rattikelkka - helppo käännellä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe