Jeesuksen sairaudet

Anonyymi-ap

Kuten raamatussa sanotaan että:te olitte läsnä kun minä olin sairas,sanoo jeesus.Onko kukaan ollut läsnä kun se jeesus on sairas?

22

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

se tarkoittaa stiä, kun Paavali vainosi uskovaisia ja Jeesus sanoi, hänelle, miksi minua vainoat, sillä seurakunta on Kristuksen Ruumis täällä maan päällä.

• Anonyymi

Siis siellä aavikon hiekassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mummos on aavikon hiekassa.☠️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oli muka 40vrk autiomaassa,kukaan ei selviä hengissä moisesta.Päivällä +50 astetta joka johtaa neste-vajauteen ja on siten hengenvaarallinen tila,Sitten yö,pakkasta useita asteita joka johtaa hypötermiaan ja kuolema jäätymällä on saletti.Minusta tälläiset kirjotukset jeesuksesta joka oli ns.tavan pulliainen joka jutteli herra sebaotista(isästään)on valheellisia.Kukaa normaali terve ei selviä 40vrk autiomaassa hengissä.Saati sitten sairaat ihmiset jotka ei ainakaan selviä sieltä elossa.Yhteenvetona voisi helposti todeta että raamatun kertomuksissa on todella paljon ns,lapinlisää tai ovat valheellisia.

• Anonyymi

mielisairaus jeesusta vaivasi

• Anonyymi
        UUSI

Ja narsismi sekä luulotauti.

• Ei ole koskaa jeesus ollut saira,kirjoitta voi olla fyysisesti sairas kun tolaisia laitta sivulle.
      Maailman vapahtaja joka on kuolemankin voitta.

• Anonyymi

Siellä se on aavikon hiekassa edelleen.

• Anonyymi

Menehän nyt takaisin kouluun kun talviloma loppui jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Siellä se on aavikon hiekassa edelleen.

Olet kait menossa kuoleman kitaan.

• Anonyymi
        kirja2 kirjoitti:

Olet kait menossa kuoleman kitaan.

Onko sillä terävät hampaat?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä terävät hampaat?

hampaat jota musetavat, jumalatomat rikin katkuisessa . Tällaisia olivat näyssäni ratsut ja ratsastajat: niillä oli tulipunaiset, savunsiniset ja rikinkeltaiset rintapanssarit, ja hevosilla oli kuin leijonan pää ja niiden suusta suitsi tulta, savua ja rikin katkua. Ilm 9:17.
        Me olemme Kristuksen tuoksu, joka nousee Jumalan eteen; tämän tuoksun tuntevat sekä ne, jotka pelastuvat, että ne, jotka joutuvat kadotukseen. 2.Kor 2:15.Tunet myös sen tuokusun.

• Anonyymi
        kirja2 kirjoitti:

hampaat jota musetavat, jumalatomat rikin katkuisessa . Tällaisia olivat näyssäni ratsut ja ratsastajat: niillä oli tulipunaiset, savunsiniset ja rikinkeltaiset rintapanssarit, ja hevosilla oli kuin leijonan pää ja niiden suusta suitsi tulta, savua ja rikin katkua. Ilm 9:17.
        Me olemme Kristuksen tuoksu, joka nousee Jumalan eteen; tämän tuoksun tuntevat sekä ne, jotka pelastuvat, että ne, jotka joutuvat kadotukseen. 2.Kor 2:15.Tunet myös sen tuokusun.

Ei kannattaisi ostaa torilta sieniä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kannattaisi ostaa torilta sieniä.

Raatelijan hampaat jotka tuhoavat ihmisen sielun, paholaisella kadotukseen ikuiseen pimeyteen. Toisessa tulemisessa huutavat vuorille peittää meidä jumalan vihalta on jumalatomien osa.

• Anonyymi
        kirja2 kirjoitti:

Raatelijan hampaat jotka tuhoavat ihmisen sielun, paholaisella kadotukseen ikuiseen pimeyteen. Toisessa tulemisessa huutavat vuorille peittää meidä jumalan vihalta on jumalatomien osa.

Mitähän sieniä nyt söit?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitähän sieniä nyt söit?

Ei ihmien elä ainoastaan ruuvasta.

• Anonyymi
        kirja2 kirjoitti:

Mikä on ruuva.
        Olen elännyt aina ilman ruuvaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on ruuva.
        Olen elännyt aina ilman ruuvaa.

Sana on savolaista murrettta, toiset sanova ruuva todeliseti on kin ruuana eli ruoka jota sinäkin sysöt päiväittäin. Jumalan san on kristityn hengelistä ruokaa siitä elää sielu.
        Tuliko ymmärettyä.

• Anonyymi
        kirja2 kirjoitti:

Sana on savolaista murrettta, toiset sanova ruuva todeliseti on kin ruuana eli ruoka jota sinäkin sysöt päiväittäin. Jumalan san on kristityn hengelistä ruokaa siitä elää sielu.
        Tuliko ymmärettyä.

Ei tullut kun en osaa murrettasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut kun en osaa murrettasi.

Paikkakuntaisi murteita.

• Anonyymi
        UUSI
        kirja2 kirjoitti:

Juu,muista hengittää.Heko heko.

• Jeesus sanoo Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.' Matt 25:36 .
      Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle jae 40,
      Tästä on kysymys myös tänä päivänä ,mitä teemme lähimäisillemme tai jätämme tekemättä, vastaamme viimeisellä tuomiolla tekemisistämme.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      164
      2966
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2500
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2406
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      138
      2245
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1946
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      257
      1773
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1401
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1329
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      32
      1245
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe