Onko Sohvi Jännite nyt seonnut lopullisesti!?

Anonyymi-ap

Kukaan ns. "normaali" ihminenhän ei moista tekstiä Perussuomalaisistakaan ja demokraattisista vaaleista voisi sanoa. Hirveä puolue on olevinaan niin rasismistakin (työpaikkakiusaamisesta) vapaa puolue, mutta sitten kuitenkin johtaja suoltaa moista skeidaa suustaan!!!! Ellen ihan väärin muista, niin 2019 eduskuntavaaleissa Hirveät olivat juurikin sijalla 5. Voi kuinka SS Marin häpesikään, kun joutui Hirveät ottamaan mukaan silloiseen hallitukseen!!!!

Sohvi ei muista/tiedä, että kunta- ja aluevaaleilla EI OLE MITÄÄN yhteistä/tekemistä eduskuntavaalien kanssa!!! Seuraavat eduskuntavaalit ovat 2027, johon mennessä toivon moisen puolueen poistuvat suomen politiikasta.

Heidän, siis hirveiden hallituskaudella 2019-2023 maamme velkaantui yli 40MILJARDIA, korot nousivat yli 4%, ostovoima ROMAHTI 2009 tasolle, konkursseja ja irtisanomisia ennätysmäärä, Inflaatio EU:n korkein, heidän KUNNIANHIMOINEN ilmastotavoite tuo Suomelle MILJARDIEN laskuja mm. ennallistamisesta ja päästökaupoista (joihin KD ja Persut olisivat halunneet aiheelisen korjauksen). Hirveät estävät politiikallaan suomen KAIKKI vihreän siirtymän investoinnit. Hirveät eivät halua suomeen: vesi, ei tuuli, ei ydin, ei turve, ei hiili, ei bio energialla toimivia voimalaitoksia.... MILLÄ helevatilla he kuvittelevat täällä napapiirillä pyörittävänsä YHTÄKÄÄN vihreä siirtymän yritystä eivät edes datakeskuksia!!!!

KUKA VIELÄ aikoi äänestää Vihreitä edes kunta ja alue vaaleissa? MIETI vielä kerran ja toisenkin!!!!!

5

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän se on todella suuri ihme, että tuollainen yhden aatteen "luonto-liitto" on voinut joskus saada puolueen statuksen!!!??

• Anonyymi

Erikoista, että YKSI "puolue" keskittää KAIKKI VOIMANSA Suomen talouden alasajoon ja yritykseen aiheuttaa kansan jakautumista sekä järjestää poliittisia mielenosoituksia!!!! Tarvitaanko meillä tuollaista puoluetta?!

• Anonyymi

Ei persujen vaalivalhe petosjytky Aatun opein onnistu enää .

• Anonyymi

Hetkonen, eikös tämä ollutkaan Vihreiden palsta!? Taas joku äärivihervasudemunarrienTrolli eksyi tänne, kirjoittamaan oman satunsa: "Ei persujen vaalivalhe petosjytky Aatun opein onnistu enää ."

• Anonyymi

Saa nähdä onnistuuko sitten äärivihervasudemunarrien petosjytky Puten opein ja avulla?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe