Tyhjän saa pyytämättäki, niinhän ne sanoo. No Teollisuusliitto sai lakkoilemalla saman mitä palkkoja nyt aina ennenkin nostettu.
Mutta eikö tämän pitänyt olla nyt se mammuttikorvaus "greedinflationista" ?
Nyt ottaa vassaria pattiin: Teollisuusliitolle täysi floppi neuvotteluissa
17
135
Vastaukset
- Anonyymi
Pamput nauravat makeasti matkalla pankkiin.
- Anonyymi
Ja vassari itkee 🤪🤪
- Anonyymi
Niin tekee.....hahahahaaa.
- Anonyymi
Ei helv... tästä palstavassut uhonneet täällä yötä päivää 🤭🤭😀😀😃😃😄😄😁😁😆😆😅😅🤣🤣😂😂
- Anonyymi
Eiköhän päästetä tähän oikein sellaiset römeät sotilasnaurut: Ruhhahhahhaa
- Anonyymi
Liikaa tuokin liittoon kuuluville.
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
YTK on paras.
- Anonyymi
Sullekin palkka nousee sitten.
Hmm... Paljonko korotusta olisi sinusta pitänyt tulla?
Pystytkö sinä muuten keskustelemaan mistään muusta kuin palstavassareista?- Anonyymi
Eikö palstavassut uhonneet 10% 2 vuodessa ja parhaat että se pitää saada vuodessa. No tuli sitte se pari prossaa mikä nyt tulee aina muutenkin 🤪🤪
Anonyymi kirjoitti:
Eikö palstavassut uhonneet 10% 2 vuodessa ja parhaat että se pitää saada vuodessa. No tuli sitte se pari prossaa mikä nyt tulee aina muutenkin 🤪🤪
Mitä sitten? Jos korotukset olisivat olleet selkeästi suuremmat, olisit aloittanut valtavan ulinan siitä, miten kilpailukyky on romutettu. Eikö niin?
Mitä jos pitäisit muutaman päivän taukoa tänne kirjoittamisesta? Et saa tuotettua tänne oikein mitään järkevää ja avauksesi eivät vaikuta enää terveiltä. Sinun voisi olla hyvä hankkia itsellesi lisää palstan ulkopuolista elämää. Onhan sinulla sitä?- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Mitä sitten? Jos korotukset olisivat olleet selkeästi suuremmat, olisit aloittanut valtavan ulinan siitä, miten kilpailukyky on romutettu. Eikö niin?
Mitä jos pitäisit muutaman päivän taukoa tänne kirjoittamisesta? Et saa tuotettua tänne oikein mitään järkevää ja avauksesi eivät vaikuta enää terveiltä. Sinun voisi olla hyvä hankkia itsellesi lisää palstan ulkopuolista elämää. Onhan sinulla sitä?Pata ja kattila… 🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Pata ja kattila… 🤣🤣🤣
Siitäpä vain näytät omat tuotoksesi. Jos et siihen kykene, kannattaa jättää kuittailut väliin.
- Anonyymi
Erotkaa ammattiliitoista niin saatte parempaa palkkaa tyhhhä hää tyhhhääääääääähh
- Anonyymi
no kerropa tarkemmin miten niitä palkkoja on ennenkin nostettu? Työnantaja on varmaan hyvää hyvyyttään nostanut joka vuosi duunarien palkkoja??
Mistähän teitä Penttejä oikein tulee?- Anonyymi
Tollot eivät huomaa että ammattiliitot eivät neuvottele pelkästään palkoista. Kyllä sillä tessillä on kaikkineen suuri merkitys asioissa. Lakihan ei määrittele kuin olemattoman pienen osan työehdoista. Loppu tulee liittokohtaisista tesseistä. Esim. yötyö, vuosilomat koskien yli neljää viikkoa, sairaslomat jne......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345