Kuntosalilla kiihottuva

Anonyymi-ap

Muita joilla alkaa mielikuvitus laukkaamaan kuntosalilla ja uimahallissa? Itse olen 53v ukm Tampereelta. Missä muut käyvät kuntoilemassa?

11

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

katselin yleis urheilua ,mutta jos on pienet tiissit niin napa on paljas niin miksei myäs tissit turhaa piilottaa kun vakokin pullottaa.mutta antaa aihetta runkkailuun

• Anonyymi

Eilen runkksin kun kisoja katsoin nyt aloitan juuri seuraamaan taasen. T. M 63v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen runkksin kun kisoja katsoin nyt aloitan juuri seuraamaan taasen. T. M 63v

Juu katson kisoja runkkaan samal.

• Anonyymi

Moni varmaan käy salilla just ton takia.
      Ittekkin fantasioin usein jonkun naisen pepusta reenatessa. Kotiin päästyy runkkaan tälle herkulle.

• Anonyymi

Käyn luonnossa, monesti näkee
      toisen kalukovana niin kovenee
      minullakin.
      Koskettelemme hyväilemme,aaah
      Ajattelen tätä ja runkkaan.

• Anonyymi

Olisi mahtavaa huomata kun suihkussa katseet kohtaisivat.

• Niin olis

• Anonyymi
        exukm kirjoitti:

Niin olis

Olis makeeta jos katseet kohtaisi lenkkipolun varrella ison kiven takana... biukm54v

• Anonyymi

Monesti kuntosalin jälkeen suihkussa vähän liianpitkään pesen mielestäni kullia, tosta samanhenkisten luulisi saavan kiihokkeen. Vielä ei ole tapahtunut mitään

• Anonyymi

Mulla alkaa usein spinningtunnin jälkeen seistä suihkussa. Harmi ettei ole kukaan nähnyt kun yksin usein oon siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla alkaa usein spinningtunnin jälkeen seistä suihkussa. Harmi ettei ole kukaan nähnyt kun yksin usein oon siellä.

Aivan ymmärrettävää kun naisia ja miehiä samassa tilassa. Naisena itsekkin kiihotun kun miesten peppuja katselen. N 44

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      7272
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5996
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5317
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4747
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4078
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3302
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      63
      3259
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3082
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2487
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2399
    Aihe