"olen valmis jättämään presdentin tehtävät"
Maraton päättyy, Putin ottaa haluamansa.
EU politikka muuttumassa Saksan malliin.
Demari aika oli siinä. Hallitus Vihreät sai ydinvoimalat
sammuksiin. Alkaa ydinvoian entisöinti ja uuden
rakentaminen. Punavihreät pilasi senkin maan.
Zelenskyi luopumassa
13
181
Vastaukset
- Anonyymi
Luonnollisesti sotan syyllinen putler eroaa myös rauhanehtona.
- Anonyymi
Ei eroa, myöntää mitalin itselleen.
Halonen myönsi suomen korkeimman mitalin Syyrian Al Assadille, tapetuista kansalaisistaan ja Putinin ystävyydestä. Putin kävi tappamassa apuna.
- Anonyymi
Höpöti höpöti
"Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi sanoi sunnuntaina olevansa valmis väistymään Ukrainan johdosta, mikäli se toisi rauhan Ukrainaan.
Puhuessaan asiasta hän esitti voivansa väistyä tehtävästään, mikäli Ukraina pääsisi sotilasliitto Naton jäseneksi."
Eipä aivan heti olla näkemässä uutta Ukrainan presidenttiä. Nykyinen on erittäin suosittu.- Anonyymi
NATO jäsenyydestäkö siellä joku vielä uneksii? :))))))))))
Nuku unta rauhaisaa. - Anonyymi
Eiköhän se poroshenko tule diktaattoriksi puten mahtikäskyllä!
- Anonyymi
Rauha vois tulla äkkiä, ku putleri eroais.
- Anonyymi
Kun joku saisi sihdin kohdalle ja napin Putinin silmien väliin. Kepulaiset metsästäjät asialle? Vaan ei mitään Perhon Ekin tyyppisiä sitten mukaan....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18823145/nappi-otsaan-huusi-sipila
- Anonyymi
Kun on pakko, kun isäntä käskee.
- Anonyymi
Zelenskyi siis piti Kiovassa pitkän tuntiksausia kestäneen lehdistötilaisuuden jonka kuuntelin
Trumpille hän sanoi
tervetuloa kylään
Ukrainan mineraalit eivät ole myytävissä sotilasapua vastaan
Olen valmis vetäytymään virastani jos Natoon pääsy siitä kiinni on - Anonyymi
Mutta persutrolli, eihän Zelenski ole Suomen Keskustan jäsen!!
- Anonyymi
Aloittaja saa polkea natsin rautasaapastaan jatkossakin omassa yksinäisyydessään. Merz sanoi jyrkästi ei AfD:lle ja alkaa neuvottelut demareiden kanssa.
HAJOA FASISTI !!! - Anonyymi
"Tarvittaessa", kyllä... Varmasti Stubb voisi sanoa samaa, ja Trump.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311756
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161482Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291022- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90894- 66851
- 1780
- 46761
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9691Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668