alla jos ryyppäilee.
Ei oo kauaa kämppä
14
355
Vastaukset
- Anonyymi
Kämppä pyörii ympärillä ja silmät harittaa.
Jalat ne vaan tahtovat kulkea erisuuntiin.
Kalsarit nilkoissa ja maha edellä.
aamulla vai olikse ilta nin kaljaa suihin.
Terveisin : Sairaisin - SAVON KALJAHYLLY - Anonyymi
Riippuu ihan dokaatko vuokrarahat&/häiritsetkö ympäripäissäsi naapureita.
Alan miehet saavat häädön ja muuttavat asuntoloihin, amatöörit litkivät hissukseen asuinnossaan ja maksavat siitä
t naapurin masa, perähikiä. Savo!- Anonyymi
Siitähän se on kiinni, hoitaako vuokransa, eikä aiheuta naapureille jatkuvaa häiriötä.
Monet osaavat ryypätä hissuksiin häiritsemättä muita.
- Anonyymi
Kummasti alkaa vaan monilla kädet heilumaan ja pitää huutaa kilpaa vaikka itsensä kanssa saati muiden.Riitaa haastaa.
Pakkoko se on huutaa ja mölytä?
Musiikkiakin voi kuunnella korvanapeilla vaikka öisin lujaa. - Anonyymi
Hoitaa asiansa elikä maksaa asumiskulut,ei möykkää ja haali mitään kaljarinkiä kotiinsa.
- Anonyymi
Ei ns kaljaringissä vikaa ole pohjien ottamisessa jos ovat frendejä ja osaavat käyttäytyä. Pelisääntönä tietenkin kun alkaa alkoholi vaikuttamaan silminnähden ja varsinkin korvankuullen niin sitten maiseman vaihto.
Kalsarikännit ovat aika tylsiä vaikka suomalainen kansanharrastus onkin. - Anonyymi
Ei sinne kotionsa ole pakko ketään päästää. Ventovieraita ei todellakaan edes kannata.
- Anonyymi
Nykyjään on niin lämmin, että pärjäisi jo ihan hyvin kotateltassa.
- Anonyymi
Kämppä on vaan iso kulu minulle työttömälle kun se vie 600 euro kk ja minä saan 900 euro.
- Anonyymi
Heitä täkki telsun päälle naukun ajaksi.
- Anonyymi
Jos menettää asunnon maksamattomien vuokrien takia, niin se on
selkeästi itse aiheutettu ahdinko. Vähennä juopottelua. - Anonyymi
Ensin vuokra ja toiseksi sähkölasku hoidettava sen jälkeen ei muilla menoilla ole väliä.
- Anonyymi
Kun on 50 vuotta maksanut säntillisesti kulunsa, niin on vaikea ymmärtää niitä ihmisiä,
jotka menettää asuntonsa vaan oman typeryyden tai juopottelun ansiosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on 50 vuotta maksanut säntillisesti kulunsa, niin on vaikea ymmärtää niitä ihmisiä,
jotka menettää asuntonsa vaan oman typeryyden tai juopottelun ansiosta.Kun itse on aiheuttanut asunnon menetyksen, niin en jaksa edes auttaa häntä.
Menis vaan peilin eteen hokemaan: tyhmä, tyhmä, tyhmä !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755