Seinäjoen Omena hotelli on tainnut loperttaa mutta mitä sen tilalla on nykyään?
Onko siellä joku muu hotelli?
Omena hotelli Seinäjoki
12
795
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ole.
Siinä on terveyspalvelut, laboratoriopalvelut SeiLab.- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Siellä. oli aina maailman vanhimman ammatin harjoittajia runsaasti?
- Anonyymi
Nuoria poikia oli aina tarjolla Seinäjoen setämiehille.
Erikoisuutena ja kiihoittumisen maksimoimiseksi nuorilla pojilla oli aina omena suussa kuin atrian nyhtöpossulla.
- Anonyymi
Seinäjoen Keskusta kuolemaisillaan,asemakin rakennettiin toimistoksi vaikka Framilla olis ollu tyhjää
- Anonyymi
Onhan siellä elämää😁
On Härmän Häjy, Iris Bub, Alma, Jne..🤭
Kyllä siellä ääntä piisaa ja ihmisiä räkäposkella.
Kuseksijoita tulee jo klo 17,30 vastaan peniskädessä roiskien🥹🥺🤮
Ostakaa ne tyhjät huoneistot asunnoiksi, niin elämää syntyy vieläkin enemmän ja sanonta sanoo: Rautatie tuo lisää kuljeksioita🤔🤫🤔🤫🫣
- Anonyymi
Koska Omenahotelli palaa Seinäjoelle? Kysyntää ainakin olisi!
- Anonyymi
Omenahotellia kaivataan
- Anonyymi
Onko uutta tietoa, onko tulossa ja jos on, niin koska?
- Anonyymi00011
Mikä on Seinäjoen edullisin hotelli yöpyä?
- Anonyymi00012
Onkohan suunnitelmia OmenaHotellin avaamiseksi Seinäjoelle?
- Anonyymi00013
Mandariini hotelli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70456