Suoraselkäisen rivit harvenevat

Minä, MPP ja muutama muu. Suurin osa demareita tai "demareita".
Erityisen huomattavaa on maalaisliittolaisten notkoselkäisyys.
Rakkaus Saatanan Valtakuntaan on ikuinen.
Menkää kepulit kotimaahanne Venäjälle. Me suomalaiset emme teitä kaipaa.

28

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis suoraselkäisten rivit harvenevat. Tanan oletustäyttö.

• Anonyymi

Maalaisliiton kurittajalla on tietenkin tenan oletuskäyttö ja se uskoo saatanalliseen klopalismiin loppuun asti :)))

• Anonyymi

Itelleen kun vastailee, ei tule riitaa.

• Anonyymi

Mutta persutrolli, mites tää liittyy palstan aiheeseen?

• Anonyymi

Maalaisliitto kuopattiin jo 1960-luvulla.

• Anonyymi

RUKOILKAAMME!!!!!

• Anonyymi

Kalashnikovin piippu niskassa punikki nuolee hanakasti saapasta.

• Mitäs se isäntä puhuu suulla suuremmalla..
        Maalaisliitossahan se saappaan nuolenta tiedetään.
        Nytkin niin kauhea R.. nkiima...

• Anonyymi

VOI SINUA HULLUJEN HUONEEN KEPULAISTA POIKAA
        TUULEEKO TÖRNÄVÄLLÄ
        ONKO IHANAA OLLA TYHMÄ ELÄTTI

• Anonyymi

Se saatanan valtakunta, neuvostoliitto kaatui jo kymmeniä vuosia sitten.
      Nykyinen Venäjä on kristillisempi maa kuin Suomi.
      EU on ottanut neuvostoliiton paikan ja nyt sen ymmärtää yhä useammat, varsinki nuoset.
      Saksa näyttää mallia muutoksesta .

• Putinin renki valehtelee.

• Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

Putinin renki valehtelee.

Tulee Kharon kohta

• Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

Putinin renki valehtelee.

Tulee Kharon kohta

• Venäjän kristillisyys on syvältä. Se on tappamista, tappamista ja tappamista. Venäjän kristillisyys on veren ja sonnan sekasotkun makuista. Sitä voi syödä, jos haluaa oksentaa sisuksensakin ulos.

EU on demokraattisten ja yksilön vapautta ihannoivien valtioiden liitto. Ainakin itse valitsen sadassa tapauksessa sadasta aina EUn kuin totalitaristisen pakkovallan.

Saksa näyttää mallia muutoksesta, että Merz todennäköisesti lisää Ukrainan avustamisesta. Liittopresidentti Steinmeier antoi juuri sanansa siitä, että ukrainalaiset voivat luottaa Saksan apuun ja tukeen, vaikka USA pettikin ukrainalaiset. Myös suurin osa muistakin Euroopan johtajista vakuuttaa tukeaan Ukrainalle. Samoin teki Kanadan, jonka pääministeri sanoo suoraan, että maa on mieluummin Euroopan kuin nykyisin USAn rintamassa. Itse asiassa kanadalaiset ovat erittäin vihaisia Trumpille, mikä kävi hyvin ilmi myös maiden välisissä jääkiekko-otteluissa, missä kanadalaiset buuasivat USAn kansallislaulun soidessa. Järjissään olevat länsimaiset poliitikot suoristavat nyt rivejään, mikä on kerrankin loistouutinen.

Sellaista kristillisyyttä mitä naapurissa oleva pahan valtakunta edustaa, me muut emme tule koskaan tarvitsemaan. He häpäisevät koko krisitillisen uskon.

• Venäjän kristillisyys on syvältä. Se on tappamista, tappamista ja tappamista. Venäjän kristillisyys on veren ja sonnan sekasotkun makuista. Sitä voi syödä, jos haluaa oksentaa sisuksensakin ulos.

EU on demokraattisten ja yksilön vapautta ihannoivien valtioiden liitto. Ainakin itse valitsen sadassa tapauksessa sadasta aina EUn kuin totalitaristisen pakkovallan.

Saksa näyttää mallia muutoksesta, että Merz todennäköisesti lisää Ukrainan avustamisesta. Liittopresidentti Steinmeier antoi juuri sanansa siitä, että ukrainalaiset voivat luottaa Saksan apuun ja tukeen, vaikka USA pettikin ukrainalaiset. Myös suurin osa muistakin Euroopan johtajista vakuuttaa tukeaan Ukrainalle. Samoin teki Kanadan, jonka pääministeri sanoo suoraan, että maa on mieluummin Euroopan kuin nykyisin USAn rintamassa. Itse asiassa kanadalaiset ovat erittäin vihaisia Trumpille, mikä kävi hyvin ilmi myös maiden välisissä jääkiekko-otteluissa, missä kanadalaiset buuasivat USAn kansallislaulun soidessa. Järjissään olevat länsimaiset poliitikot suoristavat nyt rivejään, mikä on kerrankin loistouutinen.

Sellaista kristillisyyttä mitä naapurissa oleva pahan valtakunta edustaa, me muut emme tule koskaan tarvitsemaan. He häpäisevät koko krisitillisen uskon.

• Saksa näyttää mallia muutoksesta, että Merz todennäköisesti lisää Ukrainan avustamisesta. Liittopresidentti Steinmeier antoi juuri sanansa siitä, että ukrainalaiset voivat luottaa Saksan apuun ja tukeen, vaikka USA pettikin ukrainalaiset. Myös suurin osa muistakin Euroopan johtajista vakuuttaa tukeaan Ukrainalle. Samoin teki Kanadan, jonka pääministeri sanoo suoraan, että maa on mieluummin Euroopan kuin nykyisin USAn rintamassa. Itse asiassa kanadalaiset ovat erittäin vihaisia Trumpille, mikä kävi hyvin ilmi myös maiden välisissä jääkiekko-otteluissa, missä kanadalaiset buuasivat USAn kansallislaulun soidessa. Järjissään olevat länsimaiset poliitikot suoristavat nyt rivejään, mikä on kerrankin loistouutinen.

Nuoret eivät ymmärrä Neuvostoliitosta mitään kokemusperäistä. Itse olen elänyt neukkuaikana ja käynytkin silloin siellä mm. Moskovassa. Ei sellaista pakkovaltaa voi millään ilveelläkään verrata EUhun, missä saa vapaasti liikkua ja sanoa mitä laillista haluaa joutumatta telkien taakse. Pakkovalta ja vapaus eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.

• Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

Venäjän kristillisyys on syvältä. Se on tappamista, tappamista ja tappamista. Venäjän kristillisyys on veren ja sonnan sekasotkun makuista. Sitä voi syödä, jos haluaa oksentaa sisuksensakin ulos.

Ei se enään auta vaikka tuplaten yrittäisin valehdella, se on menoa nyt wokettajilla ja natottajilla! :)))

• Anonyymi

Nuoret eivät ymmärrä Neuvostoliitosta mitään kokemusperäistä. Itse olen elänyt neukkuaikana ja käynytkin silloin siellä mm. Moskovassa. Ei sellaista pakkovaltaa voi millään ilveelläkään verrata EUhun, missä saa vapaasti liikkua ja sanoa mitä laillista haluaa joutumatta telkien taakse. Pakkovalta ja vapaus eroavat toisistaan kuin yö ja päivä.

Luuletko, että toistamalla samaa useammassa kirjoituksessa uskottavuutesi paranee? Sehän (uskottavuutesi) kovin kehnoksi tunnetaan.

Saksa pääsi eroon venäjän tukija Scholzista, demarina hän oli Putin kavereita, aivan kuten meillä Suomessa monet demarit. Nyt memo muuttuu, ja Eurooppa kohentaa tukeaan Ukrainalle.

Saksa käyköön esimerkistä, ettei demarihallitusta enää koskaan, ei sinne, ei meille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että toistamalla samaa useammassa kirjoituksessa uskottavuutesi paranee? Sehän (uskottavuutesi) kovin kehnoksi tunnetaan.

Saksa pääsi eroon venäjän tukija Scholzista, demarina hän oli Putin kavereita, aivan kuten meillä Suomessa monet demarit. Nyt memo muuttuu, ja Eurooppa kohentaa tukeaan Ukrainalle.

Saksa käyköön esimerkistä, ettei demarihallitusta enää koskaan, ei sinne, ei meille

TIETÄÄKÖ HULLUJEN HUONEEN POIKA ETTÄ. NATO ON EUROOPAN DEMAREIDEN LUOMUS JA DEMARI MARIN VEI MEIDÄT SINNE.
        ONKO IHANAA OLLA NOIN TYHMÄ.ELÄTTI

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se enään auta vaikka tuplaten yrittäisin valehdella, se on menoa nyt wokettajilla ja natottajilla! :)))

Voi ku minnuu pikku peräkamarin poikaa naiset pelottaa..

• Anonyymi kirjoitti:

En luule uskottavuuteni paranevan toistamalla saman kirjoituksen. Toisto johtui siitä, että lähetä painalluksen jälkeen tuli ilmoitus, ettei lähetys onnistunut pariinkin kertaan. Näyttää siltä, että kuitenkin onnistui. Pahoittelen tätä, mutta se ei tällä kertaa johtunut minusta.

Demarit eivät ole putlerin kavereita. Esim. monet täälläkin syyttävät Sanna Marinia siitä, että hän uhittelee liiankin vahvasti putlerille. Demarit ovat jokaisessa Euroopan maassa tukeneet Ukrainaa ja tuominneet Venäjän hyökkäyksen. Euroopassa putlerin ja Venäjän ymmärtäjät löytyvät laitaoikeistosta Slovakiaa lukuunottamatta, missä heitä ovat myös äärivasemmistolaiset. Saksassakin vain ADF jarruttaa ja vastustaa Ukrainan tukemista. Samoin USA äänesti vastaan Venäjän, Valko-Venäjän, Iranin ja Pohjois-Korean kanssa samassa rintamassa olla tuomitsematta Venäjän hyökkäystä Ukrainaan. USAn politiikka on kohdannut tässä suhteessa täyskäännöksen Trumpin aikana.

Saksassa vaalivoittaja CDUn puheenjohtaja Merz haluaa nimenomaan demarien kanssa samaan hallitukseen. Sen sijaan laita- ja ärrioikeistolaista AdF:ää ei näistä kumpikaan halua hallituskumppanikseen kuten eivät muutkaan saksalaiset puolueet.

• Anonyymi

En luule uskottavuuteni paranevan toistamalla saman kirjoituksen. Toisto johtui siitä, että lähetä painalluksen jälkeen tuli ilmoitus, ettei lähetys onnistunut pariinkin kertaan. Näyttää siltä, että kuitenkin onnistui. Pahoittelen tätä, mutta se ei tällä kertaa johtunut minusta.

Demarit eivät ole putlerin kavereita. Esim. monet täälläkin syyttävät Sanna Marinia siitä, että hän uhittelee liiankin vahvasti putlerille. Demarit ovat jokaisessa Euroopan maassa tukeneet Ukrainaa ja tuominneet Venäjän hyökkäyksen. Euroopassa putlerin ja Venäjän ymmärtäjät löytyvät laitaoikeistosta Slovakiaa lukuunottamatta, missä heitä ovat myös äärivasemmistolaiset. Saksassakin vain ADF jarruttaa ja vastustaa Ukrainan tukemista. Samoin USA äänesti vastaan Venäjän, Valko-Venäjän, Iranin ja Pohjois-Korean kanssa samassa rintamassa olla tuomitsematta Venäjän hyökkäystä Ukrainaan. USAn politiikka on kohdannut tässä suhteessa täyskäännöksen Trumpin aikana.

Saksassa vaalivoittaja CDUn puheenjohtaja Merz haluaa nimenomaan demarien kanssa samaan hallitukseen. Sen sijaan laita- ja ärrioikeistolaista AdF:ää ei näistä kumpikaan halua hallituskumppanikseen kuten eivät muutkaan saksalaiset puolueet.

Schulz oli Saksan surkein liittokansleri pitkään aikaan, juuri hän epäröi joka vaiheessa Ukrainan avustamista. No, hän sai sen mukaisen tuloksen vaalissa, kun on normidemari, niin silloin ei vaan osaa.

Suomessa Venäjän ystäviä demareissa riittää. Tiedämme, ettet yleissivistykseltäsi ole kummoinen, joten ymmärrettävästi sinulta ovat jääneet huomaamatta mm. Kimmo Kiljusen puheet tavatessaan venäjämiehisiä, tai Eero Heinäluoman, Nasima Razmyarin, Maria Guzeninan jne venäjää tukeneet puheet. Yle tai HS eivät niistä juuri uutisoi koska ovat kallellaan vasemmalle, mutta jos seuraat yhtään muuta mediaa, niin tuosta Kiljusen jutustelusta on jopa video ollut nähtävillä, ja noista muistakin selkeät referaatit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demarit nimenomaan Sanna äänenään vastustavat julkisesti ja voimakkaasti putinia.

Keskustalla on raskas painolasti venäjän tukemisesta, etenkin väyrysellä. Nykyään PS tekee eniten venäjää tukevaa politiikkaa ja on EU:ssa ryhmässä joka tukee venäjää.

• Anonyymi

Keskustalaiset kuuluu selkärangattomiin.

• Anonyymi

Aloittajan kaltaista trollia ei voi pitää suoraselkäisenä vaan enemmänkin valehtelevana megalomaniasta kärsivänä trollina joka täällä on julistanutkin olevansa täällä vain provosoivana trollina.

• Anonyymi

HULLUJEN HUONEEN POIKA NYT ITSE OPPINEENA PSYKIATRINA.
        TUULEEKO TÖRNÄVÄLLÄ.
        ONKO IHANAA OLLA NOIN TYHMÄ KEPULAINEN ELÄTTI!

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5826
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3009
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      159
      2681
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2479
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82