Pirjo Lonka on Pitääkö olla huolissaan? uusi panelisti - Avautuu kuvauksista: "Minua tietenkin..."
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/pirjo-lonka-on-pitaako-olla-huolissaan-uusi-panelisti-avautuu-kuvauksista-minua-tietenkin?s24
Pitääkö olla huolissaan? starttasi. Miten Pirjo Lonka mielestäsi pärjäsi kouluarvosanalla 4-10?

1
104
Vastaukset
- Anonyymi
4. Ei sovi ohjelmaan lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456872
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505856- 1255036
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444597Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?543986- 643140
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553080Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252712- 422340
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162283