Miten monta kelaa voi tehdä itsestään päivässä

Anonyymi-ap

Jännää miten ihmiset pystyy puhumaan päivästä toiseen itsestään samoja asioita toistellen ja toisia syyllistäen.
Eihän niitä tietysti ole pakko katsoa vaan välillä tulee vilkaistua ja ihmeteltyä, miksi näitä tehdään?
Jokainen saa tyylillään tehdä vaan ihmettelemään pistää.
Kuvaatko sinä itseäsi ja jaat someen? Miksi teet?
Minä en voisi kuvitella edes valokuvia laittavani itsestäni, kun ne jää pyörimään sinne ikuisuuteen asti.

269

4832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Minä en voisi kuvitella edes valokuvia laittavani itsestäni, kun ne jää pyörimään sinne ikuisuuteen asti."

Mainitsemasi ihminen on kaunis, joten kyllä niitä kuvia kelpaa katsoa ikuisuuden ja vielä pari viikkoa sen päälle.

• Anonyymi

Enhän minä ole ketään maininnut eli nyt sinä pistät omiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä ole ketään maininnut eli nyt sinä pistät omiasi.

"Enhän minä ole ketään maininnut eli nyt sinä pistät omiasi."

Et maininnut, mutta jostain se sinunkin ajatus lähti (kuin Annikki Tähti).

• Anonyymi

Vihreitten ehdokas. Sopii hyvin siihen porukkaa, ja isoin sairaus hänellä on patti hartioiden välissä!

• Anonyymi

Siis Turat,vai?😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Turat,vai?😉

Kaikki tällä palstalla ei todellakaan yarkoita turia

• Anonyymi

Mitenkäs ne vihreät arvot? Perheestä löytyy niitä jotka tuhoavat metsiä koneellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs ne vihreät arvot? Perheestä löytyy niitä jotka tuhoavat metsiä koneellisesti.

Minäkin kävin tuhoamassa tänään metsiäni koneellisesti. Neljä litraa paloi raivaussahassa bensaa ja kummasti siistiytyi taimikko taas kerran. Ensi kesän jälkeen taimet taas puoli metriä pitempiä joten kyllä tästä työstä jää myös palkka josta omat lapset joskus tulevaisuudessa hyötyvät.

• Anonyymi

Kyllä, ja minä olen pannut sitä suuhun.

• Anonyymi

"Kyllä, ja minä olen pannut sitä suuhun."

HYI!!!

Miten voit käyttää noin vulgaaria ilmaisua?

• Anonyymi

Samoja ajatuksia. Ainoat paikat, missä jaan mitään kuvia ja kirjoittelen henkilökohtaisia(kin) asioita ovat whatsapp, tekstarit ja sähköposti.

• Anonyymi

Aloitin tämän ketjun ja en nyt halua välttämättä, että tässä ketään henkilökohtaisesti ruoditaan vaan mietitään ihan yleisesti mikä järki on nykyään aikuisten kuvata itsestään jatkuvalla syötöllä sosiaaliseen mediaan.

Oma serkkuni on aktiivinen politiikassa ja hänellä on tapa ottaa aina kaikkien kanssa selfiet joita jakaa sujuvasti ja uskon vahvasti ettei kaikille se ole mieleistä.
      Itse olen sellainen jurputtaja ettei serkku edes ole yrittänyt ottaa meistä jaettavaa selfietä 😉
      Luulen, että jossain vaiheessa tulee jakajillekin krapula ja voi vaikka kaduttaa, mitä kaikkea on itsestään jakanut julkisena.
      Ne jää kuitenkin johonkin pyörimään ja mahdollisesti jopa väärinkäytettäväksi eli senkin takia pitäisi miettiä jakaa.
      Kenelläkään aikuisella ei ole lupa jakaa lapsista kuvia ja videoita, koska lapsen etu menee edelle näissä asioissa ja edes vanhempi ei voi päättää saako lapsesta olla Facebookissa julkisia kuvia.

• Anonyymi

Lapsi kun ei itse ymmärrä vanhempien häntä kuvatessa, mitä tulevaisuudessa tulee vastaan. Pikkuturakin on varmasti saanut kuulla koulukavereiltaan ilkeyksiä nimestään ja höyryämisestään vouhka- äidin kuvaamisen takia😠

• Anonyymi

Päivästä toiseen haukkuu muita! Ja kehuu itseään. Samaa asiaa toistaa joka ikinen päivä, olisi hiljaan jos ei ole muuta kun saman toistamista!

• Anonyymi

Olet addikti, et mitään muuta 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet addikti, et mitään muuta 🤔

KyLäHuLlUaKkA

• Anonyymi

Hoidon tarve, olisi tarpeen hänelle!

• Anonyymi

Siis Turille!🫵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Turille!🫵

Aivopesuriin Ouluun kaikki turat! Miten voi aikuiset olla noin lapsellisia?!?

• Anonyymi

AKS nimikirjaimet, eläkkeellä oleva kovaääninen ent. sairaanhoitaja

• Anonyymi

"AKS nimikirjaimet, eläkkeellä oleva kovaääninen ent. sairaanhoitaja"

...ja eikä tässä vielä kaikki... on muuten hyvän näköinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makunsa kullakin! 🤮

• Anonyymi

Akateeminen Karjala-Seura. Persut rakastaa.

• Anonyymi

Voi hellanlettas sentään, nyt on loukattu häntä. Ja itku alkaa heti tämmöstä nämä vihreätpiiperöt. 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeää esittää kunnollista, vaikka pelehtii varattujen kanssa. Ja rikkoo perheitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovat on puheet näin vaalienalla, no ne unohtuu heti vaalien jälkeen mitä on tullu puhuttuun. Kyllä nämä viherpiiperöt pilaa ihmiskunnan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Akateeminen Karjala-Seura. Persut rakastaa.

AKS≈Akat. Karjala-Seura. (Moni muukin puolue Persujen lisäksi!)

• Anonyymi

Kaks kolme numeroo, liian pieniin vaatteisiin ahtautuu. Ihan näyttää michelinukolta

• Anonyymi

Siis kuka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka?

Yllä mainittu vihreiden ehdokas.

• Anonyymi

Vihreiden pöpien top:kolmoseen kuuluu.

• Anonyymi

Ei ollut kovin vakuuttava vihreiden puheenjohtajan esiintyminen eilisessä tentissä.Samaa raitaa jauhaa päivästä toiseen!Ei mitään uusia ajatuksia!
      Turpa käy,mutta järjen käyttö puuttuu!

• Anonyymi

Oli kyllä itselleni yllätys millainen moottoriturpa oli tämä uusi pj vihreillä ja päälle huutamaan hintaan mihin hyvänsä.

• Anonyymi

Aivan samaa tällä ehdokkaalla!

• Anonyymi

Purran pisteet nousi tuossa " löylyssä", hyvin piti asiat hallinnassa. Vaalien vuoksi muut eivät olleet ymmärtävinään asiaa.

• Anonyymi

Naama turvoksissa. Huomaa että Alko maistuu.

• Anonyymi

Siitä puhe, mistä puute sinulla ☝️😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaikki eivät voi myöntää, että esim. kouluissa suomalaisten lasten oppiminen kärsii, kun nämä maahamme tulijat eivät viitsi edes opetella kieltämme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla riittää Alkoa kyllä, ja ei muuten lopu kesken on muuten pätäkkää ja lisää tulee kokoajan😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla riittää Alkoa kyllä, ja ei muuten lopu kesken on muuten pätäkkää ja lisää tulee kokoajan😁

Ai ihme!! Kyllä oot Äijä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaikki eivät voi myöntää, että esim. kouluissa suomalaisten lasten oppiminen kärsii, kun nämä maahamme tulijat eivät viitsi edes opetella kieltämme?

Eräs Persujen ehdokas mainosti itseää viime eduskuntavaalien alla olevansa 110%. maahanmuuttovastainen ja ehdotti YK Rauhanpalkintoa Trumpille, koska se "ei ole aloittanut yhtään sotaa" virassa ollessaan!

• Anonyymi

Töitä tekemällä pätäkkä liikkuu! Toisin kun näillä yhteiskunnan eläteillä!

• Anonyymi

Taitaapa turaukko joutua töihin,tai sitten pitääkin alkaa miettiä kuumeisesti,mistä seuraava sairaus!
      Lärää nenä kiinni lääkärikirjaa,että ...mitäs niitä nyt olikaan vielä...!😉

• Anonyymi

Jos minulla olisi omakotitalo piha-, puu- ja muine hommineen, raha riittäisi siellä elelemiseen, en minäkään missään nimessä kaipaisi mihinkään ulkopuolisiin töihin. Mukava olisi heräillä ja touhuilla silloin, kun se itselle sopii, ja kokkailla ja syödä, mitä itse haluaa, se on oikeaa elämää! Kaikkea hyvää vaan Turaukolle ja kissoille! Terv. Mies 36vee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minulla olisi omakotitalo piha-, puu- ja muine hommineen, raha riittäisi siellä elelemiseen, en minäkään missään nimessä kaipaisi mihinkään ulkopuolisiin töihin. Mukava olisi heräillä ja touhuilla silloin, kun se itselle sopii, ja kokkailla ja syödä, mitä itse haluaa, se on oikeaa elämää! Kaikkea hyvää vaan Turaukolle ja kissoille! Terv. Mies 36vee.

Sama täällä, kaukana kavala maailma!
        Olen "oravanpyörässä" hermoileva nainen, työvuosia edessä vielä noin 12, jos pärjäisin omillani, lopettaisin tänään, ja muuttaisin metsään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei vain joillekin passaa että toinen tulee toimeen vähemmälläkin ja vaatimattomissakin olosuhteissa. Kateus kun on se yksi ihmisen helmasynti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä, kaukana kavala maailma!
        Olen "oravanpyörässä" hermoileva nainen, työvuosia edessä vielä noin 12, jos pärjäisin omillani, lopettaisin tänään, ja muuttaisin metsään.

Otan osaa! Tuo 12 v tuntuu elinkautiselta! Voimia! Sama täällä! Haluaisin korpeen, niinkuin Metsäman, tai jokatapauksessa omaan rauhaan, niinkuin Turaukko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei vain joillekin passaa että toinen tulee toimeen vähemmälläkin ja vaatimattomissakin olosuhteissa. Kateus kun on se yksi ihmisen helmasynti.

👍👍👍

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa kenenkään videot ja vielä vähemmän paskanjauhaminen niistä?

• Anonyymi

Yllättävää huomata, mihin kaikkeen ihminen ryhtyy rahan vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävää huomata, mihin kaikkeen ihminen ryhtyy rahan vuoksi.

Voi sanoa, että mummo on myös Peliriippuvainen someriippuvuuden lisäksi🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukin sovittaessa uusia kenkiään, mummo vietti viidentonnin rääppiäisiä; konjakkilasi tyhjeni että heilahti, ihan "Pohjanmaan kautta"🍷😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin parempi kuin olla jatkuvassa turariippuvuudessa ettei muuta elämää olekaan🫵🫵🫵🫵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin parempi kuin olla jatkuvassa turariippuvuudessa ettei muuta elämää olekaan🫵🫵🫵🫵

Niinkuin sinä, joka olet mummon palkkalistoilla puolustusasiainhoitajana.🫵🤺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan mummo ehtinyt edes manuaalista Päiväkirjaansa täyttää, vaikka lupasi meille? Lupasi jopa "avatakin" sitä joskus katsojille..🤔

• Anonyymi

Tuskinpa seuraajilla on varaa toista sataa euroa maksaviin jalkineisiin, kun ei ole tubetuloja.

• Anonyymi

Eikä saa vähennyksiin, kuten tubettajat.

• Anonyymi

TAAS kuuluu jollain pelkkää psykoottista ulinaa.

• Anonyymi

Siis turamummolta🫵🧑‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis turamummolta🫵🧑‍🦳

Eikun harmaa mummon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun harmaa mummon.

Mummista tulee harmaa, kun ei tuohon ikään ole oppinut, että pelti avataan tuhkia poistettaessa, ja tuhkat laitettava metalliastiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummista tulee harmaa, kun ei tuohon ikään ole oppinut, että pelti avataan tuhkia poistettaessa, ja tuhkat laitettava metalliastiaan.

Tuhkaimuri olis poikaa, kun ei edes olohuoneen ovea voi sulkea tuhkanpoison ajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Video oli mummon mielestä varsinainen opetusvideo! (Mitähän paloviranomaiset sanoo muoviämpäristä..?) Sukulaisten kuvia näyttelemällä ja niiden kaikkien merkkipäiviä luettelemalla saa jo monta videota kyhättyä..😂

• Anonyymi

Jännää, että työtöntä alle viiskymppistä jurppii jo se, että yli viisikymppinen saa töitä, kun osaa etsiä oikeista paikoista ja saa siitä oikeaa palkkaa. Tämänikäisenä osa-aikatyö oli itselleni tietoinen valinta ennen eläkkeelle jäämistä. Eli vapaata on riittämiin, mutta niin on töitäkin, katsos ammattilaiselle tarjotaan lisätöitä niin paljon, kuin huvittaa tehdä 😁 . Sinä et saa noilla kriteereillä sitä ensimmäistäkään työpaikkaa ja se on vitutuksen paikka. Teen mitä huvittaa, mihin kellonaikaan huvittaa. Edestäsi löydät solvauksesi aika pian 😉. Täällä et ole herra ja hidalgo, tällä palstalla on kaikilla oikeus kirjoitella!

• Anonyymi

Hyvin sanottu!täällä on oikeus kirjoitella. Ei taida noihin vuosiin löytyä yhtään vakinaista kokoaikatyötä😉harvemmin kiertolaisilla on.eka asunto missä vähän kalusteita,on se saavutus tuokin jo😂

• Anonyymi

Toinen on alkoholisoitunut vajaa kuuskymppinen mummeli joka kärsii myös harhoista🤪🤪

• Anonyymi

Tiedän toisen osapuolen eikä ole vision hänkään nettisolvsuksissa vuosien saatossa ollut.
        Bannia saanut Facebookissa todella usein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen on alkoholisoitunut vajaa kuuskymppinen mummeli joka kärsii myös harhoista🤪🤪

Eikö näille vois avata "Savonlinnan Taistelevat Metsot" / tai "Haukat" -kanavan!?🦅🐓 Sais turaporukka keskittyä "olennaiseen".😉🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö näille vois avata "Savonlinnan Taistelevat Metsot" / tai "Haukat" -kanavan!?🦅🐓 Sais turaporukka keskittyä "olennaiseen".😉🤣

Tämä on paljon mielenkiintoisempaa, turat on loppuunkaluttu. Mitään uutta ei heistä ole aikoihin keksitty, samaa jankutusta päivästä toiseen.

• Anonyymi

Huh, en lähtisi tuonne palelemaan mistään hinnasta, eikö tuosta "herkusta" jo ole saaneet tarpeekseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh, en lähtisi tuonne palelemaan mistään hinnasta, eikö tuosta "herkusta" jo ole saaneet tarpeekseen?

Laivoja on ollut tarkotus ja (lupaus) bongailla ja vaikka sitten pilkkopimeässä ja jääkylmässä tuulessa. Jäänmurtajaa ei ole aiemmin nähty työssään., ainakaan yöllä näillä videoilla.

• Anonyymi

Tulipa taas nautittua kahtena päivänä kunnon "hiilimakkarat" ja elimistö kiittää! Kylmä oli, mutta Saksasta tuotua sisäistä lämmikettä onneks vielä löytyi.

• Anonyymi

"Akka" oli hoitamassa hänelle niin elintärkeitä somesuhteita sen illan osalta, eikä ehtinyt aiemmin ulos kytikseen ukin seuraksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Akka" oli hoitamassa hänelle niin elintärkeitä somesuhteita sen illan osalta, eikä ehtinyt aiemmin ulos kytikseen ukin seuraksi.

Hän oli hoitamassa matkiksessa tärkeitä suhteita - minäkin haluan häneltä vastauksen joka-ainoaan kommenttiini! Ja jos en saa, lopetan välittömästi tilauksen! (Ajan siis "kaksilla rattailla"..)😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän oli hoitamassa matkiksessa tärkeitä suhteita - minäkin haluan häneltä vastauksen joka-ainoaan kommenttiini! Ja jos en saa, lopetan välittömästi tilauksen! (Ajan siis "kaksilla rattailla"..)😉

Samoin miekii teen; käyn lässyttämässä mummolle videokommentissa ja sit heti haukkumassa tiällä! Eikä kukkaa eppäile mittää! Essiinnyn muu-sukupuolisena!😂Jos vastausta ei kuulu, tillaus loppuu siihe paikkaa!

• Anonyymi

On se vaan niin, että kun tehdään youtube kanavalla juttua, niin huomaa milloin on otettu kuppia ja milloin ollaan ihan selvinpäin juttelemassa ... ihan rauhalliseen sävyyn... ihminen muuttuu alkoholin vaikutuksesta, vaikka ei ite sitä huomaakkaan 🙂🙃

• Anonyymi

En erota, onko mummo selvinpäin, kun katson aina kaksinkertaisella nopeudella ja aina ihan alkuun alapeukku! Siitä en luovu! Mutta jos on mustat lasit mummolla, niin aina herää epäilys..🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En erota, onko mummo selvinpäin, kun katson aina kaksinkertaisella nopeudella ja aina ihan alkuun alapeukku! Siitä en luovu! Mutta jos on mustat lasit mummolla, niin aina herää epäilys..🤔

Juu,mustat lasit ovat ahkerasti käytössä!
        Nyt istuu päivät seuraamassa verensokeriaan uudella testaus mittarilla,,konjakkilasi toisessa kädessä.
        Ei tarvii mittareita,kun tekee elämäntaparemontin ja lopettaa tuon tissuttelun,sekä ylensyömisen ja pudottaa painoaan!

• Anonyymi

Mie en tee kelan hakemusta kuin kerran kuukaudessa! Hyvä kela, kiitos teille joiden veroista ne tulee. Nää bää!!

• Anonyymi

Mie teen Kelaan as.tuki-hakemuksen 2 v välein. Kiitos veronmaksajille miunkii puolesta!

• Anonyymi

Mites peekoo oon vkl menny?

• Anonyymi

Sopii uskoa, mutta noin paha kasvojen ja kaulan turvotus ei voi yksistään pillereistä tai ruuan kaloreista johtua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii uskoa, mutta noin paha kasvojen ja kaulan turvotus ei voi yksistään pillereistä tai ruuan kaloreista johtua...

Kyllä kermalla, voilla, pekonilla, makkaroilla, pullilla ja limskoilla saa myös jotain aikaseksi.

• Anonyymi

mitenkäs muuten kuin kuraa kitaten..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nyt peekoo oolla mennyt lidlin punaista vai pirkkamuljua?

• Anonyymi

Helppohan se on jonnekkin ojaan ,tai kankaalle kipata,kun silmä välttää.
        Ollaan niin nähty.
        Silmän lumeeksi mummo esittelee videoilla noita tyhjennysasemia,ihan kuin parhaina videon sisältöinä😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan niin nähty.
        Silmän lumeeksi mummo esittelee videoilla noita tyhjennysasemia,ihan kuin parhaina videon sisältöinä😬

Polttaminenhan se on maalla se helpoin tapa, mitäs niistä saasteista.
        Jos huushollissa on auto/autoja, niin joka päivä ajelevat lajittelupaikkojen ohi,
        en ymmärrä, miksei voi viedä vaikka päivittäin mennessään, ei silloin tarvitse mitään säilytyspaikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polttaminenhan se on maalla se helpoin tapa, mitäs niistä saasteista.
        Jos huushollissa on auto/autoja, niin joka päivä ajelevat lajittelupaikkojen ohi,
        en ymmärrä, miksei voi viedä vaikka päivittäin mennessään, ei silloin tarvitse mitään säilytyspaikkoja.

Meillä on opetettu, että lintujen ruokintapaikat ja pöntöt puhdistetaan kertakäyttöhanskat käsissä ja mielellään maski naamalla. Linnut ulosteineen levittävät salmonellan lisäksi muitakin pöpöjä ja kirppuja. Hanskoilla ei sitten kosketella kasvoja, eikä mitään muuta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on opetettu, että lintujen ruokintapaikat ja pöntöt puhdistetaan kertakäyttöhanskat käsissä ja mielellään maski naamalla. Linnut ulosteineen levittävät salmonellan lisäksi muitakin pöpöjä ja kirppuja. Hanskoilla ei sitten kosketella kasvoja, eikä mitään muuta!

Etkö jo kyllästy kirjoittelemaan itseksesi. Teetkö itse miten muita neuvot, tuskinpa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nyt peekoo oolla mennyt lidlin punaista vai pirkkamuljua?

Pätäkkää on juoda "viskiä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö jo kyllästy kirjoittelemaan itseksesi. Teetkö itse miten muita neuvot, tuskinpa.

Aivan oikein on kyllä noitten roskien ja tipujen suhteen neuvottu, jos ei halua turailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pätäkkää on juoda "viskiä"

Sullahan on se uusi pesukonekin! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan niin nähty.

Olipahan taas kiinnostavaa sisältöä videolla; koskaan ei ole nähty noin hienoa ruokintapaikkaa, eikä tietoa, miten sitä hoidetaan.. Eikä ole tiedetty, että pahvi- ja muovijätteitä voi kerätä isoon muovikassiin! Kiitos tiedosta! Olis voinut kysyä vielä katsojilta, miten heillä ruokitaan lintuja ja hoidetaan kierrätysasiat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipahan taas kiinnostavaa sisältöä videolla; koskaan ei ole nähty noin hienoa ruokintapaikkaa, eikä tietoa, miten sitä hoidetaan.. Eikä ole tiedetty, että pahvi- ja muovijätteitä voi kerätä isoon muovikassiin! Kiitos tiedosta! Olis voinut kysyä vielä katsojilta, miten heillä ruokitaan lintuja ja hoidetaan kierrätysasiat..

Verannan lakaiseminen oli hyvä vinkki, en olisi itse keksinyt. Huh, huh, raskastahan se kyllä on. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verannan lakaiseminen oli hyvä vinkki, en olisi itse keksinyt. Huh, huh, raskastahan se kyllä on. ;)

Meitä rakkaita katsojia varten ollaan valmiit uhraamaan aikaa ja vaivaa; viritetään kamera jalustalleen lintuhäkin, roskapussien, tai terassin lakaisun kuvaukseen. Missä on se otsakamera? 😉Ensin on mietitty "pää puhki" näitä kuvausaiheita ja miten ne toteutetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo Alko lihottaa ja nuo epäterveelliset isot ruoka-annokset. Mummo syö omien sanojensa mukaan säännöllisesti, siihen nähden ja jos suhteuttaa vähäisen liikunnan määrän syö liian isoja annoksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullahan on se uusi pesukonekin! :D

Pätäkkää on syödä luomua ja pihviä ja juoda viskiä vaikka jokapäivä. Ja kreikan keihäsmatkat kesällä🤗pätäkkää löytyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä rakkaita katsojia varten ollaan valmiit uhraamaan aikaa ja vaivaa; viritetään kamera jalustalleen lintuhäkin, roskapussien, tai terassin lakaisun kuvaukseen. Missä on se otsakamera? 😉Ensin on mietitty "pää puhki" näitä kuvausaiheita ja miten ne toteutetaan.

On siinä mummolla turpavärkissä treenaaminen aina ennen videon alkua,jottei vaan vahingossa sattuisi katsojat näkemään,millainen oikeasti on!Kannattaako tuollainen valheellinen elämä?
        On varmasti kuluttavaa ajan haaskuuta!😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä mummolla turpavärkissä treenaaminen aina ennen videon alkua,jottei vaan vahingossa sattuisi katsojat näkemään,millainen oikeasti on!Kannattaako tuollainen valheellinen elämä?
        On varmasti kuluttavaa ajan haaskuuta!😉

Vastalaitetut kynnet on jo ihan p----na! Eipä juuri kannattanut pitää näkyvilläkään. Ravintoalan ihmiset pitää karjalanpiirakkaa rasvapommina, kun puuro on tehty rasvaiseen maitoon ja voitakin usein lisätty ja lopputulos on vielä upotettu voihin, tai ainakin voi/maitoon!! 1 piirakka vastaa kalorimäärältään 9 ruisleipäviipaletta ja mikä vaiva tehdessä ja jälkiä siivotessa! Onko järkee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pätäkkää on syödä luomua ja pihviä ja juoda viskiä vaikka jokapäivä. Ja kreikan keihäsmatkat kesällä🤗pätäkkää löytyy!

Kyllä ja suomeM kieltäkiM, JOKAPÄIVÄ! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja suomeM kieltäkiM, JOKAPÄIVÄ! :D

Laitahan PKO taas valitusta YP:lle :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitahan PKO taas valitusta YP:lle :D

Eiköhän niidenkin mitta ole täysi höpötin valitusta😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän niidenkin mitta ole täysi höpötin valitusta😂

Juu, eivät jaksa enää reagoida PKO:n viski- ja pesukonejuttuihin, tietävät fantasioiksi.

• Anonyymi

Alapeukkua tulee täältäkin,kommentoijille myös ja se saa riittää.Enkä katso videoita!

• Anonyymi

TAAS "tärkeintä, että olen oma aito itteni"!!!!????
        Ja Tero ja äiti sykähdyttää TAAS niitä, jotka seuraavat!?

• Anonyymi

🤣🤣🤣joopa joo, vakuutteletko itseäsi ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TAAS "tärkeintä, että olen oma aito itteni"!!!!????
        Ja Tero ja äiti sykähdyttää TAAS niitä, jotka seuraavat!?

Piirakanvienti ja äidin kuulustelu ja kuvaaminen onkin seuraavan videon erikoisaihe!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piirakanvienti ja äidin kuulustelu ja kuvaaminen onkin seuraavan videon erikoisaihe!

Et taida itse välittää vanhemmistasi kun häiritsee toisten hyvä huolenpito 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida itse välittää vanhemmistasi kun häiritsee toisten hyvä huolenpito 🤔

Ovat olleet mullan alla jo vuosikymmenet ja monelta huolelta ja murheelta olen säästynyt. Hautojenhoidosta vastaa seurakunta. Ei ole edes valokuvia näkyvillä.

• Anonyymi

Mummon kokkaustaidot rajoittuu makkaraperunat osastoon vaikka koulut on käyty 80-luvulla🤣

• Anonyymi

Hyvää matkaa toivonn Turaukolle, mutta kyllä suututtaisi, jos minun kotiini tultaiisiin kuvailemaan ja vierailemaan, kun itse en ole kotona. Voisi äitikin käydä poikannsa luona vaikkka siiivoilemassa ja kokkailemassa, kun poika on kotona, kun se mökki kuulemma on niin rakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää matkaa toivonn Turaukolle, mutta kyllä suututtaisi, jos minun kotiini tultaiisiin kuvailemaan ja vierailemaan, kun itse en ole kotona. Voisi äitikin käydä poikannsa luona vaikkka siiivoilemassa ja kokkailemassa, kun poika on kotona, kun se mökki kuulemma on niin rakas.

Samaa mietin, oikein mummokin tuotiin käymään, ja komeroita kuvaillaan, kun talon isäntä ei ole paikalla, outoa toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin, oikein mummokin tuotiin käymään, ja komeroita kuvaillaan, kun talon isäntä ei ole paikalla, outoa toimintaa.

Turaukillekin piti viedä piirakat pakulla, vaikka olisi voinut laittaa kotona evääksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turaukillekin piti viedä piirakat pakulla, vaikka olisi voinut laittaa kotona evääksi.

Ukki ei palannut enää kotiin, kun saattoi pojan asemalle, vaan ajoi suoraan kissojen luo. Mutta miks mummo ei kehunut, että hän käytti äitiään entisessä kodissaan??🤔
        Todella tökeröä toimintaa ukilta; kuvata nyt vieraita komeroita ja sängynaluksia koko maailmalle..😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukki ei palannut enää kotiin, kun saattoi pojan asemalle, vaan ajoi suoraan kissojen luo. Mutta miks mummo ei kehunut, että hän käytti äitiään entisessä kodissaan??🤔
        Todella tökeröä toimintaa ukilta; kuvata nyt vieraita komeroita ja sängynaluksia koko maailmalle..😡

Kyllä Turaukko varmasti kahvit keittäisi, jos herrasväki mummoineen virailisi hänen kotona ollessa.

• Anonyymi

Paku jäi odottelemaan, milloin piirakat on valmiit ja mummo lähtee lennättämään niitä äidille ja ukille, jolle järjestyi mieluinen "irtiotto", kun tuli tuo talonvahtihomma.😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piirakat oli vasta alkutekijöissään, kun ukki lähti pihasta poikansa kanssa aseman suuntaan. Kiirettä piti mummolla, että sai piirakat valmiiksi. Jälkien raivaus sai jääjä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin moukkamaista käytöstä ukilta! Olis voinut leikata nuo kohtaukset pois, ennenkuin laittoi videon katsottavaksi. Tarkotus oli tehdä varsinainen "trilleri" kissan etsimisestä ja laittaa otsikoksi "Kissan katoamismysteeri". Sängyn alta olis voinut löytyä hyvinkin pelokkaan kissan hätäpäissään tekemä pa...kasa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin moukkamaista käytöstä ukilta! Olis voinut leikata nuo kohtaukset pois, ennenkuin laittoi videon katsottavaksi. Tarkotus oli tehdä varsinainen "trilleri" kissan etsimisestä ja laittaa otsikoksi "Kissan katoamismysteeri". Sängyn alta olis voinut löytyä hyvinkin pelokkaan kissan hätäpäissään tekemä pa...kasa.

Turaukkina veisi nuo kissaraukat kärsimästä viimeiselle piikille
        Hankkikoon nuken tuolle lapselliselle peräkammarin pojalle.Hoitakoon sitä.Ei tarvitse kissoja kiusattaviksi😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankkikoon nuken tuolle lapselliselle peräkammarin pojalle.Hoitakoon sitä.Ei tarvitse kissoja kiusattaviksi😬

Pysyhä totuudessa noissa typerissä jutuissasi! Harva hoitaa lemmikkejään noin hyvin, näkeehän sen jo kissojen käytöksestä, jos osaa ja haluaa nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman teki mummo,kun miniäkin sai lähteä silloin ,kun turaukko oli os.7.
        Mummo kävi kaivelemassa paikkoja,kun ketään ei ollut kotona.Miten nuo lapset luottaa vielä noihin nuuskijiin😬🫵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysyhä totuudessa noissa typerissä jutuissasi! Harva hoitaa lemmikkejään noin hyvin, näkeehän sen jo kissojen käytöksestä, jos osaa ja haluaa nähdä.

Kärsivät katseet oli ja pelkäävät ihmisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeanlaisilla ruokavalioilla eivät liho tuollaiseksi.Kyllä kissojen pitää päästä ulkoilemaan,turkki pysyy kunnossa,eivätkä ole noin takkuisen näköisiä.Harjaakohan koskaan,jotteivät tukehdu karvoihinsa.
        Onko asianomaiset rekisteröinnit ja rokotukset kunnossa?
        Nuo kissat ovat arkoja ja surullisen näköisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videoilla kuvattua ja näytettyä matskua,kuten tavallista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin katsomassa ja eivät näyttäneet sairailta eikä edes lihavilta

• Anonyymi

Kylläpä ovat sivistymätöntä junttipaskaa!Ei voi enää todeksi uskoa!

• Anonyymi

Onkohan mukava Turaukko perheen mustalammas, kun kukaan ei käynyt kakkukahveilla edes synttäripäivänä, mutta nyt oikein kolme kävi paikalla, kun ei ole kotona? Toivotaan että Turaukolla on oikein kiva matka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan mukava Turaukko perheen mustalammas, kun kukaan ei käynyt kakkukahveilla edes synttäripäivänä, mutta nyt oikein kolme kävi paikalla, kun ei ole kotona? Toivotaan että Turaukolla on oikein kiva matka!

Tosi vähän turat vierailevat toistensa kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi vähän turat vierailevat toistensa kotona.

Ukki on varmaan mukava vieras, mutta tuo nirppanokka.......

• Anonyymi

👍😂👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍😂👍

Miksiköhän jäi ajelut Turaukon luo kertomatta? Turaukkihan kertoi, että anoppikin kävi yllätysvierailulla piirakoita tuomassa. Vanha äiti on tosi aito ja ihana, kuvaaminen selvästi vaivaa häntä aika ajoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksiköhän jäi ajelut Turaukon luo kertomatta? Turaukkihan kertoi, että anoppikin kävi yllätysvierailulla piirakoita tuomassa. Vanha äiti on tosi aito ja ihana, kuvaaminen selvästi vaivaa häntä aika ajoin.

Äiti ei tajua, että hänestä kuvatut videot leviävät maailmalle ja se ei ole aina positiivinen asia.. Vai onko mummo vannonut, että kuvaaminen koituu kaikille osapuolille hyödyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äiti ei tajua, että hänestä kuvatut videot leviävät maailmalle ja se ei ole aina positiivinen asia.. Vai onko mummo vannonut, että kuvaaminen koituu kaikille osapuolille hyödyksi.

Tarkoin suunniteltu kuvaushetket ja sanat suuhun laitettu. Hyvin tuottava kuvauskohde.

• Anonyymi

Yksinpuhelija vauhti päällä. Ei ennätä kokopäivänä tehdä muuta kuin arvostella turia. Näkee varmaan heistä untakin, oikea turafani!

• Anonyymi

Älä kommentoi kun et näköjään mistään mitään tiedä. Pätäkkää on😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kommentoi kun et näköjään mistään mitään tiedä. Pätäkkää on😉

Erehdyit karvaasti kommentoijasta, porukka on totaalisen vittuuntunut luuseriturapsykoon ☝️😁

• Anonyymi

Vaikka kuinka yritän kiivaaseen tahtiin yksin kommentoida ja niihin vastata, niin aina joku p_rk_ kiilaa väliin sotkemaan ja särkee illuusion !😡 Mutta se on hyvä, kun pystyn antamaan mummolle lässykommentin joka videoon! Kaikki ei pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erehdyit karvaasti kommentoijasta, porukka on totaalisen vittuuntunut luuseriturapsykoon ☝️😁

Olet niin helppo😁paljastat itsesi aina tietyillä sanoilla/sanamuodoilla😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin helppo😁paljastat itsesi aina tietyillä sanoilla/sanamuodoilla😂

Tunnistatko minut, olenko joku niistä "muista kuskeista?🤔😉

• Anonyymi

Sellainen kuuluu aidon fanin ollakin, pitää uhrata koko elämä fanikohteensa takia!😉

• Anonyymi

Viime yönäkin näin turapainajaista läpi yön!😨

• Anonyymi

Meillä on kohteena vain 2-3 turaa, mutta vastapuoli joutuu ampumaan "kaikkea liikkuvaa".
        Viime yönä heräsin monta kertaa, kun luodit ohi vinkuivat..😱

• Anonyymi

Tuleekohan mummilta ensi viikolla ostest kun pätäkkäpäivä🤗

• Anonyymi

Mummi puhuu nykyään vain piiraista, ei ollenkaan karjalanpiirakoista. Teki äitinsä ja mummon kanssa piiraita ja anopin kanssa myös tehtiin piiraita. Piiras, piiraasta, piiraaseen...

• Anonyymi

Nyt on Orpon hallituksella tuhannen taalan paikka,laittaa ylensyöjät ja juojat kuriin!
      Aiheuttavat tuolla mässäilyllään suurimman osan terveydenhoito kuluista.
      Miksi uhrata noihin verovaroja,kun eivät itse laita tikkua ristiin terveytensä edistämiseksi.Turhaa antaa ilmaisia ,kalliita verensokerin mittauslaitteita käyttöön,jotta mahdollistetaan hengissä säilyminen,mässäilystä huolimatta!
      Turamummo oikein videolla kehui,miten helpottaa elämää,kun ei tarvii vahtia verensokeria piikittämällä sormenpäitään!🫵😬

• Anonyymi

Tuossa on vinha perä monen muunkin kohdalla. Jos ei itse tee yhtään mitään terveytensä eteen, niin turha mielestäni olla ensimmäisenä hoitoja kinuamassa. Samaan sarjaan kuuluvat tupakoijat, päihteitten käyttäjät, sohvaperunat ja kaikki muut mukavasta elämästä nauttivat vetelykset. Oikeasti, ja ilman omaa syytään sairastavat, pitäisi aina laittaa etusijalle, mutta nämä jotka ovat tottuneet helpolla kaiken saamaan, osaavat myös ärhäkämmin etujaan hakea.

• Anonyymi

Heillä onkin elämäntapa tuo mahdollisimman helpolla pääsy
      Saisivat priorisoida nuo äänekkäimmät jonon viimeisiksi.
      Kun käyttäisivät tuonkin aikansa liikkumiseen jalan,minkä istuvat autoa ajaen ja välillä syöden,olisi terveys aivan toista luokkaa.
      Luuserit hännille hoitojonoissa!!

• Anonyymi

Tätähän sitä yritetään, ja meteli on kova. Näin vaalien alla, kun kaikki ovat ymmärtävinään ja välittävinään niistä "kaikkein heikoimmista". Niissä "kaikkein heikoimmassa asemassa olevissa" kun on juuri aivan liikaa vapaamatkustajia, jotka tietävät oikeutensa, mutta eivät tunne yhtään velvollisuutta. Hoitoa ja apua vain niille, jotka sen ansaitsevat!

• Anonyymi

Lopeta jo tuo turhanpäiväinen höpötyksesi ja mene itse ulos tuulettamaan pääsi turista, typerys! Muuta osaa luuseri kun päivästä toiseen noita omia käsityksiään suoltaa tauotta, sairasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätähän sitä yritetään, ja meteli on kova. Näin vaalien alla, kun kaikki ovat ymmärtävinään ja välittävinään niistä "kaikkein heikoimmista". Niissä "kaikkein heikoimmassa asemassa olevissa" kun on juuri aivan liikaa vapaamatkustajia, jotka tietävät oikeutensa, mutta eivät tunne yhtään velvollisuutta. Hoitoa ja apua vain niille, jotka sen ansaitsevat!

Jep👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo tuo turhanpäiväinen höpötyksesi ja mene itse ulos tuulettamaan pääsi turista, typerys! Muuta osaa luuseri kun päivästä toiseen noita omia käsityksiään suoltaa tauotta, sairasta!

Päivittäinen höpö ei osaa tuollaisia asioita kirjoittaa, kuuluu itse juuri tuohon sohvaperunoiden joukkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri näin! Meitä on täällä monta, jotka tuon allekirjoittavat!👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tuli tärkeä ohje ja kehotus turien taholta meille, mutta meidän antamat neuvot heille kaikuu kuuroile korville! Se on kauhistus, jos niitä pitäis alkaa noudattaa!😱
        Ollaanko siis tasoissa puolin ja toisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri näin! Meitä on täällä monta, jotka tuon allekirjoittavat!👍

Älä yritä taas monistaa itseäsi. Jokainen näkee että sinä täällä vaan pidät turashowta, ihan yksinäsi!

• Anonyymi

Jospa heillä on joku sairauskuluvakuutus (vai mikä sen nimi on?) Voivat sen nojalla elää kuin pellossa.🐷🍰🥂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä taas monistaa itseäsi. Jokainen näkee että sinä täällä vaan pidät turashowta, ihan yksinäsi!

Oletko selvän näkijä?Jos olet,kannattaa vaihtaa uraa,et nimittäin näe oikein 😂😂😂😂

• Anonyymi

Samoilla käräjillä voitte käsitellä myös sinun tekemäsi nimittelyviestit‼️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin se on, me muut annamme hänelle vahvaa taustatukea!😉🤣

• Anonyymi

Ehtoopuolella kun on jo, niin nukkuminen on ku pankkiin rahaa laittas, pätäkästä unia nähny. Herättyään tajus et pätäkkä olikin pelkkää unta🤣

• Anonyymi

Yhdeneuron kupit,pätäkkääLöytyy

• Anonyymi

"Kukkuuuuu...." hymyilevä mummi kiekuu, kun huomasi, että hänellä on äkäisen kärttymummon maine.

• Anonyymi

Miten monta viestiä voi tehdä omaan aloitukseensa päivässä???

• Anonyymi

No mitenmonta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitenmonta?

Aika monta 😂😂🫵🐵😂😂😂

• Anonyymi

Näkyy olevan. Ei luulisi olevan vara arvostella ketään..

• Anonyymi

Mitä se hampaatonPätäkkäPöpi vinkuu siellä!

• Anonyymi

Ai sinulla😂

• Anonyymi

vinkuminen vaan jatkuu ja jatkuu.ja pätäkkä kuvitelmat.oletko pöpihöpöluuseri miettinyt jos menisit hoitoon?

• Anonyymi

Eiköhän poliiseilla ole tärkempääkin tekemistä,kuin alkaa noita tubehoureissa olevien horinoita syynäämään!

• Anonyymi

Höpö löpö🤡

• Anonyymi

☝missä on tunnistettu Joku?Ei missään! höpötillä taas legenda ja mielikuvitus lentää😂

• Anonyymi

Vai että törkeä kunnianloukkaus, tässähän ei ole muuta törkeää kuin se, että tuollaiset jankkaajat hengittää samaa ilmaa kuin veronmaksajat.

• Anonyymi

Eikö kukaan ole varoittanut somen vaaroista,?Kannattaisi koskus kuunnella viisaampiaan😉

• Anonyymi

Olin. kolmepäivää kopissa

• Anonyymi

Huomaa, että mummi on ollut maatalossa töissä. Silpoo/ listii vihannekset salaattiin samalla tyylillä kuin eläimille listitään.
      Vinkki: salaattia ei pestä vaan huuhdotaan kylmällä vedellä esim lävikössä. Kaikki vihannekset, kurkut, tomaatit, salaatit tulisi huuhtoa ennen käyttöä.
      Jos tuote on avattu, säilymisaika lyhenee n viikkoon ( leipäjuusto ym)

• Anonyymi

Leipäjuusto on mennyttä, jos se on päässyt avattuna totaalisesti "unohtumaan" jääkaappiin! Moni tuote on umpihomeessa, jos tuijotetaan vain johonkin päivämäärään, kun kyseessä on avattu pakkaus! Mummo ei sais Hygieniapassia suoritettua noilla tiedoilla!

• Anonyymi

Jopa tulikin mummo hulivilisonnalle😂

• Anonyymi

Olipa maireata videota.
      Hei mummi, luet siis tätäkin palstaa.
      Mummi laittoi ukille ja ehkä itselleenkin ruokaa, joka ei ollut nakkikeittoa vaan perunamuusia ruskealla nakkikastikkeella. Tuohon kylkeen sopii ehdottomasti makea puolukkasurvos..nam

• Anonyymi

Huh, imelyys ja teeskentely vaan lisääntyy! Kaikki tuo virnottaminen ja lähentely oikein kuvottaa. Aika alkeellista on ex maatalonemännän ruuanlaitto ja tarpeiden säilyttäminen.

• Anonyymi

Miksi pitää väkisin esittää positiivista,vaikka naaman ilmeistä kyllä näkyy,miten on katkera ja kateellinen kaikille vastaan tulijoille!
      Onkohan itse ilmoitranut viimevuonna tuohon savonlinnan positiivisin,kilpailuun?No,onneksi ei voittanut,ei varmaan saanut,kuin yhden äänen!
      Onneksi meillä ihmisillä on silmät päässä!

• Anonyymi

Uuteen nousuun herännyt,ja mummulle tulossa lammasviikko😁

• Anonyymi

Perinteinen "sairaus" iski taas, Sun-Mon ja lässynlässyn.

• Anonyymi

Juu,aloitti hiljaisella viikonlopulla!

• Anonyymi

Anssi tekekkee monta Kelaa päivittäin.. Mm. Isän äitini ja vanha BMW jnee..

• Anonyymi

Noin sitä välttyy vieraitten passaamiselta. Eikun lintulautoja vatkaamaan nahkahanskat käsissä, sitten kasvoja nykimään, niin hyvin jos käy, saa pahemmankin taudin. Taas säälijöitä löytyy.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin sitä välttyy vieraitten passaamiselta. Eikun lintulautoja vatkaamaan nahkahanskat käsissä, sitten kasvoja nykimään, niin hyvin jos käy, saa pahemmankin taudin. Taas säälijöitä löytyy.......

Suurin huoli kun ruoka ei maistu!!?? Kauheaa olla nyt syömättä!!??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs se vanhaksi mennyt leipäjuusto!? Pistää takuulla mahan hulivilisonnalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siis loppupeleissä mummolle sattunut "mieleinen vahinko"; välttyy passaamiselta..😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siis loppupeleissä mummolle sattunut "mieleinen vahinko"; välttyy passaamiselta..😉

Hänellä pahin ongelma tässä taudissa on kuulemma nuo vatsaongelmat.. voiko sellaisia esiintyä, jos on allerginen juuri nyt ulkona olevalle siitepölylle? En ole kyllä ennen kuullut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä pahin ongelma tässä taudissa on kuulemma nuo vatsaongelmat.. voiko sellaisia esiintyä, jos on allerginen juuri nyt ulkona olevalle siitepölylle? En ole kyllä ennen kuullut..

Olipa mummolla vaaleeta ruisleipää, ihan kuin vehnäleipää. Ei yhtään ruisleivän näköistä; ei ollut repeillyttä pintaa ollenkaan, niinkuin yleensä nähdään. Ei ole kohotettu tarpeeksi ennen paistamista, eikä olis sitten tarvinnut haarukalla tökkiä ja uunissa (225 ast). olis voinut olla 30 min kauemmin, että olis väriä tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ja saa syödä virpomissuklaat ,sun muut herkut ,jotka varannut käyjille(liekkö ketään ollut tulossakaan?),itse omaan napaansa!😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa mummolla vaaleeta ruisleipää, ihan kuin vehnäleipää. Ei yhtään ruisleivän näköistä; ei ollut repeillyttä pintaa ollenkaan, niinkuin yleensä nähdään. Ei ole kohotettu tarpeeksi ennen paistamista, eikä olis sitten tarvinnut haarukalla tökkiä ja uunissa (225 ast). olis voinut olla 30 min kauemmin, että olis väriä tullut.

Minusta näytti, että taikina oli aika kovaa jytkyä, kun se kumottiin leipomista varten pöydälle!😲Sitä joutui ihan "voimien takaa" vääntämään ja jauhoja tuli lisää siinä vaivatessa!😥 Niistä tuli kovia pökkelöitä, jotka ei jaksaneet kohota ja sentakia pintakaan ei repeillyt.. korkeintaan halkesi!🥖Kun vuokaleipää leivotaan, taikina voi olla paljon löysempää - kyllä se vuokassa pysyy. 🍞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin huoli kun ruoka ei maistu!!?? Kauheaa olla nyt syömättä!!??

Mummolle ei tekisi pahaa laihtua...muija turpoo kun pallo ja ei kumma kun leipoo joka toinen päivä voi ja kermajuttujaan. Liekö tuo vatsapöpökin krapulaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta näytti, että taikina oli aika kovaa jytkyä, kun se kumottiin leipomista varten pöydälle!😲Sitä joutui ihan "voimien takaa" vääntämään ja jauhoja tuli lisää siinä vaivatessa!😥 Niistä tuli kovia pökkelöitä, jotka ei jaksaneet kohota ja sentakia pintakaan ei repeillyt.. korkeintaan halkesi!🥖Kun vuokaleipää leivotaan, taikina voi olla paljon löysempää - kyllä se vuokassa pysyy. 🍞

Joskus naurattaa nämä teidän analyysit😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jytkyä oli minustakin, en olis enää noin paljon jauhoissa pyöritellyt pöydällä. Taikina suoraan vain vuokiin, kun se oli kahtia jaettu! Tuommoinen vaatisi moninkertaisen kohotusajan ennen paistamista ja tuskin jaksaa kohota ollenkaan. Jytky mikä jytky.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jytkyä oli minustakin, en olis enää noin paljon jauhoissa pyöritellyt pöydällä. Taikina suoraan vain vuokiin, kun se oli kahtia jaettu! Tuommoinen vaatisi moninkertaisen kohotusajan ennen paistamista ja tuskin jaksaa kohota ollenkaan. Jytky mikä jytky.

Näkee, että joku ammattileipuri on "monistanut" itsensä ja "kehuu" mummon leivät ja yrityksen tehdä oikein opetusvideo! (Taikinatiinuksi hankittu saavi olis nyt otettava käyttöön ja laitettava vappusima (kilju) tulemaan).Ehtisikö vielä..?🍻

• Anonyymi

Harkkimus on toinen luonto nääs. Mitä enempi ääniä sitä vähempi sitä harkintoa.

• Anonyymi

vinkumummo jaksaa vaan vinkua,auttaako jotain?jutut muuttuu jokaviikko ja kuvitelmat.

• Anonyymi

mites vinkumummo onko laillista haukkua ihmisiä tietyillä somepalstoilla tekaistulla nimellä ja kuvalla??

• Anonyymi

Vinku häkkiin🤗

• Anonyymi

Vinkukärsä vaan vinkuu,ketään ei kiinnosta!sama levy soi kokoajan.vinkuminen kertoo ainoastaan yksinäisyydestä ja siitä että kovan esittäminen on pelkkää teatteria.vaihda välillä vaikka levyä tai ole hiljaa.

• Anonyymi

Jo on ihme,jos ei vatsavaivat selviä,kun syö tuoretta ruisleipää!😂
      Voipi olla pauke siiinä huushollissa😉😂😂😂

• Anonyymi

Jotkut ovat tosi kovia valittamaan vaivojaan, jatkuvasti. Liekkö jotain huomion ja säälin kerjäämistä? Raskasta olisi elää tuollaisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ovat tosi kovia valittamaan vaivojaan, jatkuvasti. Liekkö jotain huomion ja säälin kerjäämistä? Raskasta olisi elää tuollaisen kanssa.

Sitähän se varmasti on.. ja rahankerjäämistä myös 🤑Mummo kuvittelee, että seuraajia kiinnostaa valtavasti, miten on edellinen yö mennyt, onko nukuttu hyvin, (vai hyvin huonosti). Joutuiko ottamaan särkylääkettä, (vai unilääkettä).😥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän se varmasti on.. ja rahankerjäämistä myös 🤑Mummo kuvittelee, että seuraajia kiinnostaa valtavasti, miten on edellinen yö mennyt, onko nukuttu hyvin, (vai hyvin huonosti). Joutuiko ottamaan särkylääkettä, (vai unilääkettä).😥

Ei varmasti oikeesti kiinnosta ketään.Jokaisella on omat ongelmansa,eikä niistä tarvii kurkku suorana huutaa,kuin pikkupentu!

• Anonyymi

Juutaskäk....nen henkilöllisyytesi on paljatunut naiseksi..

• Anonyymi

Ketäköhän ne mielikuvitusvieraat olivat?

• Anonyymi

Luottomies?

• Anonyymi

Mummo huomannut,että saa katsojia noille "sairas videoille"!
      Siksi on noita keksittyjä sairas lomia😅

• Anonyymi

Viime vlogissa mummi ihmetteli, kananmunien kuoren käyttöä kasteluvedessä. Oli tietysti pitänyt samoja kuoria vedessä koko kesän auringon paahteessa. Vesi alkoi haisemaan.
      Kuoret voi murskata ihan hienoksi jauheeksi jollain taltalla ja ripotella suoraan maahan, jos jää näkyviin, niin multaa tms peitoksi.

• Anonyymi

Että voi 63vee valittaa vaivojaan mielellään ja jatkuvasti!!?? Hyvin on syöny, leipoo, ajaa pyörällä ja vouhottaa koko ajan, puheista voisi luulla täysin liikuntakyvyttömäksi. Syö vielä vanhaa leipäjuustoa, niin kyllä vaivoja löytyy! On kyllä niin teatterin makuista lässytystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että voi 63vee valittaa vaivojaan mielellään ja jatkuvasti!!?? Hyvin on syöny, leipoo, ajaa pyörällä ja vouhottaa koko ajan, puheista voisi luulla täysin liikuntakyvyttömäksi. Syö vielä vanhaa leipäjuustoa, niin kyllä vaivoja löytyy! On kyllä niin teatterin makuista lässytystä.

Harva tuon ikäinen nainen tosiaan haluaa olla vaivojaan valittava mummi.

• Anonyymi

Luulisi olevan itselleenkin raskasta esittää jotain ihan muuta, kuin oikeasti on.

• Anonyymi

Eikös mummo kertonut kommenteissaan,että ovat lähdösssä ukin kanssa pääsiäiseksi mökille asuntoautollaan?Eli ei vieraita pääsiäisenä,ei ainakaan kotiin,passattaviksi!Kehui mämmiä ja rahkapiirakkaa syövän!Siihen kun vielä kyytipojaksi miestä vahvempaa,niin jopa maha kiittää!😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi olevan itselleenkin raskasta esittää jotain ihan muuta, kuin oikeasti on.

Monesti on todennut, että leipominen ja taikinan vaivaaminen käsin on hänelle parasta "terapiaa". Olispa aina saatavilla joku savimöykky, mitä vois puristella, tai ihan oma dreija keramiikkatöitä varten! Hätätilassa käy lasten muovailuvahatkin. Niitä ei tulis syötyä itse, kuten sokeri-voi-kermaleivonnaiset.😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös mummo kertonut kommenteissaan,että ovat lähdösssä ukin kanssa pääsiäiseksi mökille asuntoautollaan?Eli ei vieraita pääsiäisenä,ei ainakaan kotiin,passattaviksi!Kehui mämmiä ja rahkapiirakkaa syövän!Siihen kun vielä kyytipojaksi miestä vahvempaa,niin jopa maha kiittää!😉

Jonnekin hevonkuuseen se nyt ajatti, kun sillanalus oli aidattu, eikä sinne ollut pääsyä.
        Upeat maisemat on nyt, kun vain sumun läpi näkisi jotain.. Sade panee pysyttelemään kotteron sisällä koko pääsiäisen ajan ja palaamaan kotipihaan alta aikayksikön!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonnekin hevonkuuseen se nyt ajatti, kun sillanalus oli aidattu, eikä sinne ollut pääsyä.
        Upeat maisemat on nyt, kun vain sumun läpi näkisi jotain.. Sade panee pysyttelemään kotteron sisällä koko pääsiäisen ajan ja palaamaan kotipihaan alta aikayksikön!

Kyllä on kivaa olla kotona,eikä missään pajukoissa pyörimässä!
        Lapset tulossa käymään pyhinä ja odotellaan hyvillä mielin käymään kotona😊Herkut leivottu ja ruokaakin varattu riittävästi!👍

• Anonyymi

Lakoista pitäisi laatia listat ketkä ei ole evankelistoilla. Väsymys voi tulla äkistikin.

• Anonyymi

Siis mitä horiset?

• Anonyymi

Evankelistat kiertävät talosta taloon ja julistavat omaa uskoaan😇

• Anonyymi

Ei taida olla peekoo oolla mitään tekemistä pääsiäisenä, paitsi Lidlin punaista? ;)

• Anonyymi

Oliko porukkkkkkkkkkkkkkkaaa? Aina saa nauraa näille pko-tyypeille.

Porukkaa! :D

Ketjusta on poistettu 131 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3038
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1487
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1073
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe