Miten monta kelaa voi tehdä itsestään päivässä

Anonyymi-ap

Jännää miten ihmiset pystyy puhumaan päivästä toiseen itsestään samoja asioita toistellen ja toisia syyllistäen.
Eihän niitä tietysti ole pakko katsoa vaan välillä tulee vilkaistua ja ihmeteltyä, miksi näitä tehdään?
Jokainen saa tyylillään tehdä vaan ihmettelemään pistää.
Kuvaatko sinä itseäsi ja jaat someen? Miksi teet?
Minä en voisi kuvitella edes valokuvia laittavani itsestäni, kun ne jää pyörimään sinne ikuisuuteen asti.

46

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Minä en voisi kuvitella edes valokuvia laittavani itsestäni, kun ne jää pyörimään sinne ikuisuuteen asti."

Mainitsemasi ihminen on kaunis, joten kyllä niitä kuvia kelpaa katsoa ikuisuuden ja vielä pari viikkoa sen päälle.

• Anonyymi

Enhän minä ole ketään maininnut eli nyt sinä pistät omiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä ole ketään maininnut eli nyt sinä pistät omiasi.

"Enhän minä ole ketään maininnut eli nyt sinä pistät omiasi."

Et maininnut, mutta jostain se sinunkin ajatus lähti (kuin Annikki Tähti).

• Anonyymi

Vihreitten ehdokas. Sopii hyvin siihen porukkaa, ja isoin sairaus hänellä on patti hartioiden välissä!

• Anonyymi

Siis Turat,vai?😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Turat,vai?😉

Kaikki tällä palstalla ei todellakaan yarkoita turia

• Anonyymi

Mitenkäs ne vihreät arvot? Perheestä löytyy niitä jotka tuhoavat metsiä koneellisesti.

• Anonyymi

Kyllä, ja minä olen pannut sitä suuhun.

• Anonyymi

"Kyllä, ja minä olen pannut sitä suuhun."

HYI!!!

Miten voit käyttää noin vulgaaria ilmaisua?

• Anonyymi

Samoja ajatuksia. Ainoat paikat, missä jaan mitään kuvia ja kirjoittelen henkilökohtaisia(kin) asioita ovat whatsapp, tekstarit ja sähköposti.

• Anonyymi

Aloitin tämän ketjun ja en nyt halua välttämättä, että tässä ketään henkilökohtaisesti ruoditaan vaan mietitään ihan yleisesti mikä järki on nykyään aikuisten kuvata itsestään jatkuvalla syötöllä sosiaaliseen mediaan.

Oma serkkuni on aktiivinen politiikassa ja hänellä on tapa ottaa aina kaikkien kanssa selfiet joita jakaa sujuvasti ja uskon vahvasti ettei kaikille se ole mieleistä.
      Itse olen sellainen jurputtaja ettei serkku edes ole yrittänyt ottaa meistä jaettavaa selfietä 😉
      Luulen, että jossain vaiheessa tulee jakajillekin krapula ja voi vaikka kaduttaa, mitä kaikkea on itsestään jakanut julkisena.
      Ne jää kuitenkin johonkin pyörimään ja mahdollisesti jopa väärinkäytettäväksi eli senkin takia pitäisi miettiä jakaa.
      Kenelläkään aikuisella ei ole lupa jakaa lapsista kuvia ja videoita, koska lapsen etu menee edelle näissä asioissa ja edes vanhempi ei voi päättää saako lapsesta olla Facebookissa julkisia kuvia.

• Anonyymi

Päivästä toiseen haukkuu muita! Ja kehuu itseään. Samaa asiaa toistaa joka ikinen päivä, olisi hiljaan jos ei ole muuta kun saman toistamista!

• Anonyymi

Olet addikti, et mitään muuta 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet addikti, et mitään muuta 🤔

KyLäHuLlUaKkA

• Anonyymi

Hoidon tarve, olisi tarpeen hänelle!

• Anonyymi

Siis Turille!🫵

• Anonyymi

AKS nimikirjaimet, eläkkeellä oleva kovaääninen ent. sairaanhoitaja

• Anonyymi

"AKS nimikirjaimet, eläkkeellä oleva kovaääninen ent. sairaanhoitaja"

...ja eikä tässä vielä kaikki... on muuten hyvän näköinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"AKS nimikirjaimet, eläkkeellä oleva kovaääninen ent. sairaanhoitaja"

...ja eikä tässä vielä kaikki... on muuten hyvän näköinen!

Makunsa kullakin! 🤮

• Anonyymi

Kaks kolme numeroo, liian pieniin vaatteisiin ahtautuu. Ihan näyttää michelinukolta

• Anonyymi

Siis kuka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka?

Yllä mainittu vihreiden ehdokas.

• Anonyymi

Vihreiden pöpien top:kolmoseen kuuluu.

• Anonyymi

Ei ollut kovin vakuuttava vihreiden puheenjohtajan esiintyminen eilisessä tentissä.Samaa raitaa jauhaa päivästä toiseen!Ei mitään uusia ajatuksia!
      Turpa käy,mutta järjen käyttö puuttuu!

• Anonyymi

Oli kyllä itselleni yllätys millainen moottoriturpa oli tämä uusi pj vihreillä ja päälle huutamaan hintaan mihin hyvänsä.

• Anonyymi

Aivan samaa tällä ehdokkaalla!

• Anonyymi

Purran pisteet nousi tuossa " löylyssä", hyvin piti asiat hallinnassa. Vaalien vuoksi muut eivät olleet ymmärtävinään asiaa.

• Anonyymi

Naama turvoksissa. Huomaa että Alko maistuu.

• Anonyymi

Siitä puhe, mistä puute sinulla ☝️😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaikki eivät voi myöntää, että esim. kouluissa suomalaisten lasten oppiminen kärsii, kun nämä maahamme tulijat eivät viitsi edes opetella kieltämme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla riittää Alkoa kyllä, ja ei muuten lopu kesken on muuten pätäkkää ja lisää tulee kokoajan😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla riittää Alkoa kyllä, ja ei muuten lopu kesken on muuten pätäkkää ja lisää tulee kokoajan😁

Ai ihme!! Kyllä oot Äijä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaikki eivät voi myöntää, että esim. kouluissa suomalaisten lasten oppiminen kärsii, kun nämä maahamme tulijat eivät viitsi edes opetella kieltämme?

Eräs Persujen ehdokas mainosti itseää viime eduskuntavaalien alla olevansa 110%. maahanmuuttovastainen ja ehdotti YK Rauhanpalkintoa Trumpille, koska se "ei ole aloittanut yhtään sotaa" virassa ollessaan!

• Anonyymi

Töitä tekemällä pätäkkä liikkuu! Toisin kun näillä yhteiskunnan eläteillä!

• Anonyymi

Taitaapa turaukko joutua töihin,tai sitten pitääkin alkaa miettiä kuumeisesti,mistä seuraava sairaus!
      Lärää nenä kiinni lääkärikirjaa,että ...mitäs niitä nyt olikaan vielä...!😉

• Anonyymi

Jos minulla olisi omakotitalo piha-, puu- ja muine hommineen, raha riittäisi siellä elelemiseen, en minäkään missään nimessä kaipaisi mihinkään ulkopuolisiin töihin. Mukava olisi heräillä ja touhuilla silloin, kun se itselle sopii, ja kokkailla ja syödä, mitä itse haluaa, se on oikeaa elämää! Kaikkea hyvää vaan Turaukolle ja kissoille! Terv. Mies 36vee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minulla olisi omakotitalo piha-, puu- ja muine hommineen, raha riittäisi siellä elelemiseen, en minäkään missään nimessä kaipaisi mihinkään ulkopuolisiin töihin. Mukava olisi heräillä ja touhuilla silloin, kun se itselle sopii, ja kokkailla ja syödä, mitä itse haluaa, se on oikeaa elämää! Kaikkea hyvää vaan Turaukolle ja kissoille! Terv. Mies 36vee.

Sama täällä, kaukana kavala maailma!
        Olen "oravanpyörässä" hermoileva nainen, työvuosia edessä vielä noin 12, jos pärjäisin omillani, lopettaisin tänään, ja muuttaisin metsään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei vain joillekin passaa että toinen tulee toimeen vähemmälläkin ja vaatimattomissakin olosuhteissa. Kateus kun on se yksi ihmisen helmasynti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä, kaukana kavala maailma!
        Olen "oravanpyörässä" hermoileva nainen, työvuosia edessä vielä noin 12, jos pärjäisin omillani, lopettaisin tänään, ja muuttaisin metsään.

Otan osaa! Tuo 12 v tuntuu elinkautiselta! Voimia! Sama täällä! Haluaisin korpeen, niinkuin Metsäman, tai jokatapauksessa omaan rauhaan, niinkuin Turaukko!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1899
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      1006
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      817
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      654
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    Aihe