Jännää miten ihmiset pystyy puhumaan päivästä toiseen itsestään samoja asioita toistellen ja toisia syyllistäen.
Eihän niitä tietysti ole pakko katsoa vaan välillä tulee vilkaistua ja ihmeteltyä, miksi näitä tehdään?
Jokainen saa tyylillään tehdä vaan ihmettelemään pistää.
Kuvaatko sinä itseäsi ja jaat someen? Miksi teet?
Minä en voisi kuvitella edes valokuvia laittavani itsestäni, kun ne jää pyörimään sinne ikuisuuteen asti.
Miten monta kelaa voi tehdä itsestään päivässä
46
1147
Vastaukset
- Anonyymi
"Minä en voisi kuvitella edes valokuvia laittavani itsestäni, kun ne jää pyörimään sinne ikuisuuteen asti."
Mainitsemasi ihminen on kaunis, joten kyllä niitä kuvia kelpaa katsoa ikuisuuden ja vielä pari viikkoa sen päälle.- Anonyymi
Enhän minä ole ketään maininnut eli nyt sinä pistät omiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä ole ketään maininnut eli nyt sinä pistät omiasi.
"Enhän minä ole ketään maininnut eli nyt sinä pistät omiasi."
Et maininnut, mutta jostain se sinunkin ajatus lähti (kuin Annikki Tähti).
- Anonyymi
Vihreitten ehdokas. Sopii hyvin siihen porukkaa, ja isoin sairaus hänellä on patti hartioiden välissä!
- Anonyymi
Siis Turat,vai?😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Turat,vai?😉
Kaikki tällä palstalla ei todellakaan yarkoita turia
- Anonyymi
Mitenkäs ne vihreät arvot? Perheestä löytyy niitä jotka tuhoavat metsiä koneellisesti.
- Anonyymi
Kyllä, ja minä olen pannut sitä suuhun.
- Anonyymi
"Kyllä, ja minä olen pannut sitä suuhun."
HYI!!!
Miten voit käyttää noin vulgaaria ilmaisua?
- Anonyymi
Samoja ajatuksia. Ainoat paikat, missä jaan mitään kuvia ja kirjoittelen henkilökohtaisia(kin) asioita ovat whatsapp, tekstarit ja sähköposti.
- Anonyymi
Aloitin tämän ketjun ja en nyt halua välttämättä, että tässä ketään henkilökohtaisesti ruoditaan vaan mietitään ihan yleisesti mikä järki on nykyään aikuisten kuvata itsestään jatkuvalla syötöllä sosiaaliseen mediaan.
Oma serkkuni on aktiivinen politiikassa ja hänellä on tapa ottaa aina kaikkien kanssa selfiet joita jakaa sujuvasti ja uskon vahvasti ettei kaikille se ole mieleistä.
Itse olen sellainen jurputtaja ettei serkku edes ole yrittänyt ottaa meistä jaettavaa selfietä 😉
Luulen, että jossain vaiheessa tulee jakajillekin krapula ja voi vaikka kaduttaa, mitä kaikkea on itsestään jakanut julkisena.
Ne jää kuitenkin johonkin pyörimään ja mahdollisesti jopa väärinkäytettäväksi eli senkin takia pitäisi miettiä jakaa.
Kenelläkään aikuisella ei ole lupa jakaa lapsista kuvia ja videoita, koska lapsen etu menee edelle näissä asioissa ja edes vanhempi ei voi päättää saako lapsesta olla Facebookissa julkisia kuvia. - Anonyymi
Päivästä toiseen haukkuu muita! Ja kehuu itseään. Samaa asiaa toistaa joka ikinen päivä, olisi hiljaan jos ei ole muuta kun saman toistamista!
- Anonyymi
Olet addikti, et mitään muuta 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet addikti, et mitään muuta 🤔
KyLäHuLlUaKkA
- Anonyymi
Hoidon tarve, olisi tarpeen hänelle!
- Anonyymi
Siis Turille!🫵
- Anonyymi
AKS nimikirjaimet, eläkkeellä oleva kovaääninen ent. sairaanhoitaja
- Anonyymi
"AKS nimikirjaimet, eläkkeellä oleva kovaääninen ent. sairaanhoitaja"
...ja eikä tässä vielä kaikki... on muuten hyvän näköinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"AKS nimikirjaimet, eläkkeellä oleva kovaääninen ent. sairaanhoitaja"
...ja eikä tässä vielä kaikki... on muuten hyvän näköinen!Makunsa kullakin! 🤮
- Anonyymi
Kaks kolme numeroo, liian pieniin vaatteisiin ahtautuu. Ihan näyttää michelinukolta
- Anonyymi
Siis kuka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuka?
Yllä mainittu vihreiden ehdokas.
- Anonyymi
Vihreiden pöpien top:kolmoseen kuuluu.
- Anonyymi
Ei ollut kovin vakuuttava vihreiden puheenjohtajan esiintyminen eilisessä tentissä.Samaa raitaa jauhaa päivästä toiseen!Ei mitään uusia ajatuksia!
Turpa käy,mutta järjen käyttö puuttuu!- Anonyymi
Oli kyllä itselleni yllätys millainen moottoriturpa oli tämä uusi pj vihreillä ja päälle huutamaan hintaan mihin hyvänsä.
- Anonyymi
Aivan samaa tällä ehdokkaalla!
- Anonyymi
Purran pisteet nousi tuossa " löylyssä", hyvin piti asiat hallinnassa. Vaalien vuoksi muut eivät olleet ymmärtävinään asiaa.
- Anonyymi
Naama turvoksissa. Huomaa että Alko maistuu.
- Anonyymi
Siitä puhe, mistä puute sinulla ☝️😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaikki eivät voi myöntää, että esim. kouluissa suomalaisten lasten oppiminen kärsii, kun nämä maahamme tulijat eivät viitsi edes opetella kieltämme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla riittää Alkoa kyllä, ja ei muuten lopu kesken on muuten pätäkkää ja lisää tulee kokoajan😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla riittää Alkoa kyllä, ja ei muuten lopu kesken on muuten pätäkkää ja lisää tulee kokoajan😁
Ai ihme!! Kyllä oot Äijä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaikki eivät voi myöntää, että esim. kouluissa suomalaisten lasten oppiminen kärsii, kun nämä maahamme tulijat eivät viitsi edes opetella kieltämme?
Eräs Persujen ehdokas mainosti itseää viime eduskuntavaalien alla olevansa 110%. maahanmuuttovastainen ja ehdotti YK Rauhanpalkintoa Trumpille, koska se "ei ole aloittanut yhtään sotaa" virassa ollessaan!
- Anonyymi
Töitä tekemällä pätäkkä liikkuu! Toisin kun näillä yhteiskunnan eläteillä!
- Anonyymi
Taitaapa turaukko joutua töihin,tai sitten pitääkin alkaa miettiä kuumeisesti,mistä seuraava sairaus!
Lärää nenä kiinni lääkärikirjaa,että ...mitäs niitä nyt olikaan vielä...!😉- Anonyymi
Jos minulla olisi omakotitalo piha-, puu- ja muine hommineen, raha riittäisi siellä elelemiseen, en minäkään missään nimessä kaipaisi mihinkään ulkopuolisiin töihin. Mukava olisi heräillä ja touhuilla silloin, kun se itselle sopii, ja kokkailla ja syödä, mitä itse haluaa, se on oikeaa elämää! Kaikkea hyvää vaan Turaukolle ja kissoille! Terv. Mies 36vee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minulla olisi omakotitalo piha-, puu- ja muine hommineen, raha riittäisi siellä elelemiseen, en minäkään missään nimessä kaipaisi mihinkään ulkopuolisiin töihin. Mukava olisi heräillä ja touhuilla silloin, kun se itselle sopii, ja kokkailla ja syödä, mitä itse haluaa, se on oikeaa elämää! Kaikkea hyvää vaan Turaukolle ja kissoille! Terv. Mies 36vee.
Sama täällä, kaukana kavala maailma!
Olen "oravanpyörässä" hermoileva nainen, työvuosia edessä vielä noin 12, jos pärjäisin omillani, lopettaisin tänään, ja muuttaisin metsään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei vain joillekin passaa että toinen tulee toimeen vähemmälläkin ja vaatimattomissakin olosuhteissa. Kateus kun on se yksi ihmisen helmasynti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä, kaukana kavala maailma!
Olen "oravanpyörässä" hermoileva nainen, työvuosia edessä vielä noin 12, jos pärjäisin omillani, lopettaisin tänään, ja muuttaisin metsään.Otan osaa! Tuo 12 v tuntuu elinkautiselta! Voimia! Sama täällä! Haluaisin korpeen, niinkuin Metsäman, tai jokatapauksessa omaan rauhaan, niinkuin Turaukko!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471899
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2801006- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78817Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654- 43650