PS-POLIITIKKO ARNO WESTERHOLMIN UUSIN BLOGIKIRJOITUS!

Anonyymi-ap

Ohessa PS-poliitikko Arno Westerholmin uusin blogikirjoitus.

Valmistautukaa saapumaan kesäkuun puoluekokoukseen antamaan ääni Westerholmille puheenjohtajistovaalissa!

https://blogit.perussuomalaiset.fi/arno-westerholm/ miksi-trumpia-kannatetaan-euroopassa/

17

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä ko. blogin sanoma oli ap?

• Anonyymi

"Valitettava totuus on se, että kansallismieliset oikeistopuolueet ovat enemmän tai vähemmän sisäisesti riitaiset. Tämä puhtaasti valtapoliittinen asetelma vähentää kyseisten puolueiden toimintakykyä poliittista päävastustajaa, vihervasemmistoa kohtaan.

En tarkoituksella nosta itseäni ”jalustalle”, mutta...."

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Valitettava totuus on se, että kansallismieliset oikeistopuolueet ovat enemmän tai vähemmän sisäisesti riitaiset. Tämä puhtaasti valtapoliittinen asetelma vähentää kyseisten puolueiden toimintakykyä poliittista päävastustajaa, vihervasemmistoa kohtaan.

En tarkoituksella nosta itseäni ”jalustalle”, mutta...."

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ..

Siinäpä se pääasiallinen sanoma. Tälläkin kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä se pääasiallinen sanoma. Tälläkin kertaa.

persu joka käy yhden miehen sotaansa persujohtoa vastaan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

persu joka käy yhden miehen sotaansa persujohtoa vastaan??

Kyseessä ei kyllä ole ”yhden miehen sota”, Westerholmilla laaja kannatus.
        Moni Perussuomalainen kansanedustaja jakaa samat näkemykset, mutta se ryhmäkuri!
        Puoluekokouksessa jokainen jäsen voi vaikuttaa äänestämällä!

• Anonyymi

Kannattaa ehdottomasti lukea ajatuksella!👍

• Anonyymi

Jep ja linkittäkää blogia eteen päin. Kuten WESTERHOLM on todennut, sanoma eteen päin aina Hangosta Utsjoelle!
        Kesäkuun puoluevaaleissa muhii iso, positiivinen jytky!

• Anonyymi

Juuri näin! Mikäli epätehellisyyttä ei puoluekokouksessa esiinny niin tullaan Westerholm valitsemaan PS johtajaksi.

• Anonyymi

Näin tulee tapahtumaan 👍!

• Anonyymi

👍💪👏!!!

• Anonyymi

Eiköhän tuo Arno eroteta puolueesta ennen kesäkuuta! Kuten Pekka Kataja.

• Anonyymi

Arno kokee Pekka Katajan kohtalon!

• Anonyymi

Toivottavasti ei! Ja toisaalta Katajan erottaminen laitettiin toimeenpanokieltoon hallinto-oikeudessa. Katajalla ei siis ole estettä asettua ehdolle puheenjohtajistovaaleissa.

Westerholm on aivan eri tapaus. Juridiikan erinomaisesti hallitsevana puoluejohto ei keksityin perustein lähde erottamaan, Westerholm taas voisi viedä puoluejohdon oikeuteen monesta eri tapauksesta, kuten syrjinnästä koskien eduskuntaryhmän pääsihteeri Immosen toimia, jossa Westerholmia ei kutsuttu edes haastatteluun hakiessaan eduskuntaryhmän luonnonvara-asiantuntijan tehtävää. Tehtävään valittiin ei puolueeseen kuuluva Suomen Ampumaliiton Lotta Laitinen, jolla kokemusta vain ampumaratojen ympäristökysymyksistä.

Westerholmilla kannatusta myös puolueen kansanedustajien joukossa, puoluejohdon ryhmäkuri vaientaa heidät!

PS-johdolla ei ole perusteita erottaa Westerholmia ja erottaminen sekä sen jälkeinen oikeuden päätös erottamisen laittomuudesta vasta antaisivat Westerholmille näkyvyyttä ja kuuluvuutta tuleviin puheenjohtajistovaaleihin.

Westerholm on virallisesti ilmoittautunut ehdokkaaksi jo vuosi sitten. PS-vaalit olisivat jopa Perussuomalaisessa mittakaavassa ”hieman oudot”, jos puoluejohdon päävastaehdokas ei saisi kritisoida puoluejohtoa, vaan tulisi vaalikampanjan johdosta erotetuksi.

PS-johto pysyy blokkipolitiikassaan, ”siitä mistä ei puhuta, sitä ei ole olemassa”!

Kesäkuun kokous Lahdessa, KAIKKI JOUKOLLA ANTAMAAN ÄÄNI WESTERHOLMILLE!

ps. Kannattaa lukea Westerholmin vuosi sitten kirjoitettu blogi, varsinkin NATO:n ja Yhdysvaltojen kanssa tehdyn puolustusyhteistyösopimuksen suhteen uudestaan TÄMÄN HETKISEN TILANTEEN VALOSSA!
        https://blogit.perussuomalaiset.fi/arno-westerholm/tasavallan-presidentti-puolustusvoimien-ylipaallikkona/

• Anonyymi

"Teille on lähetys puoluetoimistolta..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Teille on lähetys puoluetoimistolta..."

Veikkaan, että sivareista koostuvat vasarapartiot eivät kehtaa ja uskalla käydä Westerholmin luona!
        Lisäksi Arno on ammattiupseeri, hänellä on kypärä, vasara ei läpäise komposiittia😊!

Saattavat jotkut PS:n Sisulaisetkin olla kyllästyneitä puoluejohtoon. Voivat jotkut ehkä kannattaa Westerholmin painottamaa vahvaa johtajuutta sekä kansallismielistä ideologiaa!

• Anonyymi

Lässyn lässyn

Ihan se nykyjohdon suojelija on ja yrittävät saada porukkaa pysymään ja "vielä kerran" kiinnostumaan puolueesta.

• Anonyymi

Westerholm vastusti Trumpia jo kyseisen henkilön vaalikampanjan aikana. Westerholm varoitti sopimuksesta koskien USA:n ja Suomen yhteistä puolustusyhteistyösopimusta.
      Westerholm tuominnut Trumpin politiikan jyrkästi!
      PS-oppisitiojohtajan näkökannat selkeät!
      MIKÄ ON PUOLUEJOHDON KANTA TRUMPIIN TÄLLÄ HETKELLÄ? Nousee tärkeäksi aiheeksi puoluekokouksessa Lahdessa 14-15.06!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7121
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7079
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6205
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5248
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5225
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5118
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4605
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3485
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe