Siis oon 38v kolli pohjanmaalta, ja oon miettiny jonki aikaa, että onko normia jos miehet(siis aivan normi kaverit) pussailee. :D Jotku mun kaverit sanoo et ei siin oo mitään ihmeellistä. Mun mielest se on vähän ällöö... ku siis sehän on vähän niinku "homostelua". :D En vois ainakaan kuvitella, että esim naiset pussailis.
Pussaileeko miehet
13
152
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhavalaiset miehet on kovia pussailemaan miesten kanssa.
- Anonyymi
Lapuan gay-pride 2025 odotan.
- Anonyymi
Se nyt vaan sattuu olemaan perinteinen tapa Kauhajoella että kahden miehen tavatessa veretään kunnon kielarit.
- Anonyymi
Alajärveläiset miehet tykkää pussailla miehiä.
- Anonyymi
hei ,,puhut ristiin eikös sun pitänyt olla Lapualta vai ,,,et silloin ole pohjanmaalta vaan etelä-pohjanmaalta,ikäkin tais olla jossain viestissä eri ?? taidat olla huijari !
- Anonyymi
No ainahan Lapualla on äijjät imuutellu keskenään
Oliko tua joku uus juttu mukamas?- Anonyymi
höpö höpö .Lapualla ei äijät pussaile keskenään,,EP.n heteroin kaupunki.toista se on assjoella jossa käy kumina ja humina miesten kesken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö .Lapualla ei äijät pussaile keskenään,,EP.n heteroin kaupunki.toista se on assjoella jossa käy kumina ja humina miesten kesken
Mistä niin tarkkaan tiät. Taidat olla vempuloita itekin. 😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin tarkkaan tiät. Taidat olla vempuloita itekin. 😉
olen heteroista heteroin mies jolla kokemusta vain naisista vaikka kaikille opiksi ja ojennukseksi,tyylillä ja taidolla ! revi siitä rysä !
- AnonyymiUUSI
Kyllähän se on niin notta meidän ukot on suosittuja pride piireissä kun osaa kaikki temput ja alistuu aina
- AnonyymiUUSI
Lapuan tuomiokirkkoseurakunta komppaa tätä.
- AnonyymiUUSI
Mies ei tanssi eikä pussaa. Paitsi homppelimies.
..pussailusta seksin yhteydessä melkein tukehduin kerran eräänn naisen kanssa kun pussaa kokoajan ei saa happpea...- AnonyymiUUSI
Sä et ole ikinä naista saanu !! Kalle sua on pussannut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.1142867- 1802091
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3121933- 1261800
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.951593Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu371369Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1901285En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631234Häirikkömönkijäkuskit satimeen
Eikös se olis erittäin nopea toimenpide viranomaisilla eli poliisilla selvittää, keillä paikallisilla on traktorimönkijä591093Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une491046