Siis oon 38v kolli pohjanmaalta, ja oon miettiny jonki aikaa, että onko normia jos miehet(siis aivan normi kaverit) pussailee. :D Jotku mun kaverit sanoo et ei siin oo mitään ihmeellistä. Mun mielest se on vähän ällöö... ku siis sehän on vähän niinku "homostelua". :D En vois ainakaan kuvitella, että esim naiset pussailis.
Pussaileeko miehet
13
198
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhavalaiset miehet on kovia pussailemaan miesten kanssa.
- Anonyymi
Lapuan gay-pride 2025 odotan.
- Anonyymi
Se nyt vaan sattuu olemaan perinteinen tapa Kauhajoella että kahden miehen tavatessa veretään kunnon kielarit.
- Anonyymi
Alajärveläiset miehet tykkää pussailla miehiä.
- Anonyymi
hei ,,puhut ristiin eikös sun pitänyt olla Lapualta vai ,,,et silloin ole pohjanmaalta vaan etelä-pohjanmaalta,ikäkin tais olla jossain viestissä eri ?? taidat olla huijari !
- Anonyymi
No ainahan Lapualla on äijjät imuutellu keskenään
Oliko tua joku uus juttu mukamas?- Anonyymi
höpö höpö .Lapualla ei äijät pussaile keskenään,,EP.n heteroin kaupunki.toista se on assjoella jossa käy kumina ja humina miesten kesken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö .Lapualla ei äijät pussaile keskenään,,EP.n heteroin kaupunki.toista se on assjoella jossa käy kumina ja humina miesten kesken
Mistä niin tarkkaan tiät. Taidat olla vempuloita itekin. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin tarkkaan tiät. Taidat olla vempuloita itekin. 😉
olen heteroista heteroin mies jolla kokemusta vain naisista vaikka kaikille opiksi ja ojennukseksi,tyylillä ja taidolla ! revi siitä rysä !
- Anonyymi
Kyllähän se on niin notta meidän ukot on suosittuja pride piireissä kun osaa kaikki temput ja alistuu aina
- Anonyymi
Lapuan tuomiokirkkoseurakunta komppaa tätä.
- Anonyymi
Mies ei tanssi eikä pussaa. Paitsi homppelimies.
..pussailusta seksin yhteydessä melkein tukehduin kerran eräänn naisen kanssa kun pussaa kokoajan ei saa happpea...- Anonyymi
Sä et ole ikinä naista saanu !! Kalle sua on pussannut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226