Onko totta että Kajon OY on nousemassa haudasta? tuo konkursiin mennyt taxiyritys omistajansa Jorma Palomäen kautta näyttää nousevan uudelleen suosta?
Onko parempaa tietoa?
Kyselen siksi että haluan töihin sinne!
Onko Kajon Oy aloittanut toisella nimellä-Palomäki rules!
5
647
Vastaukset 5
- Anonyymi
Haluat sinne töihin ???
Moiseen paskafirmaan ?
Vai onko niin että jos muihin kunnon firmoihin et pääse syystä tai toisesta ?
Jos olet rikkuroinut, fillaroinut työmatkat ja / tai muuten homostellut, et kunnon firmoihin pääse missä AKT asiat hoidossa.
Taidat olla mielistelijä ja isännän tyttö .
Siinä tapauksessa, kannattaa mennä Koiviston Autolle Helsinkiin tai paremminkin Porvooseen. Siellä sellainen AKT vastainen , Syvää vihaa kohtaamme tunteva päällikkö joka tykkää jos sen kaljua joku nuolee ja mielistelee muutenkin ja tekee ylitöitä ja pitää lomansakin epäsopiviin aikoihin.
Ei se homo ole, mutta hyväksyy fillaristit ja rikkurit.
Jos rikkurointia kannatat, niin siankusella sinut pitäisi ruiskuttaa ja kunnolla !!!
Mutta meneppä sitä Syvää nuoleskelemaan, on varma pääsy.
Talkoo-Taavetti - Anonyymi
kyllä, pidän Jormasta! Haluiaisn työskennellä vaikka ilmaiseksi alkuun jos vain pääsen takaisin hänen alaisuuteensa.
- Anonyymi
Ei se riitä että sen jormasta tykkäät. Se pitää Syvällä huolellisuudella kalju nuolla.
Mutta mikä hinku on paskafirmoihin ?
Parta-Jugi - Anonyymi
Aiheesta lisää tänään perjantaina Pub Parisissa klo 18 alk.
- Anonyymi
Pelokasta porukkaa oli jälleen viime perjantaina, kun loistivat Syvästi poissaolollaan, niin Kähärät , Helbinäijät, kuin muutkin työnantajaystävälliset.
Parta-Jugi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396