jäähallin toiminta

Anonyymi-ap

Mikä mättää, jäähallin velkoja ei pystyttykään maksamaan yhtään kunnalle takaisin, sen sijaan myönnettiin tuplat lisää. Kantaa ei ottanut yksikään poliittisista puolueista valtuuston kokouksessa. Tämä keskustan ja demarien lempilapsi saa porskuttaa ihan ilman minkäänlaista kritiikkiä. Vaaleissa se pitäisi näyttää.

9

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu näin on. Ei auttanut uusi toimari, vaikka keskustalainen sitä nii hehkutti ja moitti edellistä. Jäähalli tarvii joka vuosi vähintään 600 000 euroa, ettei mene konkkaan. Eli laina jäi kokonaan meidän veronmaksajien maksettavaksi. Kyllä pistää vihaksi näin tyhmät päätökset.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihanko ite tuon löysit. Taiat olla jäähallin kannattaja.

• Anonyymi

Tässä suora lainaus mitä tarkastuslautakunta on mieltä jäähallin tilanteesta
      "Tarkastuslautakunta toteaa, ettei yhtiön nollatulostavoite toteutunut ja kävijämäärätavoitteen toteutumisesta ei raportoitu. Yhtiön taloustilanne nähdään erittäin vaikeana mittavan velkamäärän ja kasvaneiden korkokustannusten vuoksi. Yhtiön toiminta on täysin kunnan taloudellisen tuen varassa."

• Anonyymi

Ja mitään ei tehdä niinkö, annetaan velkamäärän vaan kasvaa kunnes ollaan syötetty kaikki ylijäämä budjetista jäähän. Minä ainakin tulen hiilestämään kuntavaalin ehdokkaita miten he toimisivat jatkossa jäähallin suhteen. Sama juttu sen 50 lapsiperheen saamisesta asukkaiksi. On hiljentynyt tämä valtuutettu kaikista lupaamistaan parannuksista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jäähallin yhteyteen pitää rakentaa uimahalli, se palvelee meitä veronmaksajia paljon paremmin, ja uimahalli mahtuu vallanmainiosti siihen viereen tai ihan kylkeen. Jäähalli oli alunperin täysin järjetön rakentaa, ja näistä asioista kun päättää aina ne, keitä ne eniten hyödyttää, siksi kannattaa tarkoin katsoa ketä sinne kuntaan äänestää. Kaikki nämä vanhat ulos ja uudet tilalle. Veronmaksajana en halua kustantaa jäähallia, en halua myöskään kustantaa tätä sulle, mulle, mulle, mulle, mulle, sulle jakoa kunnassa, mitä on vuosia ollut.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nyt on mahdollista vaikuttaa, kaikki vanhat ulos ja uusia päättäjiä. Meitä veronmaksajia on lypsetty aivan liikaa vain siksi, että joidenkin kullanmurut saa harrastaa lätkää. Ja mitään ei kuntaan kyllä takaisinpäin tule ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3075
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2855
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2095
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1555
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1339
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1318
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1230
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    Aihe