"Kansanedustaja Päivi Räsänen (kd) jätti tietokoneensa valvomatta junassa matkustaessaan"
"Räsänen lähti paikaltaan hakemaan juotavaa ja jätti tietokoneensa valvomatta usean minuutin ajaksi. Tämän ajan tietokone oli päällä, ja eduskunnan sähköposti kaikkien nähtävillä."
"Räsänen huolehti tietoturvallisuudesta muutenkin varsin huonosti, koska hän luki esimerkiksi sähköpostejaan ilman tietoturvakalvoa."
"Päivi Räsänen myöntää IS:lle, että tietokone on voinut jäädä hetkeksi valvomatta."
"on voinut jäädä hetkeksi valvomatta."???????
Ei vaan ON JÄÄNYT!!!
Tuohan raamatunvastainen tietoinen väärä todistus Päivi Räsäseltä!!!
Hyi kansan- ja jeesuksenedustaja Päivi Räsänen!!!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011059011.html
Päivi Räsänen rikkoi eduskunnan sääntöjä
Kansanedustaja Päivi Räsänen (kd) osallistui sosiaali- ja terveysvaliokunnan etäkokoukseen etäyhteydellä Israelista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010851294.html
Kansan- ja jeesuksenedustaja Päivi Räsänen on suuri turvallisuusvaara Suomelle.
16
148
Vastaukset
- Anonyymi
Päivin aina mukanaan pitämä Raamattu huolehti tietoturvallisuudesta, eikä Päivin tietokone siis jäänyt siellä junassa hetkeksikään valvomatta.
Jeesus jäi valvomaan Päivin tietokoneen tietoturvallisuudesta, hänen käydessään pikaisesti teetä ostamassa. Muutamassa sekunnissa ei kukaan olisi ehtinyt edes vilkaista Päivin tehokkaasti valvottua ja turvattua tietokonetta. - Anonyymi
No eipä tuolle kukaan mitään salaisuuksia laittele.
- Anonyymi
Jo siellä oli jotakin, että hän halusi jonkun näkevän/ottavan kuvan, niin että me kansalaisetkin olisimme tietää? Ylipäätään koko poliittinen järjestelmä salaisuuksimern on sinun turvallisuusriskisi! (tässä lukee painokelvotonta nimittelyä)
- Anonyymi
Lisäystä - olette te todellisia neropatteja, kuten kyseinen kanssamatkustajakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäystä - olette te todellisia neropatteja, kuten kyseinen kanssamatkustajakin.
Niin, minä en päiviräsäsenä voi sanoa 'ne tappaa meidät kaikki huomenna', mutta minä voin päiviräsäsenä jättää koneen auki, niin että joku näkee sen, mutta minua voidaan syyttää vain huolimattomuudesta. Kiva teidän, jäi nyt tietämättä, että mikä se olisi ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minä en päiviräsäsenä voi sanoa 'ne tappaa meidät kaikki huomenna', mutta minä voin päiviräsäsenä jättää koneen auki, niin että joku näkee sen, mutta minua voidaan syyttää vain huolimattomuudesta. Kiva teidän, jäi nyt tietämättä, että mikä se olisi ollut.
Saatana, anteeksi, että jaksaa tämä yletön tyhmyys ärsyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana, anteeksi, että jaksaa tämä yletön tyhmyys ärsyttää.
Niin, ehkä itse olen ollut jossakin vastaavassa tilanteessa, jonka joku mokannut samalla tyhmyyydellä, kun niin ärsytti?!
- Anonyymi
Eikös Hakkarainen unohtanut koko salkkunsa Helvetin enkeleiden majapaikkaan?
Päivin salaisuudet olisivat olleet vain sitä luokkaa, että kirjoitellut nettiin siitä miten ei homous hoidu muotoilemalla sukuelimiä, vaan täytyy oikeasti kääntyä Herran puoleen ja lukea Raamattua eikä noin jumalattomasti touhuta.- Anonyymi
Kauheeta! Voisiko Päivillä mahdollisesti olla sellainen nettiraamattu sillä tietokoneellaan?
Sellaista kovaa ja painavaa tietokonetta jos hän alkaa heiluttelemaan päänsä yläpuolella niin silloin on parasta paeta paikalta.
Siitä ei ehkä kuhmulla vain selviä jos sellainen osuu päähän.
Ote voi vanhalla heikolla naisella lipsua sitä innostuneena ilmassa heilutellessaan.
- Anonyymi
Kaikkea se vanhuus ja dementia teettää.
- Anonyymi
Onko sinulla todettu dementia?
- Anonyymi
Kuinkahan suuressa vaarassa se tietokone oikeasti oli koska hän oli itse samassa tilassa.
Ei se teekupin ostaminen estä katsomasta ympärilleen. - Anonyymi
Päivin pitäisi huhkia Raamatulla päähän elinten muotoilijoita.
- Anonyymi
Elinten luojia? Jumalaa&Jumalaa&Jumalaa? Kaikkia kolmeako? Yksi kolmea vastaanko?
- Anonyymi
Päivin hidas järjenjuoiksu on ollut ongelma pienestä pitäen.
"Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia"
Pe.ku- Anonyymi
Ei järkeä siinä tarvita kun Raamatulla mätkii. Tai sen verran ettei lyö itseään sillä.
Tietenkin noita pervoja seurakuntalaisia voisi Päivi kajauttaa oikein kunnolla kun ovat menneet vähän liian pitkälle vehkeiden muovailemisessa ja mitä ovatkaan sen lisäksi tehneet. Varmuuden vuoksi voisi aivan kunnolla antaa oikein äidin kädestä että tietävät olevansa laittomuuden tekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713164
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262550Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542426- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2721816- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235