Ateisteilla vielä hymy hyytyy, pipelinne on jo silloin pelattu loppuun!
Kaikki ihmiset eivät kuitenkaan usko, että Jumala loi maailman Sanallaan. Siksi Jeesukseen uskotaan ja pervoillaan!
Ateisteilla vielä hymy hyytyy, pipelinne on jo silloin pelattu loppuun!
10
134
Vastaukset
- Anonyymi
siksi olenkin transu pappi
- Anonyymi
Ei ole yhtää trans paPpia
Homoja on kyllä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yhtää trans paPpia
Homoja on kyllä!oletko varma ? pistätkö pääsi pantiksi ?
- Anonyymi
Kylla vaan Jumalan ja PH pilkkaa ei saa koskaan anteeksi
- Anonyymi
Jumala teki todella kivasti kun loi PH:n!Väkevän PalliHien Kautta/avulla on hyvä evangelioidakin!!Myös uskonsisaret,jotka märkinä,Saarnan jälkeen,tulevat tykö!Saavat kokea PH:n kosketuksen!ja lähtevät,tyydytettyinäkin,levittämään PH:n,Ilosanomaa!!halleluja!Halleluja!!!
- Anonyymi
Saatana on Jumalan toinen minä. On se sellainen pipipää.
- Anonyymi
Minä haluan edelleen leikkiä pippeliä, kun ajattelen Jeesusta. Tulee!!!!!
- Anonyymi
Jeesus ei tule >sinä tulet
- Anonyymi
Ateistien pelaaminen sammuu pian planeetalle!
- Anonyymi
Ei sammu, vaikka sinä sammut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492669
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1401656Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501391- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2921205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899