Miksi Matti Vanhanen oli taas kerran erittäin passiivinen tässä paperialan työselkkauksessa? Mikäli pääministeri Matti Vanhasessa olisi edes hiukan johtajuutta ja jämäkkyyttä, hän olisi voinut heti työsulun alussa komentaa osapuolet Kesärantaan ja selkkaus olisi mahdollisesti loppunut lyhyeen.
Matti Vanhanen on suoraan vastuussa siitä, että Suomen talouskasvusta tämän työselkkauksen myötä katosi kokonainen prosenttiyksikkö.
Isänmaa ei enää kauan kestä tätä mannertenvälistä nahjusta Matti Vanhasta!
Miksi Vanhanen jahkaili jälleen?
7
417
Vastaukset
- Jaksat
Mutta hyvä näin,äläkä missään nimessä lopetakkaan sillä tuolla teet vain itse itsesi naurettavammaksi viesti viestiltä,jos tuon naurettavammaksi nyt voi ylipäätään tulla.
Mutta kaikesta huolimatta niin jatka kuitenkin sillä noille on kiva nauraa työpäivän lomassa.- naureskelija
Olen samaa mieltä. Känän viesteissä on aina hauskoja asioita. Aina saa nauraa kepulaispelleille. On ne vaan naurettavia ketkuja kaikki tyynni.
- jepjep
Pääministeri Matti Vanhanen
syntynyt 4.11.1955
Ylioppilas 1975 (siis jäänyt luokalle oppikoulussa)
Valtiotieteen maisteri 1989 (siis 13 vuotta yliopistossa)- Yliopistossa
- Wiljami
Piipittäjä-Backman ja Töppösormi-Filatoff eivät ole valmistuneet, demareita molemmat, luonnollisesti.
- Matti ratkaisi
Olipa mukava kuulla, että Matti Vanhanen ratkaisi paperialan työselkkauksen, vaikka myöhään lähtikin liikkeelle. Mutta että ratkaisi joka tapauksessa, sellaista tunnustusta en olisi Känältä koskaan uskonut kuulevani.
- Vetelys-Vanhasesta
Vanhasen vetelehtiminen kävi kalliiksi suomalaisille. Aika velikulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472995
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222435- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 771614
- 381609
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161516- 301415