Onko Väyrysellä niin paha mielenvamma 100% pieleen menneestä väitöskirjasta, että entisten itäblogin maiden itsenäisyys pitäisi lopettaa ja siirtää ne takaisin ryssän hirmuvallan alle. Mikä Väyrystä oikein vaivaa?
Miksi Väyrynen on aina Suomea vastaan ja ajaa venäjän agendaa.
11
185
Vastaukset
- Anonyymi
Paavo on niin älykäs ja kaukokatseinen mies.
- Anonyymi
Lähetä linkki, missä Väyrynen on niin sanonut?
- Anonyymi
Käy lukemassa Väyrysen blogia. Keskustakin on sanoutunut irti Väyrysen venäjää lipovista ja nöyristelevistä näkemyksistä. Väyrysen blogissa on mm että Ukraina ei ole itsenäinen maa, vaan täysin venäjän etupiiriä jne jne. Sodasta syyttää USAsta, ei sanaakaan siitä, että ryssä on hyökkääjä, Väyrysen mukaan venäjä on oikeus tehdä omassa maassaan kansanmurha. Näin meidän suomettunut Väyrynen on edelleen syväkyykyssä ja rähmällään itään.
- Anonyymi
Väyrynen vihaa suomalaisia, koska ovat äänestäneet väärin ja väittävät, että Väyrysen väitöskirja oli vuosisadan typerin.
- Anonyymi
Väyrystä vaivaa Väyrynen. Sekä yhteistyökyvyttömyys ja megalomaanisuus.
- Anonyymi
Se on Väyrysen isänmaa.
- Anonyymi
Väyrysen isänmaa on venäjä.
- Anonyymi
Väyrynen oli neuvostoliiton täsmäohjus länteen. Hutiiiiiiii
- Anonyymi
Väyrystä vaivaa väyrynen ja narsismin lisäksi tyhmyys.
- Anonyymi
Väyrynen on aina uskonut saavansa venäjältä enemmän kannatusta kuin Suomesta. Siinä Väyrynen on kyllä ollut oikeassa.
- Anonyymi
Olisiko Väyrynen niin pettynyt keskustaan ja siihen, että kyvyt ei presidentiksi riittänyt. Ja nyt vielä Stubb pyyhki pöytää Väyrysellä, vähemmästäkin ihminen suuttuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228