Miksi Väyrynen on aina Suomea vastaan ja ajaa venäjän agendaa.

Anonyymi-ap

Onko Väyrysellä niin paha mielenvamma 100% pieleen menneestä väitöskirjasta, että entisten itäblogin maiden itsenäisyys pitäisi lopettaa ja siirtää ne takaisin ryssän hirmuvallan alle. Mikä Väyrystä oikein vaivaa?

11

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paavo on niin älykäs ja kaukokatseinen mies.

• Anonyymi

Lähetä linkki, missä Väyrynen on niin sanonut?

• Anonyymi

Käy lukemassa Väyrysen blogia. Keskustakin on sanoutunut irti Väyrysen venäjää lipovista ja nöyristelevistä näkemyksistä. Väyrysen blogissa on mm että Ukraina ei ole itsenäinen maa, vaan täysin venäjän etupiiriä jne jne. Sodasta syyttää USAsta, ei sanaakaan siitä, että ryssä on hyökkääjä, Väyrysen mukaan venäjä on oikeus tehdä omassa maassaan kansanmurha. Näin meidän suomettunut Väyrynen on edelleen syväkyykyssä ja rähmällään itään.

• Anonyymi

Väyrynen vihaa suomalaisia, koska ovat äänestäneet väärin ja väittävät, että Väyrysen väitöskirja oli vuosisadan typerin.

• Anonyymi

Väyrystä vaivaa Väyrynen. Sekä yhteistyökyvyttömyys ja megalomaanisuus.

• Anonyymi

Se on Väyrysen isänmaa.

• Anonyymi

Väyrysen isänmaa on venäjä.

• Anonyymi

Väyrynen oli neuvostoliiton täsmäohjus länteen. Hutiiiiiiii

• Anonyymi

Väyrystä vaivaa väyrynen ja narsismin lisäksi tyhmyys.

• Anonyymi

Väyrynen on aina uskonut saavansa venäjältä enemmän kannatusta kuin Suomesta. Siinä Väyrynen on kyllä ollut oikeassa.

• Anonyymi

Olisiko Väyrynen niin pettynyt keskustaan ja siihen, että kyvyt ei presidentiksi riittänyt. Ja nyt vielä Stubb pyyhki pöytää Väyrysellä, vähemmästäkin ihminen suuttuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3814
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2781
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1789
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      385
      1448
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1437
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe