Onko Väyrysellä niin paha mielenvamma 100% pieleen menneestä väitöskirjasta, että entisten itäblogin maiden itsenäisyys pitäisi lopettaa ja siirtää ne takaisin ryssän hirmuvallan alle. Mikä Väyrystä oikein vaivaa?
Miksi Väyrynen on aina Suomea vastaan ja ajaa venäjän agendaa.
11
190
Vastaukset
- Anonyymi
Paavo on niin älykäs ja kaukokatseinen mies.
- Anonyymi
Lähetä linkki, missä Väyrynen on niin sanonut?
- Anonyymi
Käy lukemassa Väyrysen blogia. Keskustakin on sanoutunut irti Väyrysen venäjää lipovista ja nöyristelevistä näkemyksistä. Väyrysen blogissa on mm että Ukraina ei ole itsenäinen maa, vaan täysin venäjän etupiiriä jne jne. Sodasta syyttää USAsta, ei sanaakaan siitä, että ryssä on hyökkääjä, Väyrysen mukaan venäjä on oikeus tehdä omassa maassaan kansanmurha. Näin meidän suomettunut Väyrynen on edelleen syväkyykyssä ja rähmällään itään.
- Anonyymi
Väyrynen vihaa suomalaisia, koska ovat äänestäneet väärin ja väittävät, että Väyrysen väitöskirja oli vuosisadan typerin.
- Anonyymi
Väyrystä vaivaa Väyrynen. Sekä yhteistyökyvyttömyys ja megalomaanisuus.
- Anonyymi
Se on Väyrysen isänmaa.
- Anonyymi
Väyrysen isänmaa on venäjä.
- Anonyymi
Väyrynen oli neuvostoliiton täsmäohjus länteen. Hutiiiiiiii
- Anonyymi
Väyrystä vaivaa väyrynen ja narsismin lisäksi tyhmyys.
- Anonyymi
Väyrynen on aina uskonut saavansa venäjältä enemmän kannatusta kuin Suomesta. Siinä Väyrynen on kyllä ollut oikeassa.
- Anonyymi
Olisiko Väyrynen niin pettynyt keskustaan ja siihen, että kyvyt ei presidentiksi riittänyt. Ja nyt vielä Stubb pyyhki pöytää Väyrysellä, vähemmästäkin ihminen suuttuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893