" Anteeksi Pekka " tekaistu stoori kiusatusta koulupojasta ja siihen liittyvä rahankeräys ilman rahankeräyslupaa oli selvä ja kiistaton huijaus.
Näiden rikollisten huijareiden selviäminen hyväuskoisten auttamisihaluisten ihmisten rahojen huijaamisesta aiheuttaa sen, että ainakaan minä en ole antanut yhdellekään kerääjälle enää sen jälkeen yhtään mitään, kun 2 mieshenkilöä huijasi syöpäsairaiden kustannuksella lahjoituksia.
Punaisen ristin hyvä-veli järjestelmä hankinnoissa oli viimeinen niittii.
Rahan kerääjät
1
640
Vastaukset
Lähikauppani edessä näin viikottain yksinäisen musliminaisen noin 30v ikäisen myymässä jotain mausteita jne niin kävin kysymässä haluaako hän mennä syömään, ehdotin ravintolaa mutta hän lupasi luonani kokata, selvisi että hän on Suomessa pakkoavioliitossa ja miehensä käy Suomessa muutaman kerran vuodessa eikä hänellä saa miehensä takia olla kavereita. Tästä on reilu vuosi aikaa eikä se musliminainen ole ollut poissa luotani kuin silloin kun miehensä tulee Suomeen, nainen ei uskalla erota miehestään. Meillä toimii suhde hyvin ja kumpikin saa kun vain haluaa. Tämä nainen oli opetettu lapsesta asti että Suomi miehiin ei saa tutustua. Hankala suhde meillä kun hänen aviomies on jonkinlainen terroristi. Minun luona nainen on aina hiukset vapaana ja rentona jopa on ihan alasti vaikka puolipäivää jos hän haluaa. Suhteemme ei etene kun se aviomies ei anna lupaa erota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333064Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441530Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928- 56924
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699