Nyt tiedän sen tunteen kun sanat loppuu ja jää vain katsomaan jotain niin upeaa,tänään sen sain alku illasta kokea upean tummahiuksisen daamin ansiosta cittarissa.
Huomasit varmasti että joku tuijottaa hölmön näköisenä
Ehkä samassa paikassa nähdään Ehkä ei
Cm elovainio
Anonyymi-ap
5
440
Vastaukset
- Anonyymi
Ylöjärven elovainio? Kerros lisää tuntomerkkejä tuosta daamista :)
- Anonyymi
Ihastuttava n.35v tumma hiuksinen nainen mutta hän ei ollut yksin liikkeellä niin huono mennä sanomaan päivääkään.
Kerrassaan upea nainen- Anonyymi
Ok...voitko kertoa esim pukeutumisesta mitään? Tai kenen kanssa oli liikenteessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok...voitko kertoa esim pukeutumisesta mitään? Tai kenen kanssa oli liikenteessä?
Hän oli ilmeisesti lastensa kanssa liikkeellä joten koin viisaammaksi perääntyä.
Vaaleat farkut oli sinä päivänä hänellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905117
- 514032
- 252149
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271747- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271197Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201016T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21970