Olen lukenut, että 48 KRP:n miestä oli Alavudella kesäkuussa. Elokuussa heitä oli enää 11 ja Aronen. Lokakuussa oli taas pihat täynnä autoja, kun yksityiset ihmiset paperilla todisti/selvitti ministeriöön Paavon syyllisyyden.
Olen lukenut, että 48 KRP:n miestä oli Alavudella kesäkuussa. Elokuussa heitä oli enää 11 ja Aronen.
8
276
Vastaukset
- Anonyymi
Kesäkuu 1971 oli helteinen loman viettoaika
- Anonyymi
Kun KRP pyrki tekemään Bodomjärven uhrista Nils Gustafssonista murhaajan, sitä tutki 40 KRP:n ihmistä. Lisäksi ostettiin Englannista laboratoriokoeita 8 miljoonalla ja saksalainen laboratorio penkoi telttaa ja sitä jonkun kenkää 5 miljoonalla. Ei se ole KRP:ssä rahasta kiinni.
- Anonyymi
Gustafssonin syylliseksi halunnut kiilusilmäpoliisi sai palkkion. N ostettiin ylikomissaarioksi ja myöhemmin poliisineuvokseksi hallintoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gustafssonin syylliseksi halunnut kiilusilmäpoliisi sai palkkion. N ostettiin ylikomissaarioksi ja myöhemmin poliisineuvokseksi hallintoon.
Katsotaan nyt kun aloittavat kymmenen vuotta kestävän ajojahdin taas Anneli Aueria vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan nyt kun aloittavat kymmenen vuotta kestävän ajojahdin taas Anneli Aueria vastaan.
Se alkoi jo 2024 kesällä KRP:n halutessa kaikki paperit.
- Anonyymi
Se 1970-luvun KRP pursusi vielä niitä 1940- luvun suojeluskuntalaisia raivopäitä ja eläkeiässä olleita siviilien tappajia Tammisaaresta
- Anonyymi
Olen kuullut ettei hilkka osannut lukea, oli idioottiryhmäläisten sisarusten yhteinen lapsi.
- Anonyymi
Missähän torkkuu riiviösensuuriämme nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666341
- 645717
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1334908- 624005
- 143875
- 363287
- 693061
- 632925
- 772689
- 492017