Ajattelin kun olen Maksumiehenä tässä Ukrainan sodassa ,että miten minäkin voisin hyötyä siitä kuten Politiikot Hyötyy ?
On vaara että kohta tulee maksuun Sotakorvaukset Venäjälle ja Ukrainallle jälleen rakennuksen muodossa .
Niin mielellään haluisin hyötyä rahallisesti kuten politikot enkä vaan olla maksumiehenä kuten työmiehet.
Miten sitä voisi levittää niin että siitä jotenkin hyötyisi Brysselin kautta ?
Sitä meitin !
kait siihen joku muu konsti on kun en haluisi alkaa Politikoksi.
Ja jonkunhan on maksettava valtion velatkin ! kyllä on pakko keksiä joku konsti konkurssihan tässä muuten tulee.
Kertokaa nyt tietämättömälle ?
Miten tavallinen ihminen voisi levittää Venäjän vastaista Eu mieleistä sanomaa hyödyllisesti ?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Helposti, istut ja nautit kun venäläiset tapattaa itseään.
Sotakorvauksista Venäjälle sinun ei tarvitse huolehtia, koko maailma ei yhdessä saisi kaikkea tätä maksuun.
https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693