telttojen vieressä kun poliitikot tarjoilee makkaraa, kahvia, karkkia, hernekeittoo, pullaa ja ties mitä ilmaiseksi. Muistakaa käydä syömässä ja kahmikaa kourakaupalla.
Sanokaa et nyt otatte takasin kun hekin ottavat meiltä rahat pois. Kohta saa syödä taas.
Muistakaa et kohta taas on telttoja
17
211
Vastaukset
- Anonyymi
Jos käy kateeksi telttoja löytyy kyllä nytkin ja jos tarjottavat on ainoa syy niin on ihan oikein että sinulla ei mitään ole nytkään.
- Anonyymi
Aika veitikka, leikit tyhmää, no ei tämä viesti sulle ollutkaan, joten ei tarvi vastata.
- Anonyymi
ÖÖÖÖ kateellinen teltoille??????
- Anonyymi
Mie oon aina kiertänyt aalitelttoja moneen kertaan just niiden syömisten tähden. Harvoin ne mitään tarjookaan, aina sillon kun keksivät valheita ja pitäs äänestää... sitten ne tarjoo, mut mie vaan käyn syömäs ne mutten oo koskaan äänestäny. En voi jaksaa uskoo et ihmiset äänestää valehelijoita. Syökää tarjottavat vaan mutta naurakaa paskasesti perään.
- Anonyymi
Olen saanut Marianne- karamellin , kuulakärkikynän ja rupsahtaneen neilikan. Voisitteko kertoa missä on parempi tarjonta?
- Anonyymi
On nähty makkaranpaistoa ja maistoa sekä armeijan padasta hernevellin lapiointia.
Vaan jospa demarien tarjoilut on hyytyneet ja valheet vaan lisääntyneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nähty makkaranpaistoa ja maistoa sekä armeijan padasta hernevellin lapiointia.
Vaan jospa demarien tarjoilut on hyytyneet ja valheet vaan lisääntyneet.Alkaako olla makkarasponsoreista puutetta.
- Anonyymi
Prismas oli 5 kpl korvapuusteja 6.95 hinta. Tein itse eilen pullaa 32 kpl korvapuusteja ja ainekset maksoi noin 4 euroa. Tein pullaa evääksi itselle kun käyn kalassa siikaa onkimassa niin saan sitten pullakahvit meren rannalla.
- Anonyymi
Voe helvata mitkä elintavat.
- Anonyymi
Sinne kannaat mennä kiertämään kaikki teltat niin saa masun täyteen sapuskaa
- Anonyymi
Myös ostoskärryt ja säilytysrasioita kannattaa ottaa matkaan mukaan.
- Anonyymi
juu hernesoppaa tarjoilevat ja itse makustelevat sisäfileitä ja konjakkeja.
Sikarit röyhyää ja nauretaan röhönaurua käyhille uima-altaissa ja huviloilla.
Hernesoppa on kyllä hyvää, ei siinä mitään.
ni. - Anonyymi
Mie kans käyn aina syömässä moneen kertaan siellä teltoilla, kierrän, niin vatssa tulee täyteen. Halveksin heitä jotka kalastelee neljän vuoden välein ruualla äänestäjiä, nauran ja haistattelen heille... mitään lapsellisempaa ei ole kuin kerätä valheellisille jutuilleen uskovia ihmisiä äänestämään... jollaan vahnalla suklaalla, vaalla pulla ja käyneellä kahvilla... hohhooo.... kukaan ei äänestänykysin joka vaan on fiksu.
- Anonyymi
Sinä olet täysdorka kuitenkin. Ja vielä ahne selkärangaton käyt syömässä halveksimiesi sinua parempien kansalaisten halparuokia kun ilmatteeksi saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet täysdorka kuitenkin. Ja vielä ahne selkärangaton käyt syömässä halveksimiesi sinua parempien kansalaisten halparuokia kun ilmatteeksi saa.
Jep, niin käy, se on kivaa ja perinne meilläpäin. Harvaihminen se arvostaa valehtelijoita ja hulluja, jotka teke toisten elämästä kurjaa ja paskaa. Noh, en halveksi kansaa vaan eduskuntalaisia, he itseekkään eivät ymmärrä valehtelevansa, huijaavansa ja ym ym... se on heille arkipäivää se on heille työ...mitä enempi he huijaavat ja uhkailevat, sen enempi he itselleen palkkaa maksavat... se on sairasta.. ja sitä he ovat.
- Anonyymi
Onneks oon joillekin mausteille allerginen niin ei tarvii niiden makkaroita käydä syömässä.
- Anonyymi
Joo, kannattaa varoa!!!
”Varo tätä mokaa autoillessa – avulias ele voi tuoda tuhansien eurojen laskun itselle
Vakuutusyhtiö kehottaa tarkastamaan ainakin yhden asian, ennen kuin toimenpiteeseen ryhtyy.” IS 2.3.2025
Joo, niinpä! Minäkin näin kun perässä länsiväylää ajanut n. 25-30 -vuotias arvon feministi ajoi autonsa törttöillessään keskikaiteeseen. Päätin herrasmiehenä palata ja katsoa, tarvitseeko hän apua. Ja tarvitsihan hän. Hän otti autoni rekisterinumeron ylös ja syytti myöhemmin keskikaiteeseen ajamisestaan minua. ---Ja niinhän se oikeus taas toteutui! Minä sain sakot ja merkinnän liikenteen vaarantamisesta. Näkijänä tapahtumalle oli vain Jumala. ---Että uskotko minua, vai häntä. …Sanot varmaan ”YSTÄVÄ” kun olet, että tuo on vain sinun kertomuksesi. Pitää kuulla ensin toista onnettomuuden osapuolta ja sen jälkeen miettiä. Ja oikeushan tuomitsee aina oikein, eli … Raamattu kieltää vannomisen. Niinpä totean vain arkisen realismin ja totuuden. Tuo feministi valehteli!
Mutta suurimpien riemujen päivät olivat silloin vasta edessä päin.
Mikä on sinun oikeuskäsityksesi ja tuomiosi? Kerro nautinnolla!!!
Voit samalla naurahtaa vahingonilosta! Hähähähähä, kutti! -Ystävä kun olet!
Täh? -Ai, että kenen ystävä? –Äh, -antaa olla—Piruhan tätä maailmaa totuuksineen ja oikeuksineen mielivallalla hallitsee!?
Ja vahingonilo ja vääryys ja sadistit riemuitsee hallintaoikeuksineen!
Myös Paasilinna; oliko Reino vai Erno, kirjassaan esitti, että suomalaisten ainoa ilo on vahingonilo. Ernesti Kuusinotko sanoi käsittäneensä mistä johtuu, että suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa. &^)
Onneksi meillä ”Kuusamossa” ei samoilla vain täyden kuun kalpeassa valossa kuin onnen vampyyrit!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821389Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661185Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121180Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011171Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755