Ukrainaan uusi presidentti

Anonyymi-ap

Nykyinen presidentti on täysin kyvytön johtamaan Ukrainaa rauhaan. Vaatii härskisti tukea. Halua neuvotteluihin ei näytä olevan. Zele on typerys.
Toivottavasti Ukraina ei tule koskaan Euroopan elätettäväksi.

9

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyödylliset idiootit antavat vaikka viimeiset siemenperunansa ukrainalaisille aivopesun jälkeen, joka on kertonut, että Venäjä on hyökkäämässä.
      Venäjä ei ollut hyökkäämässä vaan meillä oli erittäin hyvät molempia osapuolia hyödyttävät kauppasuhteet Venäjän kanssa. Ne olivat rauhan tae.

Ukraina on lännen toimesta laitettu alentamaan Venäjän sotavoimia. Niitä aliarvioidaan eikä kerrota, että Venäjällä on esim. 100 kertaa meitä voimakkaammat sotavoimat.

Kannattaisi edes olla kunnioittava itään päin. Myös länteen; Trump voi suuttua meille, jos yritämme estää rauhan tulemista Ukrainaan.

• Anonyymi

USA oli laittamassa Kiovan uutta hallitusta vuonna 2014 (Obama myöntänyt, että heillä oli sormensa pelissä). Siellä istuu rikkaita Ukrainan oligarkkeja.
      Zelensky tekee mitä oligarkit haluavat.

• Anonyymi

Niin kai sitten. Kun oligarkit ja sotarikolliset niin sanovat.

Putinin Venäjällä olot eivät kuitenkaan ole kummoiset.
      Trumpin USAssa sallitaan syrjintä ja vaino. Ympäri käydään ja yhteen tullaan.

• Anonyymi

Maailma murroksessa. Trump puhuu Putinin suulla . Ukraina taistelee Zelenskyin johdolla olemassa olostaan ja tarvitsisi kaiken tuen ns. vapaalta läntiseltä maailmalta. Putin kuitenkin näyttää saaneen Trumpin taskuunsa. Jos tämä merkitsee paluuta etupiiri ajatteluun ja käytäntöön, niin se ei tiedä hyvää pienille venäjän reunavaltioille. ... vaikka voissa paistais !

• Anonyymi

Huonoa diplomatiaa Zelenskyiltä.

Olisi kannattanut pitää edes jonkinlainen keskusteluyhteys yllä provokaatiosta huolimatta.

No, antaa tapattaa vaan lisää omiaan kun ei rauha kelpaa.

• Anonyymi

Pääasia että zelenskyn taskut täyttyy dollareista ja meidän idioottihallituksen avustuksista/euroista.
        On se helvetin ihme että hallitus toisensa jälkeen lappaa velkarahaa pitkin maailmaa.

Ja stubbi haluaisi saada vielä sodan siihen päälle.
        Näyttää siltä että evoluutio menee taaksepäin.

Maan hallitus on varmaan se ensimmäinen ryhmä joka kiipeää takaisin puuhun. 🐒🐒🐒

• Anonyymi

Meidän näkökulmasta tärkeintä on venäläisten tapattaminen. Jos se maksaakin ukrainalaisia, sitä valuuttaa meillä on varaa käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1928
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1360
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1020
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe