Sachsin selitykset

Tiltut yrittävät suositella katsomaan Jeffrey Sachsin videoita, joissa hän kuulema selittää, kuinka Venäjän rikollinen sota muka on lännen syytä. Mutta todellisuudessa he eivät itsekään ole niitä katsoneet tai ainakaan niitä ymmärtäneet, koska he eivät pysty esittämään täällä kirjoittamalla yhtäkään Sachsin argumenttia. Siksi noiden videoiden katsominen olisi täysin turhaa, koska niistä ei selvästikään opi yhtään mitään.

198

569

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja on propagandaa jakava sota intoinen trolli. Ei kannata uskoa mitä tämä hybridikeskuksen nulikka kirjoittaa. Kannata ajatella omilla aivoillaan ja jatkaa Jeffrey Sachsin videoiden katselua 👍.

• Mitä hyötyä Sachsin videoiden katsomisesta muka olisi, kun sinäkään et ole niistä oppinut mitään. Ainakaan sellaista, jota voisit täällä jakaa.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Mitä hyötyä Sachsin videoiden katsomisesta muka olisi, kun sinäkään et ole niistä oppinut mitään. Ainakaan sellaista, jota voisit täällä jakaa.

Mistä sinä tiedät mitä minä olen niistä oppinut?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä minä olen niistä oppinut?

Selvästikin et ole oppinut mitään, koska et kykene mitään täällä jakamaan. Turhaa oli siis katselusi.

• Anonyymi

Mitä hyötyä Sachsin videoiden katsomisesta muka olisi, kun sinäkään et ole niistä oppinut mitään. Ainakaan sellaista, jota voisit täällä jakaa.

Nyky maailmassa on vain ja ainoastaan paras oppi on.Kuollut ryssä paras ryssä on!!

• Anonyymi

Selvästikin et ole oppinut mitään, koska et kykene mitään täällä jakamaan. Turhaa oli siis katselusi.

Miksi minun pitäisi jakaa täällä oppimaani?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi minun pitäisi jakaa täällä oppimaani?

Et sinä mitään ole noista videoista oppinutkaan.

• Anonyymi

Et sinä mitään ole noista videoista oppinutkaan.

Olen, mutta miksi minun pitäisi jakaa täällä oppimaani?

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole. Jos olisit, voisit kertoa hänen argumenttinsa, mutta nyt et voi.

• Anonyymi

Et ole. Jos olisit, voisit kertoa hänen argumenttinsa, mutta nyt et voi.

Tiedän mitä olen oppinut, miksi minun pitäisi sinulle kertoa hänen argumenttinsa?

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole, älä höpise.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän mitä olen oppinut, miksi minun pitäisi sinulle kertoa hänen argumenttinsa?

Ei sinulla olekaan mitään argumentteja, joita voisit jakaa. Lepo vaan.

• Anonyymi

Ei sinulla olekaan mitään argumentteja, joita voisit jakaa. Lepo vaan.

Kyllä on, mutta miksi ne pitäisi jakaa kanssasi?

• Anonyymi

Et ole, älä höpise.

Sinä et tiedä oppimaani. Etkä pysty perustelemaan miksi minun pitäisi jakaa ne täällä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Sinulla ei ole argumentteja.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä oppimaani. Etkä pysty perustelemaan miksi minun pitäisi jakaa ne täällä?

Minähän sanoin jo, ettet sinä ole noista videoista oppinut mitään, joten en tietenkään vaadi sinua esittämään mitään. Mitään esitettävää kun ei ole.

• Anonyymi

Minähän sanoin jo, ettet sinä ole noista videoista oppinut mitään, joten en tietenkään vaadi sinua esittämään mitään. Mitään esitettävää kun ei ole.

Kyllä sinä tuossa aikaisemmin vaadit esittämään 😉. Toiseksi: sinä et tiedä mitä olen videoista oppinut.

• Anonyymi

Ei ole. Sinulla ei ole argumentteja.

On, mutta miksi ne pitäisi sinulle kertoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä tuossa aikaisemmin vaadit esittämään 😉. Toiseksi: sinä et tiedä mitä olen videoista oppinut.

Minä tiedän, ettet ole niistä mitään oppinut, joten en tietenkään vaadi sinua mitään esittämäänkään. Ole rauhassa.

• Anonyymi kirjoitti:

On, mutta miksi ne pitäisi sinulle kertoa?

Ei ole, joten ei sinun tarvitsekaan mitään kertoa. Kaikki ymmärtävät, että ajan tuhlaaminen Sachsin videoihin olisi turhaa.

• Anonyymi

Minä tiedän, ettet ole niistä mitään oppinut, joten en tietenkään vaadi sinua mitään esittämäänkään. Ole rauhassa.

Sinä et tiedä mitä olen oppinut. Tuskin olet pääni sisällä 😂. Hyvä että ymmärsit, ettet voi vaatia ihmisiä esittämään oppimiaan asioita.

• Anonyymi

Ei ole, joten ei sinun tarvitsekaan mitään kertoa. Kaikki ymmärtävät, että ajan tuhlaaminen Sachsin videoihin olisi turhaa.

Edelleenkin minulla on, mutta en ole velvollinen niitä sinulle kertomaan, varsinkaan kun et perustele miksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä mitä olen oppinut. Tuskin olet pääni sisällä 😂. Hyvä että ymmärsit, ettet voi vaatia ihmisiä esittämään oppimiaan asioita.

Enpä minä olettamia vaadikaan. Kun ei ole argumentteja niin ei ole.

• moloch_horridus kirjoitti:

olettamia = olemattomia.

• Anonyymi

Tottakai niitä on, mutta miksi minun pitäisi ne sinulle kertoa. Et edelleenkään pysty perustelemaan 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin minulla on, mutta en ole velvollinen niitä sinulle kertomaan, varsinkaan kun et perustele miksi?

Sachsin videoista ei opi mitään, joten en tietenkään vaadi sinua esittämään mitään. Ole rauhassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai niitä on, mutta miksi minun pitäisi ne sinulle kertoa. Et edelleenkään pysty perustelemaan 😉

Miksi minun pitäisi perustella, että sinun pitäisi kertoa minulle Sachsin videoista oppimasi argumentit, kun minä nimenomaan kerron, ettei tarvitse, koska niistä ei opi mitään?

• Anonyymi

Sachsin videoista ei opi mitään, joten en tietenkään vaadi sinua esittämään mitään. Ole rauhassa.

Itse olen oppinut. Harmi jos sinä et. Siltikään en tule esittämään sinulle mitään. Miksi pitäisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olen oppinut. Harmi jos sinä et. Siltikään en tule esittämään sinulle mitään. Miksi pitäisi?

Et sinä niistä videoista mitään oppinut, joten ei sinua tosiaankaan voi vaatia mitään sen argumentteja esittämäänkään enkä sellaista siis vaadikaan. Ole rauhassa.

• Anonyymi

Et sinä niistä videoista mitään oppinut, joten ei sinua tosiaankaan voi vaatia mitään sen argumentteja esittämäänkään enkä sellaista siis vaadikaan. Ole rauhassa.

Oletko pääni sisällä? Et. Sachsin videot ovat mielestäni mielenkiintoisia ja olen oppinut niistä paljonkin. Miksi sinulle pitäisi esittää argumentteja? Perusteluksi ei nyt riitä etten muka ole oppinut videoista 😁.
        Pystyt parempaan perusteluun.

• Anonyymi

Eipä näytä tuo kielioppi oikein sujuvan. Miksi?

• Anonyymi kirjoitti:

No vaikka siksi, että yrittäisit siten puolustaa ja perustella Venäjän jumalallista oikeutta hallita muita valtioita.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä on Helvetin paljon muitakin kuin hän. Jos kuitenkin haluat jakaa jotain kahdenkeskistä, ota huone.

Tässä sirkuksessa kaikki näkevät, että tarjoilet loputtomasti yhden Volodkan puudelin videoita, joten ehkä jotakuta saattaisi kiinnostaa, onko niissä jotain katsomisen arvoista järkeä.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Täällä on Helvetin paljon muitakin kuin hän. Jos kuitenkin haluat jakaa jotain kahdenkeskistä, ota huone.

Tässä sirkuksessa kaikki näkevät, että tarjoilet loputtomasti yhden Volodkan puudelin videoita, joten ehkä jotakuta saattaisi kiinnostaa, onko niissä jotain katsomisen arvoista järkeä.

Mitä sä sönkötät?

• Anonyymi

Naurettavaa ruikuttamista.
      Jeffreyn video avaa nimenomaan tien totuuteen ja auttaa ymmärtämään, miksi ja miten kaikki on alkanut, mihin se on johtanut?
      Molokille se on kamala paikka, koska hänen vastineensa on lievästi sanoen tuulesta temmattua.

• Miksi se totuus on sitten sellaista, ettet kykene sitä täällä yhtään jakamaan? Kuulostat lahkolaiselta.

• Anonyymi

Miksi se totuus on sitten sellaista, ettet kykene sitä täällä yhtään jakamaan? Kuulostat lahkolaiselta.

Sulla on tyhjä pää molokki, niin kai se yhden videon kärsii katsoa, jotta saisit jotain täytettä nuppiisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on tyhjä pää molokki, niin kai se yhden videon kärsii katsoa, jotta saisit jotain täytettä nuppiisi.

Ei sen videon katsomisesta olisi mitään hyötyä, kuten ihan itse todistat sillä, ettet kykene siitä mitään kertomaan.

• Anonyymi

Miksi se totuus on sitten sellaista, ettet kykene sitä täällä yhtään jakamaan? Kuulostat lahkolaiselta.

Mitä sulle tyhjäpää täytyy täällä jakaa? Mene itse, katso video ja ymmärrä asia.

• Anonyymi

Älä sinä huru ukko viitsi koko ajan räkyttää täällä , jos et tajua lukemaasi niin ole hiljaa äläkä hauku toisia oikeasti ajattelevia ihmisiä . Sinä tunnut olevan päivätöiksesi riidankylväjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sulle tyhjäpää täytyy täällä jakaa? Mene itse, katso video ja ymmärrä asia.

LOL. Ethän sinäkään ole ymmärtänyt mitään. Jos olisit, niin voisit kertoa täällä, mutta et kykene.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä huru ukko viitsi koko ajan räkyttää täällä , jos et tajua lukemaasi niin ole hiljaa äläkä hauku toisia oikeasti ajattelevia ihmisiä . Sinä tunnut olevan päivätöiksesi riidankylväjä.

Riidankylväjiä ovat fasistien rikollista imperialistista sotaa tukevat tiltut itse.

• Anonyymi

LOL. Ethän sinäkään ole ymmärtänyt mitään. Jos olisit, niin voisit kertoa täällä, mutta et kykene.

Miksi minun pitäisi täällä kertoa oppimaani?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi minun pitäisi täällä kertoa oppimaani?

Eipä niistä videoista mitään opikaan, kuten noin oivasti todistat.

• Anonyymi

Eipä niistä videoista mitään opikaan, kuten noin oivasti todistat.

Millä tavalla todistan?

• Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla todistan?

Sillä tavalla, ettet kykene kertomaan mitään, mitä olisit muka noista videoista oppinut.

• Anonyymi

Sillä tavalla, ettet kykene kertomaan mitään, mitä olisit muka noista videoista oppinut.

Miksi minun pitäisi sinulle kertoa mitä olen videoista oppinut?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi minun pitäisi sinulle kertoa mitä olen videoista oppinut?

Ei sinun tarvitsekaan, koska niistä ei opi mitään. Ole vain ihan rauhassa.

• Anonyymi

Ei sinun tarvitsekaan, koska niistä ei opi mitään. Ole vain ihan rauhassa.

Kyllä niistä oppii, ainakin itse opin. Sinulle en ole velvollinen niitä jakamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niistä oppii, ainakin itse opin. Sinulle en ole velvollinen niitä jakamaan.

Et sinä niistä mitään oppinut, joten eihän sinulta voi vaatia, että jakaisit oppimaasi.

• Anonyymi

Et sinä niistä mitään oppinut, joten eihän sinulta voi vaatia, että jakaisit oppimaasi.

Oletko pääni sisällä 😁? Et. Joten et sinä tiedä mitä olen oppinut. Miksi minun pitäisi jakaa oppimaani sinulle?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko pääni sisällä 😁? Et. Joten et sinä tiedä mitä olen oppinut. Miksi minun pitäisi jakaa oppimaani sinulle?

Mikä sinua nyt estää ymmärtämästä, että minä en vaadi sinua esittämään mitään oppimaasi, koska tiedän, ettet ole niistä mitään oppinut?

• Anonyymi

Mikä sinua nyt estää ymmärtämästä, että minä en vaadi sinua esittämään mitään oppimaasi, koska tiedän, ettet ole niistä mitään oppinut?

Vastasin että kyllä, olen oppinut. Sinä et kuitenkaan voi vaatia minua esittämään oppimaani sinulle 😉.

• Anonyymi

Kyllä minä olen oppinut, Sachsin videot ovat hyvin opettavaisia. Harmi jos sinä et niitä ymmärrä, ehkä kysymys on ÄO:sta, toisilla se on matalampi. Sen näytät kuitenkin ymmärtäneen ettet voi vaatia kenenkään esittämään oppimaansa.

• Anonyymi

Onhan sitä jaettu ja vielä suomeksi tekstitettynä...jotta sinäkin ymmärtäisit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ne ovat aivan turhaa ajanhukkaa, kuten tiltut osoittavat sillä, etteivät kykene esittämään noiden videoiden argumentteja.

• Anonyymi

Ne ovat aivan turhaa ajanhukkaa, kuten tiltut osoittavat sillä, etteivät kykene esittämään noiden videoiden argumentteja.

Miksi niitä sinulle pitäisi esittää? Perustele. Tällä kertaa ei riitä ettei niistä opi mitään. Moni on oppinut. Sinulle se on vaikeaa ehkä matalan ÄO:n takia.

Eikä vain kuulosta, vaan on. Tuttu "mies", muttei putkimies. Paitsi näkönsä suhteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen oppinut, Sachsin videot ovat hyvin opettavaisia. Harmi jos sinä et niitä ymmärrä, ehkä kysymys on ÄO:sta, toisilla se on matalampi. Sen näytät kuitenkin ymmärtäneen ettet voi vaatia kenenkään esittämään oppimaansa.

Ei niistä Sachsin videoista mitään opi, kuten tämäkin ketju todistaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiltut itsekään selvästikään eivät ole niistä mitään oppineet.

• Anonyymi kirjoitti:

Putinatseja sanoisin kyllä kaikkein viimeksi "oikeasti ajatteleviksi ihmisiksi".😂

• Anonyymi

Tiltut itsekään selvästikään eivät ole niistä mitään oppineet.

Tietenkin ovat, ovat erittäin mielenkiintoisia videoita. Harmi ettei älysi riitä. Ehkä tavuttamalla menisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin ovat, ovat erittäin mielenkiintoisia videoita. Harmi ettei älysi riitä. Ehkä tavuttamalla menisi?

😂😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedemiehillä on _aina ja poikkeuksetta_ asiansa tarjolla myös tekstimuodossa.

Lukeminen on kuitenkin hitaalla käyvien mielestä perin rasittavaa, ja siksi Jeff, nykyisten faniensa lahjat tietäen, pukkaa heille videoita, sillä he rakastavat ihmeellistä ja vain toimivia kuulo- ja näköaisteja edellyttävää liikkuvaa kuvaa.

• Anonyymi

Tiedemiehillä on _aina ja poikkeuksetta_ asiansa tarjolla myös tekstimuodossa.

Lukeminen on kuitenkin hitaalla käyvien mielestä perin rasittavaa, ja siksi Jeff, nykyisten faniensa lahjat tietäen, pukkaa heille videoita, sillä he rakastavat ihmeellistä ja vain toimivia kuulo- ja näköaisteja edellyttävää liikkuvaa kuvaa.

Kiva että vastasit Molochille 😂😂😂😂

• Anonyymi

Mitä sä höpiset peikko. Itse et ole edes katsonut koko videoo.

• En olekaan, koska siitä ei opi mitään. Sinäkään et kykene edes kertomaan, mitä argumentteja Sachs muka esittää.

• Anonyymi

En olekaan, koska siitä ei opi mitään. Sinäkään et kykene edes kertomaan, mitä argumentteja Sachs muka esittää.

Miksi niitä sinulle pitäisi kertoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi niitä sinulle pitäisi kertoa?

Eipä sinulla olekaan mitään kerrottavaa.

• Anonyymi

Eipä sinulla olekaan mitään kerrottavaa.

Saattaa ollakin, mutta miksi niitä sinulle pitäisi kertoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän sinulla ole. Se tuli jo selväksi. Kukaan ei noista Sachsin videoista opi mitään.

• Anonyymi

Eihän sinulla ole. Se tuli jo selväksi. Kukaan ei noista Sachsin videoista opi mitään.

Sinä et minun oppimistani tiedä ja miksi niistä pitäisi sinulle kertoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Read my lips: en vaadi sinua kertomaan mitään, koska ymmärrän hyvin, ettet oppinut videoista mitään.

• Anonyymi

Read my lips: en vaadi sinua kertomaan mitään, koska ymmärrän hyvin, ettet oppinut videoista mitään.

Edelleen, sinä et tiedä mitä olen videoista oppinut. Etkä tietenkään voikaan vaatia minua kertomaan, aikaisemmin vaadit, hyvä että tulit nyt järkiisi 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Edelleen, sinä et tiedä mitä olen videoista oppinut. Etkä tietenkään voikaan vaatia minua kertomaan, aikaisemmin vaadit, hyvä että tulit nyt järkiisi 👍

En ole missään vaiheessa vaatinut sinua kertomaan oppimaasi Sachsin videoista, koska niistä ei opi mitään.

• Anonyymi

En ole missään vaiheessa vaatinut sinua kertomaan oppimaasi Sachsin videoista, koska niistä ei opi mitään.

Koko keskustelun ajan olet, luepa ylempää 😉. Vai onko muisti noin huono?
        Tottakai Sachsin videoista oppii, itse ainakin opin. Harmi jos sinä et, ehkä kyse on ymmärryksestä.

• Anonyymi

Itse olen oppinut. Harmi jos sinä et. Ehkä vika on ymmärryksessäsi?
        Et tietenkään voi vaatia täällä ihmisiä kertomaan mitä he ovat oppineet. Se on heidän oma asiansa.

• Anonyymi

Koko keskustelun ajan olet vaatinut, luepa ylempää. Hyvä että olet nyt tajunnut ettet voi vaatia, vaikka olen oppinut paljonkin Sachsin mielenkiintoisista videoista 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olen oppinut. Harmi jos sinä et. Ehkä vika on ymmärryksessäsi?
        Et tietenkään voi vaatia täällä ihmisiä kertomaan mitä he ovat oppineet. Se on heidän oma asiansa.

Hyvä siis että jo ymmärrät, että et voi vaatia ketään katsomaan rakastamiasi videoita.

• Anonyymi

Hyvä siis että jo ymmärrät, että et voi vaatia ketään katsomaan rakastamiasi videoita.

En ole vaatinutkaan, mutta en vaadi ketään myöskään selittämään videoita muille. Jos itse ei Sachsin videoita sisäistä niin se on voi voi.

• Mutta Sachsin videoista ei opi mitään., kuten tiltut täällä väkevästi todistavat.

• Anonyymi

Teit sitten aloituksen siitä mistä et tiedä yhtään mitään.

• Anonyymi

Ei viitsi itse edes katsoa videota ja sitten vaatii, että muiden pitäisi selittää se hänelle 😆.
        Diu diu 🤪

• Tein aloituksen osoittaakseni, ettei tiltujen suositteleman Sachsin videoiden katselusta ole mitään hyötyä, koska edes te tiltut ette kykene kertomaan hänen argumenttejaan, kuten itsekin oivasti todistat. Videoista ei siis opi mitään.

• Anonyymi

Tein aloituksen osoittaakseni, ettei tiltujen suositteleman Sachsin videoiden katselusta ole mitään hyötyä, koska edes te tiltut ette kykene kertomaan hänen argumenttejaan, kuten itsekin oivasti todistat. Videoista ei siis opi mitään.

Se että SINÄ et opi mitään, ei tarkoita etteikö joku muu voisi oppia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei viitsi itse edes katsoa videota ja sitten vaatii, että muiden pitäisi selittää se hänelle 😆.
        Diu diu 🤪

Minä en katso videota, koska kukaan ei ole siitä selvästikään oppinut mitään. Et sinäkään.

• Anonyymi

Minä en katso videota, koska kukaan ei ole siitä selvästikään oppinut mitään. Et sinäkään.

Sori ku sanon suoraan, mutta sinä vaikutat ihan oikeesti tyhmältä.

• Anonyymi

Sinä et minun oppimaani tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se että SINÄ et opi mitään, ei tarkoita etteikö joku muu voisi oppia.

Ei kukaan ole oppinut niistä mitään, kuten te tiltut tässäkin ketjussa todistatte.

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta tyhmiltä vaikuttatte te, jotka suosittelette Sachsin videoita, vaikka ette itsekään tiedä, mitä niissä sanotaan ja siksi ette kykee kertomaan hänen argumenttejaan.

• Anonyymi

Ei kukaan ole oppinut niistä mitään, kuten te tiltut tässäkin ketjussa todistatte.

Miksi sinulle pitäisi kertoa mitä videoista on opittu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molocci ei pysty perustelemaan 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et minun oppimaani tiedä.

No ainakaan Sachsin videoista sinä et ole oppinut mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niistä opi mitään, kuten noin oivasti todistat.

• Anonyymi

No ainakaan Sachsin videoista sinä et ole oppinut mitään.

Sinä et sitä tiedä 😁

• Anonyymi

Ei niistä opi mitään, kuten noin oivasti todistat.

Edelleenkään et perustele miksi sinulle pitäisi kertoa mitä olen oppinut.

• Anonyymi kirjoitti:

Molocci ei pysty perustelemaan 😁

Minähän perustelin jo. Tiltun ei tarvitse minulle kertoa, mitä hän on oppinut Sachsin videoista, koska tiedän, ettei niistä opi mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et sitä tiedä 😁

Jokainen ymmärtää sen.

• Anonyymi

Minähän perustelin jo. Tiltun ei tarvitse minulle kertoa, mitä hän on oppinut Sachsin videoista, koska tiedän, ettei niistä opi mitään.

Et perustellut. Vastasin että olen oppinut Sachsin videoista, mutta mikä velvollisuus minulla on kertoa oppimaani sinulle?

• Anonyymi kirjoitti:

Haha. Sinä et ymmärrä edes sitä, etten vaadi sinua kertomaan olemattomia. oppimiasi asioita.

• Anonyymi

Haha. Sinä et ymmärrä edes sitä, etten vaadi sinua kertomaan olemattomia. oppimiasi asioita.

Koko keskustelun ajan olet vaatinut, että kerron oppimiani asioita. Mikä velvollisuus minulla on niitä sinulle kertoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Et perustellut. Vastasin että olen oppinut Sachsin videoista, mutta mikä velvollisuus minulla on kertoa oppimaani sinulle?

Ei sinulla olekaan mitään velvollisutta kertoa tällä, ettet oppinut Sachsin videoista mitään. Tyhjänpäiväistä ajanhukkaa vain.

• Anonyymi

Minusta tyhmiltä vaikuttatte te, jotka suosittelette Sachsin videoita, vaikka ette itsekään tiedä, mitä niissä sanotaan ja siksi ette kykee kertomaan hänen argumenttejaan.

Hänen argumenttinsa todistaa sinun kaikki jorinasi valheiksi, huom, ihan kaikki.

• Anonyymi

Ei sinulla olekaan mitään velvollisutta kertoa tällä, ettet oppinut Sachsin videoista mitään. Tyhjänpäiväistä ajanhukkaa vain.

Minä nimenomaan opin Sachsin videoista. Harmi jos sinä et. Ehkä vika on ymmärryksessä 😉. Siltikään en ole velvollinen sinulle kertomaan mitä Sachsin videoista opin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hänen argumenttinsa todistaa sinun kaikki jorinasi valheiksi, huom, ihan kaikki.

Aha. Mitkä argumentit?

• Anonyymi kirjoitti:

Diu diu 🤪

Videon ydinkohtien tiivistämisellä muutamaan lauseeseen ei ole mitään tekemistä selittämisen kanssa. Se on normaalia osaamista, jos on jotain joskus opiskellut.

• Anonyymi kirjoitti:

Putinatsin sanomana tuo on komia kehu. 😁🥂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä siksi että joku katsoisi sen viideon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä argumentit?

• Anonyymi

Aha. Mitkä argumentit?

aha, kaninaivo.

• Anonyymi kirjoitti:

aha, kaninaivo.

LOL. Oliko kysymys taas liian vaikea?

• Anonyymi

Tein aloituksen osoittaakseni, ettei tiltujen suositteleman Sachsin videoiden katselusta ole mitään hyötyä, koska edes te tiltut ette kykene kertomaan hänen argumenttejaan, kuten itsekin oivasti todistat. Videoista ei siis opi mitään.

Katsele sinä molokki pikku kakkosta, en tiedä opitko siitäkään mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Katsele sinä molokki pikku kakkosta, en tiedä opitko siitäkään mitään.

Ehkäpä sinun itsesi olisi kannattanut katsoa Pikku Kakkosta Sachsin videoiden sijaan.

• Anonyymi

Olet kuitenkin tainnut katsoa. Totuus tekee kipeää, vai mitä? Turhaan haukut täällä ihmisiä valehtelijoiksi, kun tulet huomaamaan ,että itse olet se miksi toisia haukut.

• Anonyymi

Epäilen samaa, että on katsonut, mutta ei ole ymmärtänyt ja nyt vaatii täällä että joku selittää 🤣

• En tietenkään ole katsonut, kun edes te tiltut ette niistä ole oppineet mitään, kuten itsekin todistat.

• Anonyymi kirjoitti:

Epäilen samaa, että on katsonut, mutta ei ole ymmärtänyt ja nyt vaatii täällä että joku selittää 🤣

Haha. Sinäkään et siis tajunnut hänen argumenteistaan mitään, vai mitä.

• Anonyymi

En tietenkään ole katsonut, kun edes te tiltut ette niistä ole oppineet mitään, kuten itsekin todistat.

Sinä et toisten oppimisesta tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et toisten oppimisesta tiedä.

Jokainen näkee, etteivät tiltut ainakaan Sachsin videoista ole oppineet mitään, kun ette edes kykene täällä niiden argumentteja esittämään.

• Anonyymi

Jokainen näkee, etteivät tiltut ainakaan Sachsin videoista ole oppineet mitään, kun ette edes kykene täällä niiden argumentteja esittämään.

Miksi niitä argumentteja pitäisi sinulle esittää?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi niitä argumentteja pitäisi sinulle esittää?

Eipä olekaan mitään argumentteja, joita voisit esittää, joten ei tarvitsekaan.

• Anonyymi

Eipä olekaan mitään argumentteja, joita voisit esittää, joten ei tarvitsekaan.

Kyllähän niitä on, mutta et perustele miksi niitä pitäisi sinulle esittää? 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän niitä on, mutta et perustele miksi niitä pitäisi sinulle esittää? 😂

Minulle ei tarvitsekaan esittää Sachsin argumentteja, koska tiltukaan ei niitä tiedä.

• Anonyymi

Minulle ei tarvitsekaan esittää Sachsin argumentteja, koska tiltukaan ei niitä tiedä.

Tiltu kyllä tietää, mutta miksi niitä sinulle pitäisi esittää?

• Anonyymi kirjoitti:

Tiltu kyllä tietää, mutta miksi niitä sinulle pitäisi esittää?

Mikä estää sinua ymmärtämästä, etten ole sellaista edes vaatinut?

• Anonyymi

Mikä estää sinua ymmärtämästä, etten ole sellaista edes vaatinut?

Kuinka sekaisin olet? Koko keskustelun olet vaatinut.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka sekaisin olet? Koko keskustelun olet vaatinut.

No näytäpä tästä ketjusta sitten se viestini, jossa niin vaadin.

• Anonyymi

No näytäpä tästä ketjusta sitten se viestini, jossa niin vaadin.

Lue vajak.ki alusta lähtien vai etkö tätä keskusteluakaan sisäistä? Yritä tavuttamalla, jos sitten ymmärrät.

• Anonyymi kirjoitti:

Ydinkohtien tiivistäminen toisten lukemisen tarpeen arvioinnin perusteeksi on normaalia ja kevyttäkin osaamista, jos on oikeasti joskus opiskellut jotain.

Jos ei ole, se on varmaan tuskallinen urakka. Helpompi on kehua videota ja vaatia katsomaan se, vaikka fanittaja ei osaakaan kertoa että miksi Helvetissä se pitäisi katsoa.

Väännetään rautalangasta:

Jeff Sachs on länsimaailman tunnetuimpia Kalsarinmyrkyttäjän veridiktatuurin palvojia eli sellaisena useimpien suomalaisten mielestä absoluuttisen pahuuden käsikassara. Koska hän kuitenkin on korkeasti oppinut henkilö, on mahdollista, että hänellä on jossain välissä myös jokin varteenotettava ja tosiasioihin pohjautuva argumentti.

Kenenkään ei kuitenkaan kannata katsoa noita hänen lähinnä hieman yksinkertaisia ihmisiä varten tekemiään videoita sen takia, ettö tuollainen argumentti tupsahtaisi vastaan. Tästä syystä olisi hyvä, että videoita ihastuneina katselleet kertoisivat, mitkä niissä mahdollisesti sellaisia ovat.

• Anonyymi kirjoitti:

Lue vajak.ki alusta lähtien vai etkö tätä keskusteluakaan sisäistä? Yritä tavuttamalla, jos sitten ymmärrät.

Eli et löydä sellaista viestiäni, jossa vaatisin tiltua selittämään Sachsin argumentit.

• Anonyymi

jokainen näkee ,,,,,oletko oppinut uuden sanan?

• Anonyymi kirjoitti:

jokainen näkee ,,,,,oletko oppinut uuden sanan?

Jokainen näkee, ettei sinulla ole kykyä keskusteluun, tiltunen.

• Anonyymi

Jokainen näkee, ettei sinulla ole kykyä keskusteluun, tiltunen.

Sinulta sitä kykyä näkyy löytyvän.

• Anonyymi

Molon kannattaa kuunnella myös Trumppia. Hän kertoo selkokielellä että Ukraina on sodan syyllinen osapuoli ja alullepanija. kannattaa kuunnella silläkin uhalla, että molon tai kuulemaansa tyytymättömän nato-Tiltun sotapsykoosi syvenisikin edelleen.

• Trumpushka on pelkkä paskanpuhuja, huijari ja oikeudessa tuomittu rikollinen, joka mm. edellisen virkakautensa aikana valehteli yli 30 000 kertaa julkisesti.

• Anonyymi

Trumpushka on pelkkä paskanpuhuja, huijari ja oikeudessa tuomittu rikollinen, joka mm. edellisen virkakautensa aikana valehteli yli 30 000 kertaa julkisesti.

Disinformaatiota olet näköjään sisäistänyt tehokkaasti 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Haha. Pullahtiko palstalle trumplahkolainen?

• Niinhän se Trump valehtelee ja paljon muutakin. Ukraina varmaan hyökkäsi ohjuksin, panssarein ja hävittäjäkonein Venäjän puolelle. Mikähän paikkakunta se nyt oli johon hyökkäsivät. Suomen kohdalla paikkana oli Mainila, mihin Suomi Venäjän mukaan hyökkäsi ja aloitti talvisodan. Miten Ukraina pani alulle sodan. Miten se onnistui kokoamaan niin suuren venäläisen sotajoukon rajan taakse aloittaakseen sodan sitä vastaan. Sadut ovat satuja. Varmaan juutalaisetkin aikoinaan hyökkäsivät Saksan kimppuun ja siksi natsi-Saksa oli pakotettu puolustatumaan kaasuttamalla kaikki juutalaiset kuoliaaksi.

Ranskan presidentti Emmanuel Macronin eilinen viesti kertoo totuuden.

There is an aggressor: Russia.

There is a victim: Ukraine.

• Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

Niinhän se Trump valehtelee ja paljon muutakin. Ukraina varmaan hyökkäsi ohjuksin, panssarein ja hävittäjäkonein Venäjän puolelle. Mikähän paikkakunta se nyt oli johon hyökkäsivät. Suomen kohdalla paikkana oli Mainila, mihin Suomi Venäjän mukaan hyökkäsi ja aloitti talvisodan. Miten Ukraina pani alulle sodan. Miten se onnistui kokoamaan niin suuren venäläisen sotajoukon rajan taakse aloittaakseen sodan sitä vastaan. Sadut ovat satuja. Varmaan juutalaisetkin aikoinaan hyökkäsivät Saksan kimppuun ja siksi natsi-Saksa oli pakotettu puolustatumaan kaasuttamalla kaikki juutalaiset kuoliaaksi.

Näitä heittoja voi tehdä, mutta aina pitäisi, mediasta poiketen, pohtia SYITÄ miksi jotain tapahtuu?
        Miksi joukot ovat rajalla yms.

• Anonyymi kirjoitti:

Näitä heittoja voi tehdä, mutta aina pitäisi, mediasta poiketen, pohtia SYITÄ miksi jotain tapahtuu?

Joukot olivat rajalla juuri sen vuoksi, että putler aikoi hyökätä väkivalloin suvereeniin valtioon eli Ukrainaan. Ei siinä sen kummempaa syy-pohdintaa tarvita. Jos taas haluaa kysyä sitä, miksi putler halusi hyökätä Ukrainaan, niin vastaus löytyy hänen omista historiakirjoituksistaan. putler ei pidä Ukrainaa valtiona vaan historiallisena osa Suur-Venäjää. putlerin mukaan Neuvostoliiton aikana oli tehty virheitä, joiden tuloksena Ukrainan valtio muodostettiin ja siitä tuli NL:n hajotessa itsenäinen valtio. Virheiden tekijöiksi putler nimeää Leninin ja Hrusthevin. putler ilmoittautui näiden aikoinaan tehtyjen virheiden korjaajaksi. Korjaaminen on vielä pahasti kesken. Ehkä vasta kolmasosa Ukrainasta on siirretty Venäjän haltuun. Loput hoidetaan ajan myötä, sillä mitään tulipalokiirettä ei ole. Välillä pitää vähän tappamiseltakin huilata ja sitten taas uusi ponnistus. Selkeästi putler ei pidä siitä, että häntä on vastustettu ja nöyryytetty. Tästa rangaistaan ukrainalaisia kansanmurhalla. Jos meno siis jatkuu ja yltyy Trumpin suosiollisella myötävaikutuksella, saamme vielä valtaisan pakolaisvyöryn muuhun Eurooppaan Ukrainasta, sillä moni ei varmaan halua jäädä odottelemaan Venäjän lekan heiluttelijoita, raiskaajia ja muita teloittajia.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos joku ei eilen illalla näkemästään ymmärtänyt, millainen tyhmä ja ilkeä koulukiusaajaluonne Donny on (samanlaisia ympärilleen keräten), hän tuskin ymmärtää mitään muutakaan.

• mielipidepankki kirjoitti:

Niinhän se Trump valehtelee ja paljon muutakin. Ukraina varmaan hyökkäsi ohjuksin, panssarein ja hävittäjäkonein Venäjän puolelle. Mikähän paikkakunta se nyt oli johon hyökkäsivät. Suomen kohdalla paikkana oli Mainila, mihin Suomi Venäjän mukaan hyökkäsi ja aloitti talvisodan. Miten Ukraina pani alulle sodan. Miten se onnistui kokoamaan niin suuren venäläisen sotajoukon rajan taakse aloittaakseen sodan sitä vastaan. Sadut ovat satuja. Varmaan juutalaisetkin aikoinaan hyökkäsivät Saksan kimppuun ja siksi natsi-Saksa oli pakotettu puolustatumaan kaasuttamalla kaikki juutalaiset kuoliaaksi.

>Varmaan juutalaisetkin aikoinaan hyökkäsivät Saksan kimppuun ja siksi natsi-Saksa oli pakotettu puolustatumaan kaasuttamalla kaikki juutalaiset kuoliaaksi.

Itse asiassa natsien propagandan keskeinen osa oli versio juuri tästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Tutustu viimeinkin Duginin filosofiaan, niin saat syyt ja selitykset ihan kaikelle nyky-Venäjän toiminnalle. Lue vaikka Mauno Koiviston Venäjän idea. Valitettavasti sitä ei ole saatavilla videona.

• Anonyymi

Trumpushka on pelkkä paskanpuhuja, huijari ja oikeudessa tuomittu rikollinen, joka mm. edellisen virkakautensa aikana valehteli yli 30 000 kertaa julkisesti.

Kertauksen vuoksi , ainut paskan puhuja tälläkin sivustolla on tämä Molokki.

• Anonyymi

Jos joku ei eilen illalla näkemästään ymmärtänyt, millainen tyhmä ja ilkeä koulukiusaajaluonne Donny on (samanlaisia ympärilleen keräten), hän tuskin ymmärtää mitään muutakaan.

Katos, tunnistit itsesi.

• Anonyymi

Telkusta tulee melkein joka päivä SELKOKIELISET uutiset, Molon kannataa seurata niitä.

• Tiltun ei kuitenkaan kannata katsoa Sachsin videoita, koska hän ei niistä mitään ymmärrä, kuten itsekin todistat.

• Anonyymi

Tiltun ei kuitenkaan kannata katsoa Sachsin videoita, koska hän ei niistä mitään ymmärrä, kuten itsekin todistat.

Hyvin ymmärtää, paitsi ne joilla on ymmärryksessä jotain vikaa 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin ymmärtää, paitsi ne joilla on ymmärryksessä jotain vikaa 😉

Jokainen huomaa tästäkin ketjusta, miten vähän tiltut ovat noista videoista ymmärtäneet.

• Anonyymi

Jokainen huomaa tästäkin ketjusta, miten vähän tiltut ovat noista videoista ymmärtäneet.

Kyllä siellä sinulle kerrottiin että ovat Sachsin videoista oppineet, mutta eivät avanneet sen enempää. Eikä tarvitsekaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä sinulle kerrottiin että ovat Sachsin videoista oppineet, mutta eivät avanneet sen enempää. Eikä tarvitsekaan.

No ei, jos tavoite on että videota ei katsota. Se on toki kannatettava pyrkimys.

• Anonyymi kirjoitti:

Se, että tiltut väittävät muka oppineensa videoista jotain, on tietysti pelkkä valhe.

• Anonyymi

Tiltun ei kuitenkaan kannata katsoa Sachsin videoita, koska hän ei niistä mitään ymmärrä, kuten itsekin todistat.

ei ole mololla kaikki kohdillaan ei.

• Anonyymi

No ei, jos tavoite on että videota ei katsota. Se on toki kannatettava pyrkimys.

ei molon ja repen tarvitse niitä katellakaan, kun ette niistä mitään ymmärrä.

• Anonyymi kirjoitti:

ei ole mololla kaikki kohdillaan ei.

Jokainen näkee, että tiltu todistaa jälleen kerran aloitukseni oikeaksi.

• Anonyymi

Trump on katsonut tarkkaan Sachsin videot.
      Salaliittouskovat ovatkin Trumpin neuvonantajia. Sachs on luultavasti seuraava hänen korvaan kuiskuttelija.
      Tuskin Trump yhtään kirjaa on jaksanut lukea, jossa kerrottaisiin historiallisista tapahtumista.

• Anonyymi

Maailma on sekaisin näistä salaliittoteorioihin uskovista hörhöistä.

• >>Trumpushka on pelkkä paskanpuhuja, huijari ja oikeudessa tuomittu rikollinen, joka mm. edellisen virkakautensa aikana valehteli yli 30 000 kertaa julkisesti.>>

Trump heitti Zelenskin ulos Valkoisesta talosta.

😊 😊 😊 😊 😊

Slava Russia !

💗💗💗💗💗💗💗💗💗
      💗🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃💗
      💗💗💗💗💗💗💗🌃💗
      💗💗💗💗💗💗🌃💗💗
      💗💗💗💗💗🌃💗💗💗
      💗💗💗💗🌃💗💗💗💗
      💗💗💗🌃💗💗💗💗💗
      💗💗🌃💗💗💗💗💗💗
      💗🌃💗💗💗💗💗💗💗
      💗🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃💗
      💗💗💗💗💗💗💗💗💗

• Kas, aito Z-natsikin.

Kas, aito Z-natsikin.

Pasiin voi siinä kohtaa aina luottaa!

• Anonyymi

Kas, aito Z-natsikin.

Aito ukrainan tunnus.

• Anonyymi

Molokin inttäminen vaikuttaa lähinnä pikkupojan itkupotkuraivareilta.
      Jeffreyn videokin pitäisi lause lauseelta kopsata ja sitten vielä selostaa se.

Onneksi kuitenkin selsnyi potkaistiin ulos Valkoisesta Talosta, Muuten...öykkärimäisestä käytöksestä tulikin heti halu yhdistää selsnyi ja molok.

• Anonyymi

Molochin ymmärryksessä on selvästi jotain vikaa.

• En ole sellaista vaatinut muualla kuin sinun mielikuvituksessasi. Mutta on todella paljonpuhuvaa, että tiltut eivät osaa yhtään Sachsin argumenttia esittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Molochin ymmärryksessä on selvästi jotain vikaa.

Selvästi vikaa on tiltulla, jotka kuvittelevat ymmärtäneensä Sachsin argumentteja.

• Anonyymi

Selvästi vikaa on tiltulla, jotka kuvittelevat ymmärtäneensä Sachsin argumentteja.

Eivät kuvittele vaan ymmärtävät ja sisäistävät. Eivät kuitenkaan halua sinulle niitä avata, eikä tarvitsekaan. Harmi jos sinulle Sachsin videot ovat vaikeita, ehkä vika on ymmärryksessä.

• Anonyymi

En ole sellaista vaatinut muualla kuin sinun mielikuvituksessasi. Mutta on todella paljonpuhuvaa, että tiltut eivät osaa yhtään Sachsin argumenttia esittää.

Ei aleta sinulle lukemaan kuin Raamattua, lue itse ja opi.
        Vai onko sinulla jokin este siihen?

Siellä se on tarjola suomennettuna, mutta selittelemään ei ruveta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi idioottia molo ja Repe yrittävät vääntää valheet totuudeksi eiköhän nyt viimein selvinnyt missä mennään.

• Nimenomaan ei, vaan tiivistää olennainen ja tuoda esille ne uudet argumentit, joiden perusteella video kannattaisi katsoa.

Mahdoton rasti tietenkin, jos on tottunut vain mölisemään.

• Anonyymi kirjoitti:

Eivät kuvittele vaan ymmärtävät ja sisäistävät. Eivät kuitenkaan halua sinulle niitä avata, eikä tarvitsekaan. Harmi jos sinulle Sachsin videot ovat vaikeita, ehkä vika on ymmärryksessä.

Kyllä tosiaan tarvitsisi, sillä niin kauan kuin teitä putinatseja on vain yksi prosentti suomalaisista, teidän pitäisi käyttää kaikki mahdolliset keinot saadaksenne Venäjää inhoavan valtavan enemmistön edes lohkeamaan ohuen siivun verran puolellenne.

Älkää laskeko sen varaan, että vielä se Volodka tulee ja nostaa teidät jalustalle. Ei tule eikä nosta, ja venäläisen järkeilyn mukaanhan kerran petturi on aina petturi ja pettäisi uudenkin isäntänsä. Pum pum!

• Anonyymi kirjoitti:

Kaksi idioottia molo ja Repe yrittävät vääntää valheet totuudeksi eiköhän nyt viimein selvinnyt missä mennään.

Aivan varmasti kaikille on selvinnyt, ja teitä putinatseja on taas huomennakin 1 % suomalaisista. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne vaikeita olisi, mutta en näe mitään syytä katsoa niitä, koska tiltutkaan selvästi eivät ole niistä yhtään mitään oppineet.

• Anonyymi kirjoitti:

LOL. Ettepä tietenkään. Haha.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokaiselle on keskustelun perusteella täysin selvää, kuinka paljon tiltut ovat suosittelemistaan Sachsin videoista oppineet. LOL.

• Olet selvästi katsonut Jeffin videon.

• Anonyymi

Aivan varmasti kaikille on selvinnyt, ja teitä putinatseja on taas huomennakin 1 % suomalaisista. 😁

Mikä 1 prosenttia!

• Anonyymi

hehheh, taitaa kielitaitosi oikeasti olla nolla, selviät google kääntäjällä, jos tekstistä on kyse. Muutenhan itse katsoisit videoita.

• Miksi minä katsoisin valevideoita, joista edes tiltut eivät ole oppineet yhtään mitään, kuten he tässäkin ketjussa väkevästi todistavat?

• Anonyymi

Kyllä molokille löytyy face bookista suomennettuna, lukutaidosta ja ymmärryksestä en tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä molokille löytyy face bookista suomennettuna, lukutaidosta ja ymmärryksestä en tiedä.

En tarvitsisi suomennosta, jos katselisin tuon videon, mutta turhaahaan se olisi, koska tiltutkaan eivät osaa selittää, että mitä siinä sanotaan. Ei siitä opi mitään.

• Anonyymi

En tarvitsisi suomennosta, jos katselisin tuon videon, mutta turhaahaan se olisi, koska tiltutkaan eivät osaa selittää, että mitä siinä sanotaan. Ei siitä opi mitään.

no sinä et todellakaan opi mistään mitään, nähty on, samaa soopaa tunget tänne vuodesta toiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

no sinä et todellakaan opi mistään mitään, nähty on, samaa soopaa tunget tänne vuodesta toiseen.

Ja kuten aloituksessani kerron, tiltut eivät ole oppineet Sachsin videoista mitään.

• Anonyymi

Ja kuten aloituksessani kerron, tiltut eivät ole oppineet Sachsin videoista mitään.

no menepä repeksi ja laita peukku. Kai sinä nyt tästäkin ketjusta näet ettei sinua kukaan ota enää vakavasti.

• Anonyymi kirjoitti:

no menepä repeksi ja laita peukku. Kai sinä nyt tästäkin ketjusta näet ettei sinua kukaan ota enää vakavasti.

Näkisin ennemminkin, ettei kukaan enää ota vakavasti Sachsia ja hänen videoitaan suosittelevia tiltuja. Kukaanhan ei niistä näytä oppineen mitään.

• Anonyymi

Näkisin ennemminkin, ettei kukaan enää ota vakavasti Sachsia ja hänen videoitaan suosittelevia tiltuja. Kukaanhan ei niistä näytä oppineen mitään.

SAchs on valittu aikoinaan 100:n vaikutusvaltaisimman ihmisen joukkoon. Sinä olet nobody.

• Anonyymi kirjoitti:

SAchs on valittu aikoinaan 100:n vaikutusvaltaisimman ihmisen joukkoon. Sinä olet nobody.

Se ei muuta sitä tosiasiaa, ettei Sachsin videoista opi mitään, kuten itsekin niin väkevästi todistat.

• Anonyymi

Se ei muuta sitä tosiasiaa, ettei Sachsin videoista opi mitään, kuten itsekin niin väkevästi todistat.

myönnän etten juurikaan oppinut, koska tiesin Sachsin esittämät faktat jo ennestään.

• Anonyymi kirjoitti:

myönnän etten juurikaan oppinut, koska tiesin Sachsin esittämät faktat jo ennestään.

Mutta olet tietekin kyvytön esittämään täällä niitä faktoja, kuten muutkin hänen videoitaan suosittelevat tiltut.

• Anonyymi

Mutta olet tietekin kyvytön esittämään täällä niitä faktoja, kuten muutkin hänen videoitaan suosittelevat tiltut.

??? olen vuosikausia sinulle faktoja esittänyt, ei mene jakeluun, kallosi lienee umpiluuta. Nyrkkeilijänä olisit ollut hyvä, sinua kun ei voi tyrmätä.

• Anonyymi kirjoitti:

??? olen vuosikausia sinulle faktoja esittänyt, ei mene jakeluun, kallosi lienee umpiluuta. Nyrkkeilijänä olisit ollut hyvä, sinua kun ei voi tyrmätä.

Mitä faktoja sinä olet minulle esittänyt?

• Anonyymi

Vika on aina ollut eurooppalaisissa?
      Miten syyttyi ensimmäinen tai toinen maailmansota?

Trump on messias, ja yrittää ehkäistä sitä kolmatta.
      Uskon hänellä olevan hyvät suhteet Kiinaan ja nyt ehkä tunnustelee Venäjää.
      Jos nuo kolme valtiota yhdessä sanovat jotain, Euroopan osaksi jää juoksukoiran rooli.

Ikävä kyllä.

• "Trump on messias"

LOL: Trumplahko onkin kultti, kuten olen niin monta kertaa kertonut.

• Anonyymi

"Trump on messias"

LOL: Trumplahko onkin kultti, kuten olen niin monta kertaa kertonut.

Ei ole, hänen ystäväpiirinsä vain omistaa enemmän jo mitä 1000 kertaa Suomen budjetti, rahalla on valta, ei mailla tai kansalaisuuksilla.

Eläköön globaali talous, ja valta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, hänen ystäväpiirinsä vain omistaa enemmän jo mitä 1000 kertaa Suomen budjetti, rahalla on valta, ei mailla tai kansalaisuuksilla.

Eläköön globaali talous, ja valta.

Näethän sinä itsekin, että se on kultti:

"Trump on messias".

• Anonyymi

Näethän sinä itsekin, että se on kultti:

"Trump on messias".

Henet ovat nostaneet tahot jotka maailmaa hallitsevat. Monia tahoja, kansalaisuuksiakin on monia. Hän ymmärtää valtansa joka hänelle on annettu. Joku Zelenskyi on pelkkä rääpäle, juoksupoika suuremmissa palavereissa.

Kuka haluaisi henkensä menettää, kun tuon ymmärtää?
        Ehkä joku palstan eläköitynyt tollo?

• Anonyymi kirjoitti:

Henet ovat nostaneet tahot jotka maailmaa hallitsevat. Monia tahoja, kansalaisuuksiakin on monia. Hän ymmärtää valtansa joka hänelle on annettu. Joku Zelenskyi on pelkkä rääpäle, juoksupoika suuremmissa palavereissa.

Kuka haluaisi henkensä menettää, kun tuon ymmärtää?
        Ehkä joku palstan eläköitynyt tollo?

Trumpushka on oikeudessa petoksista, väärennöksistä ja sekasuaallisesta vyäksikäytöstä tuomittu rikollinen, huijari ja valehtelija.

• Anonyymi

Älkää lähtekö tämän kahelin molokin juttuihin ollenkaan mukaan, antaa tämän paskanpuhujan höpistä yksin , sen se näyttää osaavan.

• Anonyymi
        UUSI

Trumpushka on oikeudessa petoksista, väärennöksistä ja sekasuaallisesta vyäksikäytöstä tuomittu rikollinen, huijari ja valehtelija.

Nyt Trumpin CV:ssa on merkintä myös ZelensKYYn ulos heittäminen valkoisesta talosta ja oikein NISKA-PERSE OTTEELLA!

Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94