En saanut uskosta apua elämääni, silkkaa harhaa vain ja uskovaisten tuomitsemista. Nyt pelleily on loppu ja olen vapaa jeesusharhoista!
Jeesus ei auttanut
36
295
Vastaukset
- Anonyymi
Idea on siinä, että usko auttaa luonnollisella tavalla raittiiseen elämään ilman päihteiden väärinkäyttöä ja uhkapeliä. Kun tahtoo vapautua näistä paheista, niin se onnistuu uskomalla satuolentoon, jonka uskoo auttavan ja vaikuttavan mielenmuutosta.
Mitään yliluonnollista apua ei ole tarjolla eikä ihminen esimerkiksi tule älykkäämmäksi tai kyvykkäämmäksi uskon kautta. Kaikki eivät muutu edes mieleltään; kunhan vain pitävät totena Raamatun tarut ja valheet.- Anonyymi
Jumala ei ole satuolento.
Raamattu on satukirja. Sen hahmot ja tapahtumat ei ole historiallisia. Osalla tapahtumista on kuitenkin tosipohja. Moni kulttuuri tietää mm. vedenpaisumukset. Raamattua voi kunnioittaa, vaikkei siihen uskoisikaan. Ja jumalaan voi uskoa, vaikkei uskoisi kaikkiin hahmoihin (isä, poika).
Älkää luopuko uskosta & toivosta vain siksi, että jotkut naamat ärsyttää ja jutut pursuu korvista.
- Anonyymi
Kyllä sitä pitää uskoa herjaamiseen ja sen voimaan kun siitä näytetään niin hyvää esimerkkiä. Usko on nimenomaan sitä että tullaan uskoon ja osataan herjata muita uskovia. Eihän jumalaton voi mitenkään uskovia herjata kun häntä ei siihen kukaan opeta missään seurakunnassa eikä hän tunne muiden uskonasioista mistä pitää herjata. Täällä tietenkin voi oppia jonkin verran siihen, mutta lopullinen opetus tulee seurakunnassa kun ei vain eroa siitä. Se eroaminen on juuri se ongelma. Ei se herjaaminen kun se kuuluu uskoon, ilman sitä ei ole uskoa ellei uskovat keskenään herjaa tosiaan. Jos sen kadottaa niin kadottaa uskon ja käyt tosiaan noin, että uskosta katoaa mieli.
- Anonyymi
Jumalaton on täysin pihalla uskovien herjaamisesta, ei sellainen voi mitenkään tajuta miten amerikan homoista, sata vuotta ajoittuneista asioista voi tänä päivänä lähtemättömästi herjata. Ei jumalaton kykene millään tavalla herjaamaan, vaan sitä varten tosiaan täytyy tulla uskoon jotta sitä voi uskottavasti toteuttaa ja että se näyttää siltä että on Jumalan pyhä uskova, jolla on Jumalan käskyt.
- Anonyymi
Se on oma valintasi aika monet nykyajan ihmiset luopuvat Jeesuksesta ja se on surullista koska niin ei kannattaisi tehdä.
Minulla on monia rukous aiheita ja se on yksi rukous aiheeni että rukomilen uskosta luopuneiden ja sellaisten jotka ovat luopumassa niin heidän puolestaan.
Kaikilla ihmisillä on omat mielipiteensä mutta ei kannata antaa muiden tuomitsemisen vaikuttaa omaan uskoon paitsi jos se on myös raamatun mukaan väärin. Annoitko koko elämän Jeesukselle? Luivuitko sellaisista asioista jotka eivät ole Jumalan tahdon mukaisia? Vietitkö kauan aikaa hänen seurassaan jos pää on täynnä maailman mölyä niin miten kuulet Herran äänen?- Anonyymi
Miten Jeesukselle voi antaa vain osan elämästään? Jumala ei puhunut minulle koskaan, en edes tiedä miten se olisi mahdollista. Rukouksiini ei vastattu. Koko aika uskovana meni täysin hukkaan. Nykyään onneksi ymmärsin auttaa hädässä olevia erilaisten avustusjärjestöjen kautta. Se on lähimmäisen kohtaamisen oikeaa konkretiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Jeesukselle voi antaa vain osan elämästään? Jumala ei puhunut minulle koskaan, en edes tiedä miten se olisi mahdollista. Rukouksiini ei vastattu. Koko aika uskovana meni täysin hukkaan. Nykyään onneksi ymmärsin auttaa hädässä olevia erilaisten avustusjärjestöjen kautta. Se on lähimmäisen kohtaamisen oikeaa konkretiaa.
Uskovien kautta autetaan paljon apua tarvitsevia seurakunnassa jossa käyn välillä.
Kaikki ihmiset eivät anna elämäänsä kokonaan Jeesukselle ja tällä tarkoitan sitä että he eivät luovu sellaisista asioista jotka eivät ole Jumalan tahdon mukaisia. Elävät uskovaisina melkein niin kuin maailman ihmiset. Jospa rukouksesi ei ollut Jumalan tahdon mukainen kun et saanut vastausta tai et rukoillut tarpeeksi pitkään. Minulle Jeesus on puhunut unien kautta ja ihan valveilla ollessakin. En oikein osaa sanoa tuohon mitään kun sanot että Jumala ei puhut sulle koskaan. Hän ei ole puhut mulle enää niin paljon kuin alussa mutta tiedän kuitenkin että elämän lankani on hänen käsissään ja hän pitää meistä huolen.
Minulle on ollut tästä kirjasta apua raamatun lisäksi Merlin Carothers kiitos kirjat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa kuinka kauan olit uskossa?
Minulla on menossa erämää kausi en kuule Herraa niin selvästi kun uskon ihan alussa.
Se että ei saa aina tuntea Jeesuksen kosketusta ei tarkoita sitä etteikö hän ole elämässä tai pidä huolta. Voit kysyä Herralta jotain uskon että saat siihen vastauksen jotakin kautta et välttämättä heti. Minä sain sellaisen vastauksen kun rukoilin vanhemmistani sain kokea yliluonnollisesti että kummatkin vanhempani olivat saaneet pelastua. Se että Hän ei ole vastannut voi tarkoittaa sitäkin että kun jaksat vaan rukoilla ja olla yhteydessä Herraan niin valtava siunaus on tulossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain suurta on tulossa meille jokaiselle pysykäämme lujemmin vain Herrassa muutoksen tuulet puhaltavat.
Kehotuksen sanoja.
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/PHP.4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa kuinka kauan olit uskossa?
Minulla on menossa erämää kausi en kuule Herraa niin selvästi kun uskon ihan alussa.
Se että ei saa aina tuntea Jeesuksen kosketusta ei tarkoita sitä etteikö hän ole elämässä tai pidä huolta. Voit kysyä Herralta jotain uskon että saat siihen vastauksen jotakin kautta et välttämättä heti. Minä sain sellaisen vastauksen kun rukoilin vanhemmistani sain kokea yliluonnollisesti että kummatkin vanhempani olivat saaneet pelastua. Se että Hän ei ole vastannut voi tarkoittaa sitäkin että kun jaksat vaan rukoilla ja olla yhteydessä Herraan niin valtava siunaus on tulossa.Olin sellaiset kymmenen vuotta uskovana, mutta mitään merkittävää ei tapahtunut. Kävin eräässä rukouspiirissä tuttavan pyynnöstä useasti. Hän kysyi kerran tunnenko siellä sen valtavan voiman. En tuntenut yhtään mitään. Se oli vähän sellaista aikuisten piirileikin tapaista. Kaikenlaista tuomitsemista tai vastaavasti itsensä nöyristelyä huomasin lisäksi paljon muissa uskovissa ja se oli niin hassua. Eräs tuttuni mietti mitä Jumala mahtaa olla mieltä hänen lapsensa nimestä ja oli kysellen rukoillut, onko lapsellaan hyvä nimi. Samaan aikaan naapurinsa näki nälkää ja eli puutteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin sellaiset kymmenen vuotta uskovana, mutta mitään merkittävää ei tapahtunut. Kävin eräässä rukouspiirissä tuttavan pyynnöstä useasti. Hän kysyi kerran tunnenko siellä sen valtavan voiman. En tuntenut yhtään mitään. Se oli vähän sellaista aikuisten piirileikin tapaista. Kaikenlaista tuomitsemista tai vastaavasti itsensä nöyristelyä huomasin lisäksi paljon muissa uskovissa ja se oli niin hassua. Eräs tuttuni mietti mitä Jumala mahtaa olla mieltä hänen lapsensa nimestä ja oli kysellen rukoillut, onko lapsellaan hyvä nimi. Samaan aikaan naapurinsa näki nälkää ja eli puutteessa.
Voi tokkiisa- --- minulle uskovana on tapahtunut jatkuvasti näitten vuosikymmenten aikana.
Nyt- hetkessä olen kolmatta kk. kulkenut mielenkiintoista aikaa elämässäni.
Tänäänkin menen siitä johtuen naapurikaupunkiin- rinnallakulkemisen merkeissä.
Näin on uusia ystäviä tullut elämään matkaan.
Raamatun, ehtoollisella, Jeesus ja Yläsali, opetuslapset ja jalkojenpesu.
"palvelemisestä itse Ylipappimme puhui!" ja mikä ihana tehtäväkuva tähänkin päivään.
Saan kumartua vanhana- laittamaan nuoremman kenkiä jalkaan, nauhoittaa ne, että hän pääsee ulos, kun itse ei kykene sitä tekemään.
Saan pukea häntä, eilenkin vein hänet ulos, puin, laitoin pipon päähän, villatumput käteen ja vein hänet kävelemään. Hän nautti ulkoilman tuomasta hapesta kehossaan.
Kyllä meillä tapahtuu ja tätä on yltäkyllin. Kenttää tapahtumakentällä riittää...
Tänään vien hänet kuntoutukseen. Aivan uusi tuttavuus.
Teen voikkoleipiä päiväksi- 2kk. keittelin puuron aamulla, laitoin hänelle pöydän kauniiksi, että hänen silmänsäkin nauttii Luojan antamista ruan kauneudesta. hedelmiä, leipää, leikettä, kahviakuppiin, puuroa lautaseen jne.
Kun vien hänet kirkkoon. Autan hänelle toiminnan, että hän saa laulaa virsikirjasta Jumalanpalveluksen virret, uskontunnustukset- vien alttarille ehtoolliselle, olen rinnalla.
Saatan takaisin penkkiin ja vien turvallisesti hänet kotiin.
Voi että meillä tapahtuu uskon kautta ihmeellistä ja rakkaudellista elämää, Kristuksessa.
Siinä myös käytetään vanhusta kaupassa, varmistettan elämään turvallisuudesta, koska arkienkeliksi on jalkojenpsun Herra asettanut - palvelemaan...
Kyllä täällä tahtuu ---- toimenkuva- mikä kirjoituksissa on, se on kaikenkattava ja päämäärän toimintaohje on Jumalan Rakkaus.
Luetaan Raamattua - rukoillaan, lauletaan -- -ja eletään tätä --iänkaikkisuuden puolen elämää...... osa palvelluista ovat jo päässeet haudanlepoon odottamaan ylösnousemuspäivää ja heidän muistonsa tuo hyvän mielen omaan hengelliseen elämään.
Siksi hengellinen elämäni on ollut merkittävä- tapahtumarikas, siinä Jumala on kastanut sieluni taivaallisella kiitollisuudella.
Olen saanut syntymään tähän aikaan ja kohdata lähimmäinen, sekä mahdollisuuden iankaikkisen elämän armolahjan - iankaikkisuuden puolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tokkiisa- --- minulle uskovana on tapahtunut jatkuvasti näitten vuosikymmenten aikana.
Nyt- hetkessä olen kolmatta kk. kulkenut mielenkiintoista aikaa elämässäni.
Tänäänkin menen siitä johtuen naapurikaupunkiin- rinnallakulkemisen merkeissä.
Näin on uusia ystäviä tullut elämään matkaan.
Raamatun, ehtoollisella, Jeesus ja Yläsali, opetuslapset ja jalkojenpesu.
"palvelemisestä itse Ylipappimme puhui!" ja mikä ihana tehtäväkuva tähänkin päivään.
Saan kumartua vanhana- laittamaan nuoremman kenkiä jalkaan, nauhoittaa ne, että hän pääsee ulos, kun itse ei kykene sitä tekemään.
Saan pukea häntä, eilenkin vein hänet ulos, puin, laitoin pipon päähän, villatumput käteen ja vein hänet kävelemään. Hän nautti ulkoilman tuomasta hapesta kehossaan.
Kyllä meillä tapahtuu ja tätä on yltäkyllin. Kenttää tapahtumakentällä riittää...
Tänään vien hänet kuntoutukseen. Aivan uusi tuttavuus.
Teen voikkoleipiä päiväksi- 2kk. keittelin puuron aamulla, laitoin hänelle pöydän kauniiksi, että hänen silmänsäkin nauttii Luojan antamista ruan kauneudesta. hedelmiä, leipää, leikettä, kahviakuppiin, puuroa lautaseen jne.
Kun vien hänet kirkkoon. Autan hänelle toiminnan, että hän saa laulaa virsikirjasta Jumalanpalveluksen virret, uskontunnustukset- vien alttarille ehtoolliselle, olen rinnalla.
Saatan takaisin penkkiin ja vien turvallisesti hänet kotiin.
Voi että meillä tapahtuu uskon kautta ihmeellistä ja rakkaudellista elämää, Kristuksessa.
Siinä myös käytetään vanhusta kaupassa, varmistettan elämään turvallisuudesta, koska arkienkeliksi on jalkojenpsun Herra asettanut - palvelemaan...
Kyllä täällä tahtuu ---- toimenkuva- mikä kirjoituksissa on, se on kaikenkattava ja päämäärän toimintaohje on Jumalan Rakkaus.
Luetaan Raamattua - rukoillaan, lauletaan -- -ja eletään tätä --iänkaikkisuuden puolen elämää...... osa palvelluista ovat jo päässeet haudanlepoon odottamaan ylösnousemuspäivää ja heidän muistonsa tuo hyvän mielen omaan hengelliseen elämään.
Siksi hengellinen elämäni on ollut merkittävä- tapahtumarikas, siinä Jumala on kastanut sieluni taivaallisella kiitollisuudella.
Olen saanut syntymään tähän aikaan ja kohdata lähimmäinen, sekä mahdollisuuden iankaikkisen elämän armolahjan - iankaikkisuuden puolelle.Kyllä minulle riittää ihan tavallinen elämä, älä leuhki toiminnallasi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olin sellaiset kymmenen vuotta uskovana, mutta mitään merkittävää ei tapahtunut. Kävin eräässä rukouspiirissä tuttavan pyynnöstä useasti. Hän kysyi kerran tunnenko siellä sen valtavan voiman. En tuntenut yhtään mitään. Se oli vähän sellaista aikuisten piirileikin tapaista. Kaikenlaista tuomitsemista tai vastaavasti itsensä nöyristelyä huomasin lisäksi paljon muissa uskovissa ja se oli niin hassua. Eräs tuttuni mietti mitä Jumala mahtaa olla mieltä hänen lapsensa nimestä ja oli kysellen rukoillut, onko lapsellaan hyvä nimi. Samaan aikaan naapurinsa näki nälkää ja eli puutteessa.
Olet käynyt rukous piirissä mutta kävitkö koskaan missään kirkossa tai paikkakuntasi seurakunnassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet käynyt rukous piirissä mutta kävitkö koskaan missään kirkossa tai paikkakuntasi seurakunnassa?
Tottakai kävin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai kävin.
Mihin sinä Jeesuksen apua tarvitsit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sinä Jeesuksen apua tarvitsit?
Näin jälkikäteen ajateltuna en mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin jälkikäteen ajateltuna en mihinkään.
Kävitkö ikinä muiden rukoiltavana?
Ylistitkö lauluin Jeesusta?
Rukoilitko muidenkin puolesta etkä vain itsesi?
- Anonyymi
Oikea uskohan on muiden herjaamista kuten olemme huomaneet hyvin konkreettisesti. Siihen sitä tulee pyrkiä eikä mitää onnettomia luusereita auttamaan. Herjan nekin vai ansaitsevat. Pitää vain valita puolensa miten herjaa, miten asettaa amerikan homot, kasteen, Pyhän Hengen, synnit ja muut sellaiset suhteessa omaa herjaamiseen. Kun sen vai selkeästi miettii, niin sen jälkeen kun antaa vain palaa, niin usko tie on selkeä ja suora.
Eikä esimerkeistä ole pulaa.- Anonyymi
Olen itse huomannut että tällä sivulla eri seurakunnassa olevat arvostelevat toisiaan aika paljon taidat olla niistä kahdesta se toinen.
Tuollainen käytös on typerää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse huomannut että tällä sivulla eri seurakunnassa olevat arvostelevat toisiaan aika paljon taidat olla niistä kahdesta se toinen.
Tuollainen käytös on typerää.Ketä on arvosteltu?
Kun herjaa, niin kyllä syytteissä kuitenkin pitäisi joku perä olla eikä niiden silkkoja valheita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä on arvosteltu?
Kun herjaa, niin kyllä syytteissä kuitenkin pitäisi joku perä olla eikä niiden silkkoja valheita.Olet jompikumpi joko se luterilainen tai helluntalainen niillä kirjoituksista päätellen jokin kiista täällä. Lopettakaa sellainen jos ette osaa muita kunnioitavasti täällä olla menkää pois. Koiran häkkiin tuommoiset pitäisi sulkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jompikumpi joko se luterilainen tai helluntalainen niillä kirjoituksista päätellen jokin kiista täällä. Lopettakaa sellainen jos ette osaa muita kunnioitavasti täällä olla menkää pois. Koiran häkkiin tuommoiset pitäisi sulkea.
Hieman hakusessa mistä ja ketä herjattu.
Varmaan amerikan homoja kun kaikista eniten saavat herjoja vaikka sinällään jo aika vanha juttu.
Toisaalta ei ne siitä loukkaannu kun ovat olleet jo kauan haudassa sanoi niistä mitä tahansa eikä homotkaan enää ole moisesta moksiskaan kun ovat jo tottuneet kaikenlaiseen eikä edes välitä aina ja kaikkeen puuttua kun pitää sitä homostellekin välillä.
Ehkä joku silti ottanut amerikan homoista herneen nenään. No toisaalta eivät ne aivan järjen jättiläisen herjoja ole, se täytyy kyllä myöntää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman hakusessa mistä ja ketä herjattu.
Varmaan amerikan homoja kun kaikista eniten saavat herjoja vaikka sinällään jo aika vanha juttu.
Toisaalta ei ne siitä loukkaannu kun ovat olleet jo kauan haudassa sanoi niistä mitä tahansa eikä homotkaan enää ole moisesta moksiskaan kun ovat jo tottuneet kaikenlaiseen eikä edes välitä aina ja kaikkeen puuttua kun pitää sitä homostellekin välillä.
Ehkä joku silti ottanut amerikan homoista herneen nenään. No toisaalta eivät ne aivan järjen jättiläisen herjoja ole, se täytyy kyllä myöntää.Muuten tämä on ihan mukava sivu mutta noiden ihmisten jotka käyttävät tätä sivustoa riitelyyn niin huonontaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen käytös on typerää.Omakohtaisesti en ole huomannut kristittyjen herjaavan toisiaan erilaisten katsantokantojen vuoksi. Erilaiset näkemykset rikastuttavat kristinuskoa. Jumalan syli on avara, ei Hän niuhota aloittelevan vajaata teologiaa, vaan vaikuttaa hienotunteisesti noviisia oikeaan. Epäilevän kannattaa kysyä Jumalalta oikeaa tietä, Vahvistus saattaa tulla heti, kuten yleensä minulle tulee, mutta voi mennä aikaakin. Kun vahvistus tulee, niin sen huomaa, että tässä se nyt tuli. Näillä palstoilla riehuu useita riitaa lietsovia ateisteja, teeskennellan milloin mitäkin uskon lahkoa. Joskus hän riitelee itsensä kanssa , teeskennellen eri lahkojen uskovia. Kokenut kristitty huomaa kyllä kaiken harhautuksen, mutta aloittaja voi langeta, sillä saatana on ovela.
- Anonyymi
Tyhjästä on tunnetusti paha nyhjäistä.
- Anonyymi
Toisaalta ei ne amerikan homot vastaa herjoihin kun ovat ajat sitten kuolleet.
Aivan yksin niitä saa. herjata aivan mielin määrin.
Toisin kieltämättä vähän tyhmää. Varsinkin tälläisenä aikana kun homofallostelustakin ollaan käräjillä. Oikeastaan aika moukkamaista. - Anonyymi
Paljonko se uskominen oikein maksaa valuuttana, olis kiva tietää esim. tässä lahkossa? Jotain suuntaa antavia lukuja kehiin?
- Anonyymi
Kysy mieluummin että mikä on sielusi hinta mistä hinnasta luovut sielustasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy mieluummin että mikä on sielusi hinta mistä hinnasta luovut sielustasi?
Eesau myi hernekeittolautasellisesta poikuutensa, joten sanotaan nyt ainakin 50 euroa.
- Anonyymi
Se on pedon merkin ottamista jos maksaa pelastuksesta.
Siksi, ettei silti saa pelastusta vaikka miten maksaisi.- Anonyymi
Niimpä taisi 14:49 kysymys olla halpamainen niin yhtä halpamaisen vastauksen sai.
- Anonyymi
Jeps, ei sinusta ollut. Tahdotteko tekin lähteä pois?
- AnonyymiUUSI
VIKA on siinä että oot yhteydessä USKOVAISIIN mutta et itse ELÄVÄÄN HERRAAN
- AnonyymiUUSI
Niin. Minä rukoilin paljon. Mitään ei kuulunut, ei tapahtunut. Se siitä ”elossa olevasta”
- AnonyymiUUSI
Jeesus ei auttanut
Kaikki ei tule heti..mutta tulee..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562658
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262430Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502319- 1352200
- 591860
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2461705- 311381
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311212