Kuunteleeko kukaan JT muuta musiikkia kuin tangoja? Ja jos, niin mitä musiikkia?
Kuunteleeko kukaan muuta
13
187
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi olla Jumalan ehto ikuiselle elämälle, että kuuntelee puku päällä laulavia tangolaulajia. Kyllä käy tukalaksi olo paratiisissa, jos siellä soi joka puolella tango. Ainakin Suomessa soi. Ehkä ei niin muualla.
- Anonyymi
En koe kotoisaksi oloani JT keskuudessa heidän tangoharrastuksen takia. Kaikki tuntuvat harrastavan sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koe kotoisaksi oloani JT keskuudessa heidän tangoharrastuksen takia. Kaikki tuntuvat harrastavan sitä.
Ei voi olla, että Jumalalla on noin suppea musiikkimaku kuin tangot. Se on suomalaisten oma juttu. Jossain Argentiinassa ja ehkä Espanjassa kuunnellaan tangoa, mutta eipä paljon muualla Suomen lisäksi. Eräs JT taivasteli minun erilaisuutta, kun en pidä tangoista. Kyllä JT keskuudessa tuntee itsensä yksinäiseksi ilman tangoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet lahkolainen
- Anonyymi
Ainakin muutama kuuntelee F.A. KÖNÖLININ säveltämän Peräilmafantasian ja fuugan Ä MÖLLIN.
- Anonyymi
RTeetä ja EGeetä. Joskus PHoota.
- Anonyymi
Keitä he ovat?
- Anonyymi
Mitä lahkolainen sekoilet!
- Anonyymi
Taidat olla tangofani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tangofani.
JT uskonnossa tango on arka paikka. Suorastaan pyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT uskonnossa tango on arka paikka. Suorastaan pyhä.
JT on oma musiikki
Monet jt tykkäävät kuunnella Suolikaasurapsodiota ja Tyrnäväläisiä kissantervaus etydejä.
- Anonyymi
Tässä kaikille todella hyvää musiikkia.
https://www.youtube.com/watch?v=TIu6XCz-Plo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224296Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692765Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196