Luin taas netistä yhden jutun kun kaikki rahat meni ja joutuu maksamaan maksuja sinne ja tänne ja tuonne, velkaa on paljon eikä rahaa ole yhtään.
Mistä rahaa revitään jos sitä ei yksinkertaisesti ole?
En ole milloinkaan tätä ymmärtänyt.
Mistä saa rahaa kun rahat on loppu?
22
386
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kyllähän ihmisillä voi joskus muodostua pattitilanne ja on niin puun ja kuoren välissä mutta yleensä se ratkaisu löytyy.Yksittäinen henkilö tekee vaikka konkurssin ja joutuu realisoimaan varallisuuden ja jää velkaa ja voi olla vaihe ettei oikeen mistään tule rahoja.
- Anonyymi
Millä sitten maksaa jos ei tule rahaa?
- Anonyymi
Elämiseen saa Suomessa rahoja.Velat sitten eri juttu.
- Anonyymi
Ei pidä tehdä enempää velkaa kuin on maksukykyä.
Hyvinpä on saanut maksetuksi kaikki laskut jo 50 vuotta eli koko aikuisuuden.
Lainatkin on maksettu aina tismalleen kun ei velkaannu yltiöpäisesti.- Anonyymi
Niin sitähän ei purra eikä orpo osaa, he ottavat melkaa enempi kuin edelliset hallitukset vaikka orpo valehteli että hän lopettaa velaksi elämisen, heheee... hän lopetti kaikki muun paitsi velan oton!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitähän ei purra eikä orpo osaa, he ottavat melkaa enempi kuin edelliset hallitukset vaikka orpo valehteli että hän lopettaa velaksi elämisen, heheee... hän lopetti kaikki muun paitsi velan oton!!!
Sinä onneksi et osaa muuta puhua kuin totta. Jäikö sinulta mersu katsastamatta ja kesämökin laituri maalaamatta orvon vietyä rahat?
- Anonyymi
Kun on maltilla säästänyt talletustilille, niin sitä voi hädän hetkellä käyttää.
Lisäksi kannattaa aina varautua yllätyksiin ja pitää kotona jemmarahaa.
Näin menetellen ei koskaan joudu pulaan.
Aloittajalla ei ole rahaa eikä mistään tule rahaa ???
Se on käytännössä ihan mahdoton yhtälö, kun monenlaista tukea on toki. - Anonyymi
Onko rahaa joskus sitten ollut kun on ylipäätänsä velkaa saanut.Täysin pösilö henkilö sillon jos kuutukseen velkoja ottanut. Konkurssissa voi tulla tilanne että näyttää siltä ettei mistään tulis rahoja.Onhan Suomessa työttömyysturva,toimeentulotuki ni voi olla syitä ettei noita saakkaan.Peliriippuvaisilla sitten on omia tarinoita.
- Anonyymi
Niin kun ei voi olla tuhansia jotta toimeentulotukea saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peliriippuvaisen holistin kymppitonnit kelalta jemmassa. Mutta kuka suojelisi rahoja omistajaltaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peliriippuvaisen holistin kymppitonnit kelalta jemmassa. Mutta kuka suojelisi rahoja omistajaltaan?
Toisilla ei vaan pysy raha näpeissä vaan se kylvetään heti maailman tuuliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jemmarahaa voi olla tuhansia, kun niistä ei Kela tiedä mitään.
Säästettyjä varoja voi sitten käyttää hädän hetkellä.
Eikä tarvi valittaa rahattomuutta eikä vinkua surkeana niitä Kela-almuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisilla ei vaan pysy raha näpeissä vaan se kylvetään heti maailman tuuliin.
Juu viina kaup....
- Anonyymi
Perunat on halpoja, tehkää omat ruoat, einekset kannattaa jättää kauppaan.
- Anonyymi
On kyllä kalliita valmiit ateriat, kunnolliset siis. Nuo Atriat on ihan jätettä mutta kokkikartano on hyvää eikä niissä ole lisäaineita. Olen niitä syönyt laiskuuttani pari vuotta ja kolesteroli sun muut arvot on oikein hyvät.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä parhaita rahoitusneuvoja niiltä toimeentulotunareilta.
- Anonyymi
Velkaa ei saa antaa ilman vakuuksia. Tasapainottomat jotka ei ole edes itsensä kanssa sinut joutuvat suuriin vaikeuksiin pikaluottojen tähden. Korkeakorkoiset pikaluotot on kiellettävä.
- Anonyymi
Töitä löytyy aika helposti, jos on osaamista, eikä oleta saavansa TJ:n palkkaa heti eka työpäivänä.
- Anonyymi
Olet varmasti ainoa ihminen joka ei ymmärrä. Koitappa ottaa selvää asioista, ei tarvi kaikkea valmiiksi sulle kertoa ja tehdä, Kun ihminen tarvii jotian, hänen pitää ottaa asioista itse selvää. Jospa nyt kokeilisit miten osaat itsenäistyä ja etsiä tietoa ja asioita, joista ei tiedä.
Kerroppa siten miten onnistuit.- Anonyymi
Mitä sinä siinä minulle raivoa. Ei minulla ole mitään ongelmia rahan kanssa. Ihmettelen vain että miten ihmeessä joku saa rahaa jos se on loppu.
- Anonyymi
Minusta tuntuu, että Suomi ei hyväksy kaikkien taloudellista hyvinvointia. Osa ei hallitse elämäänsä, mutta ei ole sallittua voida hyvin, vaikka pystyisi niin tekemään 1000 euron nettotuloilla - tai tuilla. Olen ollut huomaavinani myös ettei meillä arvosteta entisajan työnsankaria, vaan sen on korvannut talouskasvu (kuluttaminen ja pääomatulot) ja työttämien syyttäminen. Hyvällä supliikilla ja suhteilla pärjäilee paljon paremmin kuin kovalla fyysisellä työllä ja ammattimaisuudella.
- Anonyymi
Mistä rahaa saa no yleisesti ottaen työtä tekemällä ja heti perään maukunaa että niin vähän.Yksittäisellä henkilöllä joka tekee konkurssin voi tulla tilanne ettei oikeastaan mistään rahaa.Konkurssipesän selvitys yms...et taida tuosta vaan ala saamaan työttömyyspäivärahaa tai toimeentulotukea,asunnot,työvälineet realisoitava.Kiinteistöt ulosmittaukseen.Pitää varmistaa selusta että sitä rahaa on vaikka mitä tapahtus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765