Suomen kansan pitää ottaa Jumalan varoitukset tosissaan antaa koko sydän Jumalan käyttöön ja alkaa rukoulemaan joka päivä.
Aki kangasmäki on nähnyt näkyjä joita Jeesus on hänelle näyttänyt.
Suomen kansa tekää parannus ja kääntykää Jumalan puoleen.
Herra on väkevä
44
197
Vastaukset
- Anonyymi
Väkevä, hajusta päätellen.
Siitä on Mark Twain tehnyt kirjankin. - Anonyymi
Kuinka kauan Jumala antaa saastaisten saastuttaa.
Riettaus lisääntyy kuin sodomassa.
Rakastatko käytännössä kaikkia, myös.....??.
Viimeinen tuomio.
Joh. 13:
34. Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne. Mark. 12:31; Joh. 15:12; 1. Joh. 3:11; 1. Joh. 4:21
35. Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos te rakastatte toisianne."
"Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle. Matt. 16:27; Ilm. 20:11
32. Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. Hes. 34:17-22; Matt. 13:49; Room. 14:10; 2. Kor. 5:10
33. Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
34. Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti. wis 5:15-16; Ef. 1:4
35. Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. Jes. 58:7; Hes. 18:7; sir 7:32-36; Gal. 5:6; Hepr. 13:2; Jaak. 1:27; Jaak. 2:13-14
36. Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'
37. "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
38. Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
39. Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
40. Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.' Sananl. 19:17; Matt. 10:42; Hepr. 6:10
41. "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen. Matt. 7:23; Mark. 9:48; Juud. 1:7; Ilm. 20:10; Ilm. 20:15
42. Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
43. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
44. "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
45. Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
46. "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Dan. 12:2; Joh. 5:29; Room. 2:7-8; Ilm. 20:15- Anonyymi
Joh. 13:
34. Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne. Mark. 12:31; Joh. 15:12; 1. Joh. 3:11; 1. Joh. 4:21
35. Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos te rakastatte toisianne." - Anonyymi
Jumalasi sallii syyttömien siviilien tapoamisenkin.
On toki luonteeltaan lempeä kuin stalin ja narsisti kuin trumppi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh. 13:
35. Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos te rakastatte toisianne."Herra Taivaallinen Isä. Herraimme Jeesus Kristus on armorikkaudessaan vaatettava, ruokkiva, juottava, haavojen puhdistava hoitaja kaikkinaisuudessaan.
Muistakaa heidät, joilla ei mitään ole. Auttakaa heitä, joilla ei päänsijaa ole. Kylmä katu ja ainainen nälkä ja jano.
Juuri heitä, edes vähän. Edes roposen pari. Olivat he sitten hoidon tarpeessa tai tarvitsevat tukea ruokaan ja juomaan. Tarvitsevat he koulutusta.
Auttakaamme vähän. Yksi ei voi ruokkia kaikkia. Ei vaatettaa.
Oli se lantti. Oli se jutustelu. Oli se paperia.
Herralla on kaikki. Kuitenkin meillä ihmisillä on kaikki. Huolista ja murheista alkaen.
Auttakaamme. Sillä joskus voimme itsekin tarvita apua. Silloin Herra muistaa meidät.
Juuri Sinut. - Anonyymi
Hyviä raamatun kohtia. 👍
- Anonyymi
Näyttää Raamatun historian mukaan ettei Jumala rankaise heti pahuutta koska varoittaa tulevasta tuhosta vuosikymmenien ajan.
Mutta kun yhteiskunta valitsee itselleen uuden yhteisen jumalan niin tuomio tulee lähes heti.
Johtuuko tämä siitä että pahuuden rikosten keskellä kuitenkin löytyy tieto pelastuksesta?. Ihmisillä on MAHDOLLISUUS pelastus pyytämällä armahdusta.
MUTTA jos yhteiskunnalla onkin yhteishengen kautta yhteinen uusi jumala (AI) niin mahdollisuus pelastua on hävitetty ja siksi tuleekin täydellinen TUHO kerralla.
Näin on tapahtunut Raamatun historiassa ja näin tulee tapahtumaan aina koska Jumala taivaassa on SAMA silloin ja nyt. - Anonyymi
Historiasta näyttää myös siltä että maailmassa valtaan pääsee se mitä seurakunnissa hyväksytään.
Kun srk halveksi köyhiään niin yhteiskunta ryöstää heitä yhä laajemmin.
Kun seurakunnissa sallittiin yleisesti kaikenlainen Sanan vääristely ja eliminointi niin yhteiskuntakin hylkäsi Raamatun.
Kun seurakunnissa rakastettiin vain rahankeruuta ihmisten hädästä välittämättä niin yhteiskunta ryhtyi sananlaiseksi.
Kun srk rakasti ulkomaiden ihmisiä, vainottuja enemmän kuin omassa joukossaan olevia vainottuja niin ryhtyi yhteiskuntakin keräämään ulkomaiden terroristeja hoitoonsa.
Kun srk valehtelee näiden pahuuksien puolustusselityksiä niin yhteiskuntakin valehtelee ihmisilleen KAIKESSA.- Anonyymi
Yllä mainitsemani ihminen on sanonut että kun joku on tarvinnut auton niin toinen jolla on ollut kaksi autoa on antanut toiselle tarvitsemansa ja jos ollut rahasta tiukkaa niin on saanut rahaa ja voinut ostaa perheelleen ruokaa yms. Että alkaa olla jossainpäin niin kuin alku seurakunnan aikoihin silloin kun Jeesus eli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllä mainitsemani ihminen on sanonut että kun joku on tarvinnut auton niin toinen jolla on ollut kaksi autoa on antanut toiselle tarvitsemansa ja jos ollut rahasta tiukkaa niin on saanut rahaa ja voinut ostaa perheelleen ruokaa yms. Että alkaa olla jossainpäin niin kuin alku seurakunnan aikoihin silloin kun Jeesus eli.
Kyllä, ne kertoo mielellään kymmenien vuosien takaisia juttuja ikään kuin ne olisi tätä päivää.
Tai ulkomailla kerran tapahtunut ihme kerrotaan ikäänkuin se tapahtui jatkuvasti joka paikassa.
Pidän silti Akista joten tämä ei liity häneen vaan yleiseen käytäntöön kaikkien kuuluisien saarnaajien kohdalla.
- Anonyymi
Kun ihmiset tehtailee rukouspyyntölistoja muiden rukoiltaviksi joka päivä, eivätkä saa vastauksia, niin he syyttää "kirouksia". Mitä jos lukisitte RAAMATUSTA mikä on siunauksen saannin EHTO.
Teille opetetaan Raamattua yksi jae sieltä toinen täältä eikö kukaan välitä mitä mieltä JUMALA oikeasti on asioista. Silti KAIKKI toteutuu vain Hänen mielensä mukaan.
Lukekaa kokonaan se asia yhteys eikä vain yhtä lausetta.
Ei Suomen lakiakaan tulkita yksi lause kultakin sivulta vaan KOKO asiayhteys.- Anonyymi
Matteus
6:7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
Älkää luulko että Jumala on kuuro ja siksi pitää vuosikausia toistaa sama rukouslista joka päivä muiden uurastettaviksi.
Tehkää itsekin jotakin jos väitätte olevanne uskovia. Lukekaa edes joskus siitä Raamatusta ITSE miten asiat ON. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matteus
6:7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
Älkää luulko että Jumala on kuuro ja siksi pitää vuosikausia toistaa sama rukouslista joka päivä muiden uurastettaviksi.
Tehkää itsekin jotakin jos väitätte olevanne uskovia. Lukekaa edes joskus siitä Raamatusta ITSE miten asiat ON.Tulee luettua melkein joka päivä raamattua ja rukoilen monien asioiden puolesta päivittäin. Rukouksen ei tarvitse olla pitkä muutama sana yhtå ihmistä kohden itse rukoilen tällä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee luettua melkein joka päivä raamattua ja rukoilen monien asioiden puolesta päivittäin. Rukouksen ei tarvitse olla pitkä muutama sana yhtå ihmistä kohden itse rukoilen tällä tavalla.
Kyllä, se on hyvä.
Mutta joillakin nettisivuilla listataan joka päivä samat pyynnöt. 365 kertaa vuodessa ja sen lisäksi ne lähetetään tv7aan samat aiheet.
Muillakin on OIKEA hätä mutta he ei tule kuulluiksi näiden ammattilistaajien takia jotka ei koskaa lue Raamatusta mitä pitäisi tehdä jotta elämään tulisi muutos. He odottaa vaan että joku painaa napista heidän elämänsä kuntoon.
Kuin ihmiset betesdan lammikolla, odottavat milloin vesikuohuu ja sitten jengi ryntää veteen ihmeiden perässä.
Kukaan ei noteerannut Jumalan Poikaa joka kuitenkin auttoi sitä YHTÄ joka ei kyennyt itseään auttamaan eikä KUKAAN hänestä välittänyt.
Kun jengi näki ihmeen niin ryntäsi kiinnostuneena paikalle katsomaan kuka nyt tehtailisi heille ihmeitä.
MUTTA Jeesus poistui sieltä koska Hän ei ole heidän tehtailijansa vaan Jumala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, se on hyvä.
Mutta joillakin nettisivuilla listataan joka päivä samat pyynnöt. 365 kertaa vuodessa ja sen lisäksi ne lähetetään tv7aan samat aiheet.
Muillakin on OIKEA hätä mutta he ei tule kuulluiksi näiden ammattilistaajien takia jotka ei koskaa lue Raamatusta mitä pitäisi tehdä jotta elämään tulisi muutos. He odottaa vaan että joku painaa napista heidän elämänsä kuntoon.
Kuin ihmiset betesdan lammikolla, odottavat milloin vesikuohuu ja sitten jengi ryntää veteen ihmeiden perässä.
Kukaan ei noteerannut Jumalan Poikaa joka kuitenkin auttoi sitä YHTÄ joka ei kyennyt itseään auttamaan eikä KUKAAN hänestä välittänyt.
Kun jengi näki ihmeen niin ryntäsi kiinnostuneena paikalle katsomaan kuka nyt tehtailisi heille ihmeitä.
MUTTA Jeesus poistui sieltä koska Hän ei ole heidän tehtailijansa vaan Jumala.Niin pitää nähdä itse myös vaivaa. Usko ei perustu pelkästään tunteisiin mutta en pidä sitäkään huonona että saa joskus kokea Jumalan ihmeitä ja voimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitää nähdä itse myös vaivaa. Usko ei perustu pelkästään tunteisiin mutta en pidä sitäkään huonona että saa joskus kokea Jumalan ihmeitä ja voimaa.
Ei tietenkään. Mutta puhuin tuossa listejen tehtailijoista.
- Anonyymi
Nuo jotka pitää kuuluisia ohjelmia "parannuksen teosta" eivät koskaan kerro missä asiassa pitää tehdä parannus koska eivät itsekään aio tehdä parannusta yhtään mistään.
Ohjelmat (Tv7) tehdään vain rahan keruuta varten.
Selitys toki tähänkin heiltä löytyy koska raha on heidän jumalansa.- Anonyymi
En usko että tv7 on vain rahankeruuta varten ja se on vapaaehtoista ketään ei pakoiteta antamaan rahaa. Kaikki ihmiset tietävät itse mitkä ovat heidän elämässään ne asiat joista pitää luopua ja parannus. Taivaassa ei ole syntiä.
Laitan esimerkin joka vihaa veljeään.
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/1JN.2 - Anonyymi
Hyviä kannanottoja ja itse Sanaakin. Joku täällä kirjoitti muutamia viikkoja sitten: VÄHITELLEN, VÄHITELLEN, VÄHITELLEN. Ymmärsin tuon hänen pointtinsa, että kun pirulle antaa pikkusormensa niin...
Ajat menevät eteenpäin ja aikaa kuluu. Ihmiset, kaikki, eivät mene eteenpäin. Ei Jumalaa voi syyttää ihmisten teoista. Ilmansuunta on silloin väärä. Nämä ovat sitten taas liian isoja teologioita. Ja jossitteluja. Kuka on kenenkin herra? Vai onko perustalla jotakin itse itseään suurempaa? No, siitä voisi syntyä hyviäkin keskusteluja. ;) Rukous on puhetta Jumalalle. Kuten huokauksen tuulen tavoin esitetyt rukoukset. On mullakin kotona rukouksenkammio, toki myös VAPAUS rukoilla ääneenkin kodissani. Kiitos uskolliselle puolisolleni. JA..
Jatketaan harjotuksia.
- pummi- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että tv7 on vain rahankeruuta varten ja se on vapaaehtoista ketään ei pakoiteta antamaan rahaa. Kaikki ihmiset tietävät itse mitkä ovat heidän elämässään ne asiat joista pitää luopua ja parannus. Taivaassa ei ole syntiä.
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/1JN.2Kuten huomaatte rahan keruulle löytyi heti selitys.
Jospa ne ohjelmassa MYÖS neuvoisi miten itse ja muut tulisi tehdä sen parannuksen eikä vain juttelisi ajanvietteeksi siis JOS asia on VAKAVA eikä vain ajanviete rahankeräämiseksi.
Nämä myös keksivät heti syyn arvostelulle "vihaat veljeäsi". Kun eivät halua että heitä ylhäisinä arvostellaan ajanvietteestä vakavan asian kohdalla.
Näin he tekevät kaikille hyljätyille koska eivät itse halua tehdä parannusta ja rakastaa hyljättyjä vaan maailman tavoin toimivat kaikessa eivät kuten seurakunnan kuuluisi Raamatun mukaan toimia.
Eivät siis tässäkään tahdo tehdä ITSE parannusta.
Juuri se hyljättyjen syyttäminen ja uhrien syyttäminen on veljien vihaamista eikä se että hyljätty valittaa.
Teidän kieroudella ei ole rajaa kun vääristätte Raamattua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.raamattu.fi/raamattu/KR92/1JN.2Kukaan ei itse tiedä mikä on syntiä koska Raamatusta heille opetetaan vain miten saadaan siunauksia , miten rukoillaan "tehokkaasti" jotta taivaasta putoaisi siunauksia. Ikäänkuin siellä ei olisikaan Jumalaa vaan automaattinen joulupukki.
Jos joku tekee parannusta aidosti niin hän osaa myös itkeä suorassa lähetyksessä. Se on AITOA ja on sitäkin nähty tv7ssa joten en sano että kaikki on rahankeruuta.
Vaan teeskentelyohjelmat on rahankeruuta samoin ulkomailta tulevat eksytykset.
Onhan amerikalla rahaa levittää eksytyksiään jokaiseen maahan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten huomaatte rahan keruulle löytyi heti selitys.
Jospa ne ohjelmassa MYÖS neuvoisi miten itse ja muut tulisi tehdä sen parannuksen eikä vain juttelisi ajanvietteeksi siis JOS asia on VAKAVA eikä vain ajanviete rahankeräämiseksi.
Nämä myös keksivät heti syyn arvostelulle "vihaat veljeäsi". Kun eivät halua että heitä ylhäisinä arvostellaan ajanvietteestä vakavan asian kohdalla.
Näin he tekevät kaikille hyljätyille koska eivät itse halua tehdä parannusta ja rakastaa hyljättyjä vaan maailman tavoin toimivat kaikessa eivät kuten seurakunnan kuuluisi Raamatun mukaan toimia.
Eivät siis tässäkään tahdo tehdä ITSE parannusta.
Juuri se hyljättyjen syyttäminen ja uhrien syyttäminen on veljien vihaamista eikä se että hyljätty valittaa.
Teidän kieroudella ei ole rajaa kun vääristätte Raamattua.Kuka vääristelee raamattua? En ole mikään tv7 virkailija vaan ihan tavallinen ihminen. Takerrut sanoihin minä nimittäin kirjoitin väärin ja tiesin että siihen takerrut. Näin minun piti kirjoittaa en usko että tv7 on rahankeruuta varten.
Kerroin miten tehdä parannusta ja otin vain esimerkin en tarkoita että sulla sellainen tilanne on. Minun mielestäni tv7 tekee tärkeää työtä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei itse tiedä mikä on syntiä koska Raamatusta heille opetetaan vain miten saadaan siunauksia , miten rukoillaan "tehokkaasti" jotta taivaasta putoaisi siunauksia. Ikäänkuin siellä ei olisikaan Jumalaa vaan automaattinen joulupukki.
Jos joku tekee parannusta aidosti niin hän osaa myös itkeä suorassa lähetyksessä. Se on AITOA ja on sitäkin nähty tv7ssa joten en sano että kaikki on rahankeruuta.
Vaan teeskentelyohjelmat on rahankeruuta samoin ulkomailta tulevat eksytykset.
Onhan amerikalla rahaa levittää eksytyksiään jokaiseen maahan.Kyllä monet ihmiset tietävät mikä on heidän elämässään syntiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka vääristelee raamattua? En ole mikään tv7 virkailija vaan ihan tavallinen ihminen. Takerrut sanoihin minä nimittäin kirjoitin väärin ja tiesin että siihen takerrut. Näin minun piti kirjoittaa en usko että tv7 on rahankeruuta varten.
Kerroin miten tehdä parannusta ja otin vain esimerkin en tarkoita että sulla sellainen tilanne on. Minun mielestäni tv7 tekee tärkeää työtä.Hyvä on , moni meistä tekee virheitä. Mutta ei ole minun syy jos sinulle tuli kirjoitusvirhe.
Nuo muiden vihaajat vaan yleensä aina sanovat saman vastauksen kuin sinä annoit.
Kyllä minunkin mielestäni tv7 on tärkeä ja ehdoton olla olemassa mutta ei se oikeuta heitä eksyttämään ihmisiä. Jos 40% ohjelmista on hyvää ja 60% eksytystä niin kenen vastuulla on että vastauskoontulleet eksyy pahuuteen?
Ja Raamattua he vääristelleet vuosia juuri sanomalla "katkeran on tehtävä parannus synnistä" mutta eivät KOSKAAN sanoo että häntä vainonneen tai hakanneen tai halveksineen tulisi tehdä parannus yhtään mistään.
Ulkomaalaisten kohdalla he paijaa kärsivää vainottua katkeraa. Mutta jos suomalainen uskova on kohdannut SUOMESSA samaa niin häntä ei kukaan seurakunnassa armahda vaan päinvastoin tuomitsee.
He siis vihaa suomalaisia vainottuja ja rakastaa ulkomaalaisia vainottuja.
Siksikö valtiokin rakastaa rahoillaan enemmän ulkomaalaisia kuin suomalaisia?
Luuletko että tässä ehkä olisi parannuksen paikka vai tuleeko tässäkin pahuudelle puolustuspuheita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä monet ihmiset tietävät mikä on heidän elämässään syntiä.
Eivät tunnu tietävän kun eivät koskaan tee parannusta.
Siksi tästä yleensäkin täällä puhun.
Kuitenkin joku sanoi suorassa lähetyksessä "katkeruus on syntiä". Koska yleensä UHRI on katkera niin sen uskalsi tuomita synniksi. Mutta sanooko koskaan "vainoaminen ja valehtelu on syntiä"? Ei koska sitä sallitaan jatkaa katkeraa ihmistä kohtaan.
Maria Magdaleenan nimi tarkoittaa "katkera" silti Jeesus rakasti häntä eikä syyttänyt "luovu nimestäni koska se on syntiä". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin joku sanoi suorassa lähetyksessä "katkeruus on syntiä". Koska yleensä UHRI on katkera niin sen uskalsi tuomita synniksi. Mutta sanooko koskaan "vainoaminen ja valehtelu on syntiä"? Ei koska sitä sallitaan jatkaa katkeraa ihmistä kohtaan.
Maria Magdaleenan nimi tarkoittaa "katkera" silti Jeesus rakasti häntä eikä syyttänyt "luovu nimestäni koska se on syntiä".Tunteet ei ole syntiä.
Jos joku antaa anteeksi vainoojilleen ja vapautuu katkeruudesta, niin se on hänen oma asiansa. Se ei ole synti josta saatte vainottuja syyttää vaan se on kuin haavat naamassa.
Jos saa Jumalalta armon ja rakkauden antaa anteeksi niin totta kai hän vapautuu vammastaan, "hänen haavansa kasvavat nopeasti umpeen" kun hän unohtaa itsensä ja kohtaa Jumalan.
Mutta se ei ollut synti josta häntä kuuluisi ylhäisen eliitin tuomita valtansa pönkittämiseksi kuten katoliset paavin palvojat tekevät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä on , moni meistä tekee virheitä. Mutta ei ole minun syy jos sinulle tuli kirjoitusvirhe.
Nuo muiden vihaajat vaan yleensä aina sanovat saman vastauksen kuin sinä annoit.
Kyllä minunkin mielestäni tv7 on tärkeä ja ehdoton olla olemassa mutta ei se oikeuta heitä eksyttämään ihmisiä. Jos 40% ohjelmista on hyvää ja 60% eksytystä niin kenen vastuulla on että vastauskoontulleet eksyy pahuuteen?
Ja Raamattua he vääristelleet vuosia juuri sanomalla "katkeran on tehtävä parannus synnistä" mutta eivät KOSKAAN sanoo että häntä vainonneen tai hakanneen tai halveksineen tulisi tehdä parannus yhtään mistään.
Ulkomaalaisten kohdalla he paijaa kärsivää vainottua katkeraa. Mutta jos suomalainen uskova on kohdannut SUOMESSA samaa niin häntä ei kukaan seurakunnassa armahda vaan päinvastoin tuomitsee.
He siis vihaa suomalaisia vainottuja ja rakastaa ulkomaalaisia vainottuja.
Siksikö valtiokin rakastaa rahoillaan enemmän ulkomaalaisia kuin suomalaisia?
Luuletko että tässä ehkä olisi parannuksen paikka vai tuleeko tässäkin pahuudelle puolustuspuheita?Ei minun tarvitse ketään alkaa puolustelemaan kannan omat syntini en muiden. Ja niistä ei minun tarvitse enää huolta kantaa kun Jeesus Kristus on ne anteeksi antanut. Totta se on että katkeruudesta pitää päästä ompa suomalainen tai ulkomaalainen. Parannusta pitää tehdä olipa synti mikä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maria Magdaleenan nimi tarkoittaa "katkera" silti Jeesus rakasti häntä eikä syyttänyt "luovu nimestäni koska se on syntiä".Noi on myös syntejä eli niistä pitää tehdä parannus. Eivät koskaan tee parannusta silloin se ihminen ei ole antautunut koko sydämmisesti Jeesukselle kun omissa voimissaan kompuroi ei pääse eteenpäin ja ei ole syntynyt uudeksi ylhäältä eikä ole saanut Pyhän Hengen kastettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet ei ole syntiä.
Jos joku antaa anteeksi vainoojilleen ja vapautuu katkeruudesta, niin se on hänen oma asiansa. Se ei ole synti josta saatte vainottuja syyttää vaan se on kuin haavat naamassa.
Jos saa Jumalalta armon ja rakkauden antaa anteeksi niin totta kai hän vapautuu vammastaan, "hänen haavansa kasvavat nopeasti umpeen" kun hän unohtaa itsensä ja kohtaa Jumalan.
Mutta se ei ollut synti josta häntä kuuluisi ylhäisen eliitin tuomita valtansa pönkittämiseksi kuten katoliset paavin palvojat tekevät.Mutta se on kuitenkin sellainen asia mistä pitää jossain vaiheessa luopua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteet ei ole syntiä.
Mutta se ei ollut synti josta häntä kuuluisi ylhäisen eliitin tuomita valtansa pönkittämiseksi kuten katoliset paavin palvojat tekevät.Kun uhria on loukattu hänen ei tarvitse tuntea syyllisyyttä hänelle aiheutetusta asiasta
Kun on joutunut pitämään katkeruutta pitkään sydämessään rankkojen elämässä tapahtuneiden asioiden takia sen lisäksi voi tulla vihan tunteita. Kun saa jättää katkeruuden sekä vihan Jeesuksen ristin juurelle niin tulee vapaaksi.
- Anonyymi
Suomen kansa ei vain tiedä mitään tällaisista näyistä ja profetioista, joten miten he voisivat toimia pyydetyllä tavalla?
Eikö Herra voisi itse puhua ja välittää tämän kehotuksen heille? Miksi panna avuton ihminen näin tärkeälle asialle?- Anonyymi
Usein ne ovatkin itsekeksittyjen profeettojen sanomisia. Joillakin on hirveä pakkomielle olla kuuluisia.
Oikea varoitus voi tulla mistä tahansa , vaikka pressan suusta "olemme sumussa". Sillä sokeitahan he ovat , pahuuden rakkaudessaan. Sumussa seilaa suomen laiva. Tämän ovat ymmärtäneet jopa suomi24n keskustelijat jo vuosia.
Mutta jos varoitusta ei huomata eikä haluta huomata niin sokeina syöksytään tuhoon sodan himossa ihan itse. - Anonyymi
No ei muuta kun menet kuuntelemaan hänen videonsa youtubessa on niitä lisää voit laittaa eteenpäin.
https://youtu.be/wZAhHxKQ_Dg?si=UT-GfiG3mZAKeZAz
- Anonyymi
Mitä hyödyttää rukoilla ja pyytää Herralta yhtään mitään?
Kaikkivaltias antaa ja tekee tahtonsa mukaan pyytämättäkin, mutta ei anna eikä tee mitään tahtoaan vastaan, vaikka pyydetään.
Taudit tulevat pyytämättäkin - se tiedetään - mutta hyvä pitää ansaita itse.- Anonyymi
Kaikkivaltias on armollinen ja Hänen päämäärä on AINA ikuinen pelastus koska helvetti on hirveä paikka.
Hän arvostaa rukousta koska se on Hänen puoleensa kääntymistä.
Mietipä joskus kuinka moni Suomessa oikeasti VIITSII kääntyä Jumalan puoleen. Kun sen teet se on harvinainen ja arvokas teko joka ei jää Jumalalta huomaamatta.
Mutta toki vastaukset riippuu jos elää synnissä. Onhan se sanottu siellä
Jesaja:
59:1 Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan:
59:2 vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.
Mutta jos luovut jostakin synnistä niin muutos tulee nopeasti.
Vanhatestamentti on täynnä tilanteita jossa pienikin parannus johti nopeasti Jumalan apuun. Ehkä siksi ne hylkää nykyään vanhan testamentin kun siinä on kaikki neuvot millainen on Jumala ja kuinka Häntä palvella. Vallanpitäjät eivät halua että ihmiset saisi avun ja vapauden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkivaltias on armollinen ja Hänen päämäärä on AINA ikuinen pelastus koska helvetti on hirveä paikka.
Mietipä joskus kuinka moni Suomessa oikeasti VIITSII kääntyä Jumalan puoleen. Kun sen teet se on harvinainen ja arvokas teko joka ei jää Jumalalta huomaamatta.
Jesaja:
59:1 Katso, ei Herran käsi ole liian lyhyt auttamaan, eikä hänen korvansa kuuro kuulemaan:
59:2 vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne, ja teidän syntinne peittävät teiltä hänen kasvonsa, niin ettei hän kuule.
Vanhatestamentti on täynnä tilanteita jossa pienikin parannus johti nopeasti Jumalan apuun. Ehkä siksi ne hylkää nykyään vanhan testamentin kun siinä on kaikki neuvot millainen on Jumala ja kuinka Häntä palvella. Vallanpitäjät eivät halua että ihmiset saisi avun ja vapauden.Olen lukenut Mooseksen kaikki kirjat nyt ihan vasta, tällä hetkellä olen Joosuassa. Jokin päivä sitten luin UT koko ilmestys kirjan.
T:aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesaja:
Vanhatestamentti on täynnä tilanteita jossa pienikin parannus johti nopeasti Jumalan apuun. Ehkä siksi ne hylkää nykyään vanhan testamentin kun siinä on kaikki neuvot millainen on Jumala ja kuinka Häntä palvella. Vallanpitäjät eivät halua että ihmiset saisi avun ja vapauden.Jokainen ihminen syntinen ja Jumalan kirkkautta vailla. Sanoo Paavali ja henki Sanassaan.
Siksipä parannus. Ja nöyryys korkeampia voimia kohtaan. Joille ei saa, eikä voi mitään.
Siunausta heille, jotka kamppailevat suurempien tai pienempien taistojen ja ongelmien kanssa. Siunausta heille, jotka avautuvat ja hakevat apua kamppaillessaan, perheongelmien, talousongelmien, terveyshuolien, henkisten ongelmien ja vaivojen kanssa.
Siunausta heille, jotka jaksavat. Ainakin yrittää jaksaa. Siunausta heille, jotka yhä uskovat elementteihin: Usko, Toivo, Rauha, Rakkaus.
Toiset uskaltavat rukoillen "avautua" Jumalalle nöyrin mielin. Pyytäen toisille ja tai itselleen. Herran on päätösvalta. Kuten Taivaallisen Isän johdatuksen tietkin.
Ei ne laivat millään tuurilla seilaa! Vaan Jumalan armon Siunauksella.
Uppiniskainen pakanuuteen vajoamassa oleva kansa tämä on. Se on ikävä kyllä TOTTA.
- Anonyymi
Ja se herra on Saunatonttu.
- Anonyymi
Voi olla apua joillekin tästä videosta.
https://youtu.be/Dn8MTbDLaAw?si=Vr2gWhreqRw4yL6Z - Anonyymi
Olisiko joillakin ollut parempia esityksiä, kuin liittyä Pohjois Atlantin Puolustusliittoon vallitsevassa tilanteessa? Olisiko?
Kekkonen on jo Siunattu haudan lepoon..amen. Ja M.Koivisto. - Anonyymi
Aloittaja on oikeassa että Saunatonttu on väkevä.
- Anonyymi
Surullista ettei sinulla ole suurempaa jumalaa kuin saunatonttu. Se ei suojele sinua kun sota alkaa.
- Anonyymi
Aki kangasmäki on Jumalan miehiä Jeesuksen rakkaus huokuu hänestä läpi. Kun mietin sitä että hän on ollut lapsesta asti Herran johdatuksessa niin Jeesus antoi minulle vielä varmistuksen siitä että kaikki mitä hän puhuu tulevat häneltä mieleeni tuli aivan tyhjästä ristin kuva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1673046
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262520Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542416- 1462291
- 671956
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2611786- 311401
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235